Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanankoivet tarjouksessa Citymarketissa: 3.99 €/kg. Lisää tällaisia "tarjouksia"....

Vierailija
25.02.2023 |

Maito vaikka 5 €/litra ja Reissumies 8 €/pakkaus. Kauppias hoitaa homman.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmähyllystä brazil appelsiinimehu maksaa 3€/litra. Tätä olen juonut jo 20 vuotta mutta viimeaikoina olen jättänyt hinnan takia ostamatta.

Toinen kallistunut tuotealue ovat perus grillimakkarat. Samalla kilohinnalla saa porsaan ulkofilettä tai kanan grillifilettä.

Vierailija
42/46 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liha on joka tapauksessa tuhoisan halpaa, ja syytäkin on hinnan nousta.

Liha on aivan liian kallista. 1-2kg kun vetää huiviin joka päivä, niin kyllä sille hintaa tulee. Mutta kun terveellisesti haluaa syödä, niin pakko sitä lihaa on silloin syödä, koska terveellisintähän se ihmisille ravintona on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintojen nousu suurimmaksi osaksi varmasti keinotekoista. Tuskin tuottaja- ja kuljetushinnat ovat nousset verrannollisesti niin paljon, että nykyinen hintataso olisi millään tasolla perusteltu. Hinnat ovat vähintään kaksinkertaistuneet.

Kaupat ovat tehneet parasta tulosta ikinä kuluneen vuoden aikana. Eli todellakaan ei ole tuottajahinnat nousseet vastaavasti.

Vierailija
44/46 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😥

Vierailija
45/46 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pitää jäädä tuottajallekin käteen. Lihan halpa hinta on aina pois eläinten hyvinvoinnista. Itse olen tottunut maksamaan eläintuotteista aina suurempaa hintaa, että saan eettisemmin tuotettua ruokaa. 

Vierailija
46/46 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maito maksa viittä euroa litra. Mikä pointti on valehdella tällaisesta?

Ja minkä homman se kauppias hoitaa? 

Kauppias hoitaa asiakkaiden kusetuksen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi