Irlanti- matkavinkkejä?
Ensimmäistä kertaa suunnitelmissa matka Irlantiin. Dublinista tarkoitus ottaa vuokra-auto ja ajaa ainakin Ring of kerry ympäri. Mutta olisiko vinkkejä missä muualla käydä? Aikaa on su-su kesäkuussa.
Pitääkö majoitukset varata etukäteen vai voiko luottaa, että matkan varrelta löytyisi yöpaikkoja?
Kommentit (4)
Yksin, vai kaksin, vai millä porukalla. Yksin jos oot niin ei välttämättä tarvitse kaikkee etukäteen varaa
Cliffs of Moher on upea! Itse kun reissasin juuri kesäkuussa Ring of Kerryn niin Killarneyssa oli kaikki majoitukset loppuunmyyty koska siellä olikin joku motoristien miitti ja jouduin menemään bussilla paljon kauemmas Traleehen maailman kämäisimpään hostelliin! Eli voi olla myös jotain yllätyksiä majoituksen saatavuuden suhteen. Itse reissasin paljon Paddywagon-bussikierroksilla (yksin kun olin), ja siinä tuli nähtyä kaikki tarpeellinen mutta olisi joissain kohteissa ollut kiva olla pidempäänkin.
Galway ja Connemara olivat myös ihania paikkoja. Olin Limerickissä kielikurssilla, siellä taas ei ollut oikein mitään nähtävää.. 😁 Mutta ihmiset ovat tosi ystävällisiä Irlannissa ja irkkumusiikki on parasta, eli paljon hengailua pubeissa joissa livemusaa!
https://podtail.com/fi/podcast/tripsteri/7-irlanti/
tää on mun yksi lempparijaksoja tästä podcastista
Galway ja kierros rannikolla.