Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~Ensikot keskiviikkona 22.11.06~*~

22.11.2006 |

Huomenta kaikki enskat!

Kokeillaanpas eka kertaa tätä päiväpinon aloitusta... saas nähdän kuin onnistuu...

Dajm

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli... jauhan nyt tätä mun kadonnutta ovista... eli tänään ei siis enää tikkuun tullut haamun haamua... jos nyt ovis onkin ollut kp 17, niin eikö jo kohta ovistikuistakin pitäis pystyä toteamaan alkanut raskaus??? nyt siis kp27... meinaan kun ovisviivat vaan haalenivat... jos olisin raskaana niin eikö ne sit jo alkais kohta tummumaan???? stressaan nyt varmaan taas turhasta... sitä vaan kuitenkin toivoo niin paljon eikä haluais pettyä.... hankalaa tämä vauvanteko....

-p-

Vierailija
22/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on ollut tälläinen rauhallinen työilta :)

Hannah: Toivottavasti saat kohta selvyyttä tilanteeseen tai ainakin + testiin :)

Titi: Päivittelen ja ilmottele jos tulee muutoksia. Onnellista masun kasvatus aikaa. Toivottavasti sitä itekkin tästä pääsisi pikapuolin vaihtamaan maisemia taasen tuonne o-puolelle paremmalla onnella. Tällä hetkellä päivä kerrallaan kuitenkin

Keiju: Tuuhan kertomaan mitä testi kertoi, *bd*

Piinailijoille plussatuulia ja tsemppiä alkukierron " tylsyydessä" painiville..

-Sara-Maria-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti kiiltää jee! Ihmeellistä, kun töiltä jää aikaa kotihommiin, on niin kiirus! Mutta josko kohta helpottais¿

Dajm, mä kans taikauskoinen tai niin kuin sanoit, mikä lie¿Eli en halua ostaa mitään ennen raskautta, enkä usko, että senkään aikana. Ja noita vauvalehden mainoksia tulee kyllä surutta survottua roskiin ja samalla tahdilla meni äsken sähkopostiin tullut perhelehden mainos¿Ja muuten hienosti onnistui pinon avaus, ihan vanha tekijä =)

Titi, kyllä hymyilytti tuo sun teksti¿Oon kyllä onnellinen! Varmaan siellä kanssa aika jännät oltavat! Tuleekohan uni?

Hapö, teillä ihana jouluperinne¿Odotan itse jo innolla joulua ja kun pääsen vanhempieni luokse sitä viettämään. Meillä myös monta ihanaa perinnettä ja niistä on ihana pitää kiinni! Siellä on myös hyvät koopeet bdbd =)

Kiitos Pingu, hymyilytti nuo sun sanat! Toivottavasti olet oikeassa :) En tiiä tarkkaan millon pitäs näkyä niissä ovistesteissä raskaus, mutta eiköhän vois jo koklata¿Mites pitkä kierto sulla oikein on? Sulla on siellä jo jännät paikat! Paljon peukkuja bdbd

Nuutti, maailma heittää välillä häränpyllyä ja tosiaan välillä heitän sen pyyhkeen kehään, mutta onneks täältä saa taas lisää potkua ja päätän, että ei hätää! Muistelin kans, että Hoytilla oli PCO, oliskin kiva kuulla kuulumisia, jos itsekin rauhottuisi =) Olikohan lievä vai?

Keijulle paljon bdbd! Tule pian ilmoittamaan! Toivottavasti hyviä uutisia :)

Paljon +++tuulia ja piinailijoille bdbd...Toivottavasti myös peitot pölisee! Ootte kyllä ihania ;)

-marge-

Vierailija
24/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla näyttäytymään pitkän ajan jälkeen, kun kerran minusta täälä oli puhettakin! ;) Joka päivä käyn edelleen lukemassa teidän jutut, joten mielessä ootte.

Marge: Eläpäs heitä kirvestä mihinkään jorpakkoon vielä!! Ei ei! Mulla tosiaan on (yhden gynen arvioimana) pco-tyyppiset munasarjat eli en nyt sitten osaa sanoa onko mulla virallisesti pco vai joku lievempi tapaus. Ja kun ilm. on olemassa pelkkä pco ja pco-syndroomakin eli otappa näistä sitten selvää mikä kelläkin on. Taitaa vähän lääkäristäkin riippua miten tilanteen arvioi. Kuitenkin niitä munasoluja löyty yli rajojen, toiselta puolelta enemmän kuin toiselta. Silloin en osannut kysellä tarkemmin eikä myöhemmin asiaa ole tutkittu. Terolutejakin söin 3kk:ta ja luulin jo joutuvani kohta vähintään clomi-kuurille, kun ovistakaan ei tuntunut tapahtuvan (tämä siis omien tikuttelun arvio). Mutta nyt siis edelleen kuitenkin olen raskaana. Eka ultra on 4.12 eli siihen asti ajattelin olla raskaan kunnes toisin todistetaan! :) Ja tässä täppikierrossa sain vahvat viivat ovistikkuihin nejänä peräkkäisenä päivänä ja sekään ei pcolaiselle ole ilm. mitenkään outo juttu, lh-hormonia on meikäläisille paljon kehossa. Nyt siis odottelen mitä masusta löytyy, onko yks vai kaks vai onko ollut tyhjä koko munis. Mutta tsemppiä sulle kovasti ja niin kovasti tärppionnea! :)

Ja tietty Titi-uulle ONNEA masuasukista!!! :)

Ja heilutukset tutuille!

Hoyt rv 7+4

Vierailija
25/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä sellanen olo, että tää omituinen kp 57 taitanee vaihtua yön aikana kp 1:ksi, mutta eipä siinä mitään vaikka näin kävisi, tätä olen jo viikon osannut odotella sen viime viikkoisen testin jälkeen. Saattaapi olla että siirryn hieman taka-alalle parin viikon ajaksi; viihdytän miestäni kun saapuu työmatkalta ja odotan parin viikon päästä olevaa lääkäriaikaa, josko selviäisi syy näille ylipitkille kierroille....

hannnah

Vierailija
26/26 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan kulunut pitkä tovi kun viimeksi kävin lukemassa teidän kuulumisia. Ja täytyy sanoa, että kannatti tulla poikkeamaan. Eli Supersuuret onnittelut Titille!!!

Meillä on nyt sitten tässä kuussa aloitettu harjoitukset ja eilen taisi olla se ovispäivä. Toivottavasti eilisillan treeni tuottaa tulosta mutta varmaan pitäis vielä tänäänkin varmistella. Mun laskujen mukaan viikolla 49 sitten jänskättäis.