Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~Ensikot keskiviikkona 22.11.06~*~

22.11.2006 |

Huomenta kaikki enskat!

Kokeillaanpas eka kertaa tätä päiväpinon aloitusta... saas nähdän kuin onnistuu...

Dajm

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... harmaata keskiviikkoa, höh ja pöh: lumet kohta kaikki sulaneet, kun sataa vettä. Muutenkin on ollut vähän taas käynnistymisvaikeuksia tänä aamuna, mutta eiköhän se tästä. Täytynee laittaa kahvi tippumaan...

Marge: harmittavia uutisia lääkärillä, toivotaan, että asia korjaantuisi. Mutta hyvä, että oli osaava ja mukava lekuri ja nythän sille asialle tosiaan voi jotain tehdä, kun tiedossa on. Joo, kyllä nuo vierailuviikonloput aina välillä piristää mieltä. Varsinkin kummipoikaa näkisin mielelläni useamminkin, mutta välimatkaa sen verran, että tuo parin kuukauden välein on sikäli ihan sopiva aikaväli.

Hannnah: hyvä, että sait terkalta vastausta... nyt sitten vaan lääkärille (jos ei siis seur. testi näytäkin +), niin jospa apuja löytyisi.

Niina: Joo, hyvä päästä kunnolla nyt tositoimiin... vaikkakin yritän vielä tässä vaiheessa olla pahemmin laskeskelmatta jne..., saa nähdä kuin kauan onnistuu sillä meiningillä : ) Hyvä, että sun tuhru nyt sitten muuttui selkeämmin tädiksi ja kiertokin oikein hyvän mittainen. Nyt vaan odottelemaan, että pakkaa kamansa, ja tositoimiin sielläkin. Tai siis tjottailuun *wirn*...

Keiju: voi että, tuollainen on kyllä tosi inhottavan tuntuista varmaan, nuo ¿raskaus¿-kommentit. Negapahoittelut... mutta vielähän toivoa on, kun täti ei ilmaantunut?

HMH: Onnea uudesta työpaikasta! Niin ne vaan asiat järjestyy.

Nuutti: vilkutukset takas ja flunssankarkotusta!

Sara-Maria: Flunssankarkotusta sinne!

Galluppiin voisinkin vastailla tässä saman tien: Ei olla kerrottu kellekään yrityksen aloittamisesta. Eikä tod.näk. kerrotakaan, jos en nyt sitten jossain vaiheessa kerro ihan läheisimmälle ystävälleni tai siskolleni. Mutta tuskin kuitenkaan. Jos joku kysyy suoraan, että onko pillerit käytössä, niin kyllä sitten saatan vastata, että ei ole. En kuitenkaan usko, että sitä kukaan kyselee. Jotenkin tuntuu, että tää on kuitenkin niin henk.koht. asia tässä vaiheessa, että halutaan pitää se meidän omana juttuna.

Live: Kiitos kummipojan 1-v onnitteluista! Nyöritys on varmaan siihen pukuun hyvä idea, sittenpähän ei tarvitse sitä pohtia. Oho, pitäisköhän lähtee Hämikseen toivomuskaivo-retkelle... : )

B@nzu: Plussaonnittelut!

Titi: Hyvältä kuulostaa oireet...Milloinkas saat testit?

Hapö: Hyvä, että flunssa hellittänyt. No, mutta jospa se oireettomuus ja piinailemattomuus tietäis sitten rentoa plussaa : )

Pingu: no voihan sentään, kun ovis kateissa... no, mut hei, jos se olikin jo silloin kp17 ja olis pupuilut kuitenkin osuneet kohdilleen?

).( Eipä mitään uutta. Alkukiertoa mennään, eli ei mitään ihmeellistä. Eilen tuli kotiin Vauva-lehden tilausmainos, pitihän se läpi selata, mutta vielä tässä vaiheessa meni uuninsytykkeeksi... Eli sen verran olen ¿taikauskoinen¿ (tai mikä lienen...), mutta ennen kuin raskaudun, niin en tilaile tai muutakaan, esim. osta vauvanvaatteita. Mitenkäs te muut ajattelette?

Dajm

Vierailija
2/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Nukuin tänä aamuna pitkään ja juoksin sitten ensimmäisenä postilaatikolle katsomaan, joko testit ovat tulleet. Olihan ne! Kädet tärisivät kun avasin testipakkausta. Sitten pissit purkkiin ja testiliuska pissaan. Kontrolliviiva ilmestyi näkyviin heti ja viereen ilmestyi välittömästi toinen lähes yhtä tumma viiva! Ei epäilystäkään! OLEN RASKAANA!!! Käteni alkoivat täristä ihan hulluna (tärisevät vieläkin), pitelin testiä kädessäni ja aloin itkeä ja nauraa yhtä aikaa! Soitin miehelle heti töihin ja kerroin että hänestä tulee heinäkuussa isä! Aivan mahtava fiilis! Toivon todella, että tämä kyytiläinen pysyisi nyt matkassa! Laskettu aika on laskurin mukaan 23.7. Hyvää kannatti odottaa, eli tuota plussaa testiin! Tänään siis on oli menossa jo kp38/26-32. Hullua, MINUSTA TULEE ÄITI!!! Kaivoin muuten sähköpostistani viestin, jonka olen saanut Ennustaja Elliltä 18.5.2006, jossa hän ilmoittaa: " Sinulle syntyy tyttö 26.8.2007." No ei aivan, mutta aika lähelle veikkasi. Ja eihän sitä tiedä onko se tyttö vai poika. Ja minulle on ihan sama kumpi se on, kunhan on terve! Voi himskutti, minun masussa ihan oikeasti asustaa joku! Kääks!

T:Titi rv 5+3[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla taas kirjoittamaan:

Titi: ++++IHANAISET PLUSSAONNITTELUT!++++

Kylläpä kannatti avata pino, kun näin hienoja uutisia tuli : ) Toivon teille suojelusenkeleitä koko perheelle ja mukavaa odotusaikaa!

Dajm (palstaterroristi ; ))

Vierailija
4/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin nyt ekaa kertaa tänne enskojen-palstalle kirjoitella. Olen ollut noilla kuukausittaisilla palstoilla mukana muistaakseni kesäkuusta lähtien, mutta ensimmäisestä mekin haaveillaan niin josko tänne kuuluisin? ainakin tämä tuntuu ns. lähemmältä jos tiedätte mitä tarkoitan. Täällä ollaan kaikki samoissa, kun taas muilla palstoilla moni toivoo jo toista,kolmatta jne.

Vähän taustaa.. minä 23 vuotta ja mies 29 v. ja Etelä-Suomessa asutaan, vauvasta ollaan haaveiltu parisen vuotta, mutta tänä kesänä vasta jätettiin pillerit pois kun nyt mun koulu siinä mallissa ettei jäis kesken jos vauva meille saatais.

Kolmas varsinainen yk on nyt meneillään ja tässä kuussa on oikkuilut pillereitten jätön jälkeen tullu takas. Hormonit taas siis jyllää, mies ei kyllä ollu osannu oikkujani kaivata jostain syystä ;) mutta ensimmäistä kertaa tuntuu et nyt saattaisi oikeasti olla mahdollista tärpätä ku on hormonit taas vahvoilla. :)

Luin aiempaa pinoanne niin galluppiin voin vastata myös: Eli ei olla kenellekään kerrottu. Pari kertaa olen joutunut tukalan tilanteen eteen kun isosiskoni tapansa mukaan on kysyny suoraan ollaako pillerit lopetettu, olenko jo raskaan jne. Ja olen päästänyt valkoisen valheen ja väittänyt yhä syöväni pillereitä juurikin jatkouteluiden takia ja tiedän ettei hän osaa pitää asiaa itsellään. Ja haluan pitää itselläni oikeuden kertoa itse muille jos jotain kerrotttavaa on..hui, kuulostaapa itsekkäältä mutta ehkä oikeutetulta (?) :)

Nyt kp 14/28-32 joten alkaa ajat olla käsillä ;)

terv. Kata

Vierailija
5/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titille: Oon niin onnellinen teidän puolesta, melkein aloin itkemään kun luin tekstis! Nyt vaan mojovasti tarrasukkia mukaan!!! ONNEA! :)

Galluppeihin: Yrityksestä ollaan kerrottu mun lähimmille ystäville (neljälle) ja miehen sisko näki vauva -lehden meidän sohvalla. :)

Oli puhetta siitä, että kysellään " koska" ?. Mä olen sen verran nuori, ettei kukaan osaa varmaan edes odottaa, mutta yksi neljästä lähimmästä ystävästä, joka myös kuumeilee, kyselee aina kuinka meidän " projekti" voi :) Eliei mitään ahdistavia kokemuksia tältä saralta ole.

Oli kyselty myös sitä, että kehtaako hankkia mitään etukäteen. Mä tilaan Vauva -lehteä (tilasin siks et tilauslahjana oli kantoliina ja hinta oli siihen verrattuna vuoden tilauksesta edullinen), ostin kesäkuussa, kun yritys alkoi, raskauskalenterin. Ihan vaan että se on sitten heti käden ulottuvilla, kun plussaa. Sitten olen yhden vauvakirjan lukenut läpi ihan vaan mielenkiinnosta :) Vauvanvaatteita tms. ei tosin ole tehnytkään mieli ostaa, enemmänkin jotain klassikko lastenkirjoja.

Banzulle myös onnittelut plussan johdosta!

Hannah, hyvä että asia selkes ja että se hoituu parin viikon päästä jos ei seuraava testi näytä plussaa!

Mitäs muuta... hmmhmm.. No, vaikka omaa napaa ;)

).(

koopeet ehkä jotain parikymmentä. en oo seuraillu muuta ku että ovislimoja on ollu muutaman päivän ajan (?) ens viikolla pitäis tädin kaartaa pihalle jos on kaartaakseen. Toivomuskaivosta oli jotkut puhuneet...mä en sellasella oo päässy käymään, mutta niin lapsekas oon, että toivoa saa aina kun ripsi irtoaa ja monasti olen vauvaa toivonut :) Mutta juu, toivotaan nyt että tää " kuumeilemattomuus" auttaa raskautumiseen. Olin iteki viimeviikolla papassa ja minäkin kyselin raskautumisesta ja siellä sanoivat aivan samaa kuin sille toisellekin enska-ystävälle, plus että jos poltan ja en syö niin hyvin, että sekin voi vaikuttaa (syön yhden lämpimän aterian päivässä, en muuta).

No,koulussa seuraava viikko tenttejä (tosin huomenna vapaa) niin enköhän mä ilmoittele jossain välissä itsestäni, tai ainakin sitten jos siihen on todella aihetta! :)

-Mary kp jotain20/28-29

Vierailija
6/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kata oli samaan aikaan kirjoitellut. Elikkä tervetuloa vain! Mäkin joskus aiemmin heiluin noilla kuukausi-palstoilla, mutta just alko tuntumaan pahalta kun ei itellä oo edes sitä yhtä ja toiset kuumeilee kolmatta! Enskoilla on taas yhteishenkeä :) TERVETULOA KUUMEILEMAAN SIIS TÄNNE!

Vierailija
7/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD5555]Oi miten ihania uutisia Titille oikein kovasti onnea ja ekstra paljon liimaa ja tarrasukkia matkaan!!Olen tosi iloinen että sait(te) ++++++++++ vaikeuksista huolimatta =)[/color]

[color=008B00]KaTa tervetuloa joukkoon mukaan kuumeilemaan ja turisemaan.[/color]

[color=00E5EE]dajm: alkukiero on tylsää aikaa mutta kohta pääset ovista metsästämään!

Postissa näytti tulevan tännekin vauva-lehden tilausmainos mutta sytykkeiksi se menee täälläkin ennen plussaa. Jotenkin tuntuu että lapsi aiheista postia tulee enemmän ja lehtimyyjätkin ovat ruvenneet kyselemään että onko lapsia. Yksi jopa kuulosti tosi hämmästyneeltä kun sanoin ettei ole! Vainuaakohan nekin että yritys on käynnissä! =D[/color]

[color=B03060]MaryRose: terssitöntä +++++++pöllytystä =)[/color]

[color=66CD00]Tänään olisi tiedossa kynttilöiden tekoa. Olen käynyt niitä äitini kanssa tekemässä ainakin viimeisen viistoista vuotta näin ennen joulua jouluihminen kun olen! Jotenkin sitä vaan aina ilmoittautuu seuraavalle vuodelle jo valmiiksi. Onhan se ihan mukavaa puuhaa ja eipähän jää aikaa oireiden etsiskelylle ;)

Mukavaa keskiviikkoa kaikille ja +++++++++ pöllytystä!

-hapö- kp27/30-32[/color]

Vierailija
8/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hurjan paljon ONNEA!!!! Kannatti tosiaan jatkaa vaan yritystä eikä odotella mitään kuukautisia. Ihanaa!

Katalle tervetuloa! Täällä tosiaan on mukava kuumeilla kun kaikki on aika lailla samassa tilanteessa :)

Dajm: kiva kun avasit pinon. Tjottailumeiningeillä mennään sitten molemmat... tosin, kun tuntee sen oviksen, niin kait sitä sitten niihin aikoihin tulee oltua erityisen aktiivinen ja hengailtua siellä sängyssä vähän pidempään pupuilun jälkeen... Itse asiassa en sen kummempia oo tehny edellisinäkään kiertoina. kunhan nyt täti vielä poistuis :)

Nyt suihkuun, tulin salilta just, mutta oli pakko tulla käymään täällä. Ja kannatti, kun oli niin kivoja uutisia!

Niina kp 4/30-32

Vierailija
9/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi Titille VALTAVAT ONNITTELUT! Ihanaa, ihanaa! Paljon vauvaliimaa pienelle matkustajalle, että sitten heinäkuussa nyytti olisi valmis <3

Eilen olin omissa oloissani ja sain päätä jonkin verran selviteltyä¿Kiitos kaunis teille kaikille tsempistä, lohdutuksista ja haleista =) Ootte kyllä mahtavia!

Itellä mieli heittelee kyllä mahtavasti. Välillä on jotenkin epätodellinen olo ja ajatus, että eihän mussa mitään ¿vikaa¿ ole. Mutta sitten valtaa tosiaan todellisuus ja muistan, missä mennään. vauvaa ei meille ehkä tule ilman apuja. Mutta katsotaan lääkärin tuomio lauantaina, kun on toinen ultra. Ihmetyttää varmasti senkin takia, kun mitään PCOhon liittyviä oireita (karvan kasvu, akne, ylipaino) mulle ei ole¿Toivottavasti siis mulla lievimmästä päästä. Mutta se hiukan surettaa, että ovis on meneillään. Mahaa nippaillut eilen ja tänään ja aamulla yhtä vahvat viivat. Eli tarkoittaa sitä, että munarakkula oli/on ihan liian pieni¿

G: sen verran, että meillä vauva-luvasta ja yrityksestä tietää mun kaksi hyvää ystävää, toinen heistä on raskaana. Hänelle kerroin jo meidän kompastuskivistä ja toiselle ajattelin kertoa tänään. Yhdelle ihmiselle haluan kertoa myös meidän yrityksestä ja nyt tästä epäilyksestä, mutta haluaisin odottaa la asti, kun saan enemmän tietoa. Se on eri asia maltanko. Toisaalta olis myös kiva kertoa kasvotusten, etten kaada kaikkea tätä niskaan puhelimessa¿Saa nyt nähdä.

Toiseen, Repulin, galluppiin/kyselyyn, että meillä mies tukee myös minua valtavan hyvin ja olen myös miettinyt hänen jaksamistaan. Meillä kanssa todella ihania kommentteja, että meidän vauvan aika ei ollut vielä ja että on pienestä asti vaatia kaveri, kun noin odotuttaa. Nyt muutaman kerran sanonut, että olishan se voinut olla jo meidän vuoro. Eli aika maltillisesti näyttää fiilikset. Nyt tän lääkäri uutisen otti myöskin hyvin vastaan ja lueskeli papereita ja oli sitä mieltä, että lääkkeet käyttöön, jos suositellaan¿

Mutta nyt on tullut ON tarpeeksi, eli mitäs tänne teille ihanaiset! ootte höpötellyt niin ahkerasti, että olis ihan älyttömästi komentoitavaa¿

Ainakin uusia oli tullut eli KaTa tervetuloa joukkoon!

B@nzulle isot onnittelut!

Pingulle peukutus, että ovis löytyy, kun tuntuu olevan karkuteillä...

Repuli, kyllä täällä jaksetaan kuunnella, jos on mieltä painavaa asiaa ja mikäs sen parempaa, kun tulla tänne niitä purkamaan =) Mutta hyvä, jos nyt jo paremmella mielellä =)

Taidan jatkaa siivoiluja, kun heitin jo matot ulos, niin nyt on vielä paljon edessä¿

Jospa illalla palaisin ja hiukan enemmän kommentoisin, nyt jäi aika lyhyeksi, sori!

Paljon ++++tuulia ja pupuilua!

-marge-

Vierailija
10/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, nyt vasta vielä vilkaisin hapön kp:itä, siellähän piinaillaan! Jännää *bdbdbdbd* Toivottavasti kynttilänteko tosiaan lieventää jännitystä.

MaryRosellakin alkaa lähestyä piinapäivät. Muistahan tosiaan syödä kunnolla, sehän on niin kivaakin!

Niina

Vierailija
11/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan pikaisesti tulin lukemaan juttuja ja päätin heti tulla onnittelemaan titiä :) olen todella onnellinen puolestasi, olet tämän todellakin ansainnut. paljon vauvaliimaan ja tarrasukkia masuasukille. tulehan kertoilemaan kuulumisia ja oireita :) ja viikkojakin oli näköjään jo yli 5 kasassa. wau :)

kata: tervetuloa mukaan :) täällä on todella mukavaa ja kannustavaa porukkaa. toivottavasti viihdyt, mutta toivottavasti pääset myös pian pois täältä ja tuonne o-puolelle :)

mary: nythän kaikki plussanneet ovat olleet tuolla sressittömällä linjalla, joten etköhän sinäkin niiden mukana siirry o-puolelle.

hapö: oih, kynntilöiden tekoa. kuulostaa ihanalta. itsekin olen jouluihminen. olen jo ollut ihan joulufiiliksissä siitä lähtien kun ensimmäiset joulukoristeet tulivat kauppojen hyllyille... nyt kun vielä tulis lunta jouluksi.. :) sulla on myös jo aikas hienot kp:t... miltäs kuulostais pieni masuasukki lisäämään jouluntaikaa? :) ++++++++++-tuulia

marge: vielä voimahali sinne. en pysty kuvittelemaan miltä susta tuntuu. mutta vaikka apuja ehkä tarvitsette lääkkeiden muodossa, niin kun sen plussan saat, niin et edes varmaan muista että siihen on tarvittu muutamat hassut pillerit.

sit vielä siihen galluppiin kun eilen unohtu.. olen itse kertnut parille ystävälle ja luokkakaverille meidän vauvahaaveista.. yks kavereista oli kuitenkin jo tietonen meidän yrityksestä kun oli käynyt täällä lueskelemassa näitä meidän juttuja ja oli sitten tunnistanut mut... toisaalta on kiva että joku tietää, on sit myös joku jolle purkaa pahaa oloa. olin sen kemiallisen jälkeen aika paskana ja sain sitten ystäviltä tukea. muille en kuitenkaan aio yrityksestä kertoa. kerron vasta sit kun oon sen plussan napannut ja saanut ainakin varhaisraskauden ultrassa nähdä että kaikki on ok... vauva-lehteä tilailen, mutta vaatteita en ole ostanut, sen verran taikauskoinen olen minäkin. ja kuten marykin, niin minäkin aina ripsen irrotessa toivon että me saatais vauva.. :)

).(... ovis edelleen kateissa ja ovistikut näyttävät puhdasta negaa!!! eli on tainnut ovis jo olla... toivottavasti nyt ne harvat pupuilut silloin kp 17 tienoilla riittäis, olettaen että ovis oli silloin... voi toki myös olla etten ovuloi tässä kierrossa ollenkaan.. toivottavasti näin ei kuitenkaan ole.

nyt taas jumppaamaan.

+++++++++++++++++++++++++-tuulia ja vilkutuksia kaikille :)

pingu

Vierailija
12/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][ size=6]♥[/size][/color] [color=red][ size=6]♥[/size][/color]

[color=FFA500]Mahtavia uutisia taalla! Paljon tarrasukkia Titille mukaan, ma olen ihan varma etta talla kertaa kaikki menee hyvin.

Katalle tervetuloa, sekaan vaan!

Margelle tsemppia, toivottavasti lauantain ultra selvittaa asiaa enemman. Eiks Hoytillakin ollut PCO, ja nyt se on onnellisesti raskaana. Ala viela luovuta!

Dajmille halit takas!

Pingun ovista ei oo nakynyt taalla rapakon takana...toivottavasti loytyy pian...tai jos vaikka tatikin olis kateissa seuraavan vuoden!

Hapolle, Niinalle, Marylle ja muile myos paljon vilkutuksia!

Aqua...joo kieltamatta taalla Villissa Lannessa ei paljon seksivalistusta ole.

Ma karvistelen taalla alkukierron merkeissa..tylsaa!!!

Galluppia oli ollut myos: Ma olen kanssa sen verran taikauskoinen etten ole ostanut mitaan, enka aiokaan ennen kuin on plussa ruudussa.

Mun mies on vahan semmoinen machoherkkis...eli on tosi jatka ulospain mutta sisalta semmoinen pehmo huolehtija. Hirveesti se ei mun kanssa kuumeile, mutta tadin tullessa se yrittaa aina piristaa. Toisaalta se tuntuu ottavan itseensa, ja on sita mielta etta se on sen vika ettei meilla ole tarpannyt. pohpah...ihan homelo se on. Ei tassa vaiheessa ole viela kenenkaan vikoja etsitty.

No joo...pitaa menna takaisin duunin pariin!

Onnea viela titille!

Piinailijoille bdbdbdbd ja kaikille paljon plussa tuulia![/color]

Vierailija
13/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssakausi taitaa olla taas käsillä, monet meistä enskoistakin painiskelee flunssan parissa. Kyllä täällä töissä yrittää jaksaa olla ja olo onkin heikompi, kyllä se tästä :)

B@nzulle onnittelut plussan johdosta :) saakos sut päivitellä plussanneeks?

TITI:lle myös isot onnittelut plussasta. Paljon tarrasukkia maha-asukille matkaan :) Ilmottelehan kun saan päivitää sut plussanneeks?

Pingu: Ovis hukassa, voihan rähmä.. Puhelit että kirjotellees toisella nikillä, mahtaakohan sitä olla poistettu tuolta meidän esittelypinosta, saikos sen tehdä jos ei oo?

Kata: Tervetuloa turisemaan tänne meidän enskojen pariin.. Kävisikkö laittamassa vielä oman esittelyn tuonne meidän esittelypinoon.. Linkki olis tässä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8875823&p=5&tmode=1&smode…

hapö pääsi tekemään kynttilöitä, kuullostaa kivalta ja sun kp:t näyttää hyvältä :)

Apua, mitäs muuta pitikään kommentoida.. ajattelu ei tällä hetkellä oikein luonnista.

-Sara-Maria-

Vierailija
14/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni hoyt poisti mun vanhan nikin jo... eli entinen pippi-långstrump olen... :)

Vierailija
15/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titille kovasti onnea matkaan!!!! Kolmas kerta toden sanoo :D

Tämä enska on kovasti väsynyt... Rankka ja pimeä päivä takana. Tänään yksi opiskelukaveri kysyi multa olenko raskaan! Vastasin (automaattisesti) EN. Pelottavaa. Tämä kaveri päätteli raskauden mun vauvajutuistani. En vielä halua paljastaa itseäni, vaikka ihana olisi laittaa muutamat lahopäisyydet koululla laittaa tän ihanan uutisen piikkiin ;)

Plussatuulia puhaltelen kovasti koko porukalle +++++ Tulkaa mun kanssa tonne o-puolelle, jookos :)

Vierailija
16/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=olive]Ja paljon tarrasukkia matkaan.

Omaa napaa: kp 37/29-30 menossa. Huomenaamulla testaan. Jännittää tosi paljon, lauantaina kp 33 testasin negan. Olen syönyt 7 kuukautta teroluteja ja koko sen ajan kierron pituus on ollut ton 29-30. Pitäkää peukkuja rakkaat sisaret!

Oireeton Keiju[/color]

Vierailija
17/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Kiitoksia kaikille tasapuolisesti onnen toivotuksista, tarrasukista ja vauvaliimoista! Niinkuin [b]Niinakin[/b] oli kirjoittanut, niin kannatti tosiaan jatkaa heti km:n jälkeen yritystä. Kai se sit pitää paikkansa että km:n jälkeen elimistöllä on raskaus ¿tuoreessa muistissa¿ ja on helpompaa raskautua uudelleen.

Soitin päivällä neuvolaan ja sain ajan 20.12. Silloin viikkoja on 9+3 kasassa. En vaan älynnyt kysyä että joko ne ultraa sillon, mutta eikös sitä ensimmäinen ultra tehdä jossain rv10 paikkeilla? Näin olen itse ainakin ymmärtänyt. Olisi ihana skannata jouluksi sitten ultrakuvat tuleville mummoille ja ukille + isomummoille.

[b]Sara-Maria[/b]: Voit päivittää minut plussanneisiin vaikka heti. Haluan pitää uskoa yllä siihen, että kyytiläinen kestää heinäkuuhun asti matkassa! Eli lasketuksi ajaksi voit laittaa sen 23.7.2007. Jos se neuvolakäynnin jälkeen muuttuu niin ilmoittelen sitten muutoksesta. Puhuttiin kyllä miehen kanssa, että pidetään nyt matalaa profiilia ja ei kerrota kovin monelle ennen joulua. Omalle äidille on kyllä pakko kertoa tässä lähipäivinä!

[b]-KaTa[/b] tervetuloa kuumeiluporukkaan! Hyvä että tulee uusia tilalle kun minä ainakin taidan tehdä tässä pikku hiljaa siirtymää odotus-puolelle. Haluaa tietysti monta enskaa täältä sinne ensin mukaan!

[b]häpö2[/b]: bd piinailuun! Tuu vaan mun mukaan o-puolelle! ;)

[b]Keiju78[/b]: Nyt nappaat aamulla sen plussan sieltä! bd bd bd

[b]-Pingu-[/b] halusi kuulla oireista. Taisin niitä jo ennen plussaamistakin jonkin päivän pinoon kirjotella, mutta tässäpä niitä tulee: hillitön väsymys, rinnat on kipeät ja turvonneet, alavatsalla nippailee jatkuvasti ja repäisykipuja tuntuu eim.ylös noustessa tai niistäessä, huimausta on ollut ajoittain, ruoka ei tahdo maistua-> varsinkin liharuoat oksettaa, en voi edes katsoa jääkaapissa olevia makkaroita! Hedelmät ja marjat menee alas. Koko ajan janottaa ja sitä myöten myös sitten pissittääkin jatkuvasti! Flunssa jatkunut nyt neljättä viikkoa että olisikohan oire sekin, se kuuluisa hormooninuha!

En ole tänään oikein pystynyt keskittymään mihinkään, on vaan pieni masuasukas pyörinyt mielessä! Pakotin itseni syömään makaroonia, että tulis edes jotakin lämmintä ruokaa syötyä päivässä. Mutta kyllähän se pienokainen ainakin saa kaikki tarvittavat vitamiinit, kun syön niitä Multi-Tabs special 2+ vitamiineja. Toivottavasti ruoka alkaa maistumaan myöhemmässä vaiheessa raskautta paremmin. Mulla on painokin tippunut muutaman päivän aikana 2,5kg. Mutta hyvä kai se on että pystyy syömään edes jotakin!

T:Titi + masuasukas[/color]

Vierailija
18/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Täälä on plussattu oikeen urakalla :)

ONNEA titi ja b@nzu!

Mahtavaa titi että teillä tärppäsi heti uudestaan. Nyt niitä tarrasukkia niin monet mukaan että riittää heinäkuulle asti.

Keiju tulehan sitten heti aamulla kertomaan tulokiset josko sieltäkin plussa jo tulisi. Kp:t näytti hyviltä. bdbdbdbdbd

KaTa tervetuloa enskoihin.

vastaillaanpa sitten molempiin galluppeihin.

Eli ei olla kerrottu yrityksen aloittamisesta muille kun miehen siskolle kun sattui sitä kysymään kun näki meidän tietokoneella että oli vauva sivulla ja mammaksin sivulla käyty. Turha oli enään asiaa kieltää :) vannotettiin kyllä että ei saa kertoa kenellekkään. Itse tosiaan olen näitä jotka haluavat kertoa vasta sittenkun on jotain kerrottavaa.

Ja sitten toinen galluppi. Muutaman vauvan vaatteen oon ostanu. Tosin vaan yhden tän yrityksen aikana. Ne pari muuta on ostettu sillon kun vielä haaveiltiin. Vauvan irtonumeroja oon joskus lueskellu jos on sattunu oleen joku mielenkiintonen juttu niissä ja onhan toi miekkonenkin niitä joskus yllärinä ostanu. Ajattelin ettäsitten kun oikeesti oon raskaana niin voisin tilauksen tehä.

Oon nyt vähän huonosti ehtiny teijän juttuja lukeen ja kommentoimaan. Koitan viikonloppuna skarpata jos vaikka kerkeis enemmän kommentoimaan hen.koht. tasolla kun ainakin musta niitä on kivempi lukee.

Nyt taytyy vaan tyytyä toivottaan plussa tuulia kaikille joilla piinailu on käynnissa. Ja pahoittelut kaikille jotka kestittää tätiä. Ja metsästysonnea kaikille ovisbongareille.

t: Buuffa kp 22/29

Vierailija
19/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dajm: Sama on ajatusmaailma täällä, eli mitään ei hankita etukäteen. Vauvalehden tilaustarjous tuli ja meni paperinkeräykseen. Tosin, mulla on kyllä vauvalankoja tuolla, jotta voisi jotain neuloa, mutta leventävänä asianhaarana mainittakoot, että hankin ne aikanani kummipoikaa varten. Ei vaan sitten tullut neulottua mitään.

Titi: Paljon paljon paljon paljon onnea plussasta (ja halausrutistus mukaan). Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan. Onnea vielä kerran, ihana uutinen.

Mary: En ollut tollaisesta ripsijutusta kuullutkaan... kiva tietää, voin sitten myös toivoa aamuisin 

Plussatuulia paljon sinne...

Hapö: Kuulosti kivalta tuo kynttilöiden tekeminen. Itse kanssa odotan joulua jo kovasti, ainoa juhlapyhä vuodesta, kun saa olla vain rauhassa perheen kanssa. Pingu jo tekikin havainnon hyvältä näyttävistä kp:stä.... +++++ ;)

Pingu: Toivotaan tosiaan, että pupuilut osui kohdalleen ja nappaat plussan. Yhä jaksan ihmetellä, miten en ollut kuullut uosta ripsen irtoamisesta ja toivomisesta ikinä... hmm...

Keijulle tsemppiä kovasti, kp:t kuitenkin näyttää hyvältä... toivottavasti plussa vielä tästä kierrosta pärähtää 

ON: Nojuu, tosiaan pirteämpi oon ollut, kaiketi se on asenteesta kiinni paljon. Juttelin tänään muutaman työntekijän kanssa siitä putiikista, josta hain töitä. Kovasti hekin siellä toivovat mun liittyvän seuraan sille puolelle (ollaan niiden asiakkaina nyt). Sanoivat sieltä, ettei kannata viestiä odottaa ennenkuin hakuaika on päättynyt ja senkin jälkeen voi mennä pitkäänkin. Saas nähdä... Toivotaan kuitenkin... huoh, odottavan aika on pitkä (monessakin mielessä). Viikonloppuna olisi yhdet pikkujoulut tiedossa ja muuten sitten oman kullan kainalossa. Toisaalta on kiva lähteä ulos yhdessä ja sitten toisaalta vähän harmittaa, kun se on pois siitä meidän kahdenkeskisestä ajasta.

Nojuu, vaan nyt katoan telkkarin ääreen taas.

Vilkutuksia kovasti kaikille :)

R

Vierailija
20/26 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen tässä toista viikkoa ravannut ahkerasti täällä luonanne, kun mies on ollut työmatkalla, voi olla että ensi viikolla mua ei näy niinkään paljoa, kun mies on taas kotosalla, joten tarvii varmaan yrittää viihdyttää häntä.

titi: Aivan mahtavaa!!!! Onnittelut!!!

dajm: vauvanvaatteita en ole itseäni varten ostanut, saattaa olla että tuolta lahjakätkökaapissa voi joku vauvanvaate tai -lelu ollakin. mutta ne on tosiaan ostettu ihan siltä varalta että voi sitten tarpeen tullen antaa jollekin lahjaksi, minä en tykkää ostella lahjoja viime hetkellä paniikin vallassa. vauvalehtiä en ole tilannut, enkä kyllä ostanutkaan, jotenkin tuntuu niin nololta ja pelkää jäävänsä kiinni, aivan kuin joskus alaikäisenä tupakkaa salaa polttaessa. olen aivan varma että jos olen ostamassa jotain vauvalehteä, niin aivan 100% varmasti kassajonossa perään pöllähtää joku tuttu ja huomaa asian. Tuollaisen Aco baby -kylpyöljynäytteen tilasin tuossa joku aika sitten, kun tuo mainos vilkkuu tuossa vieressä. Niin ja varmaan pari kuukautta sitten lainasin kirjastosta pari vauva-aiheista kirjaa, kovin tarkkaan en niitä kyllä lukenut, mies jo naureskeli mun intoani siitä että ylipäätään lainasin sellasia kirjoja.

KaTa: tervetuloa joukkoomme! tänne enskoihin oli ainakin minun mielestä kovin helppo kotiutua. tänne uskaltaa kirjoitella mitä vaan, ei tarvi pelätä että muut nauraisivat tyhmille kysymyksille/kuumeiluvouhotukselle, tämä paikkahan on juuri sitä varten!

hapö: vai kynttiläpuuhissa... niin, jouluhan on tosiaan jo ihan pian. joulun tuloa odotellessa aika tuntuu kuluvan paljon nopeammin kun kuumeilun suhteen päiviä laskiessa. Millaisia joulusuunnitelmia teillä on? Hankitteko paljon lahjoja? Onko jo hankittu vai jääkö aatonaattoon? Entäpä kodin koristelu jouluksi?

Keiju: muistahan sitten aamulla tulla heti kertomaan meille ekana... tai no ehkä tokana... eiköhän me sen verran malteta odottaa että ensin miehellesi ilmoitat :)

joku täällä taannoin kyseli tuota kuinka mies ottaa vastaan tuon tädin tulon tai viivyttelyn... meillä tuntuu olevan niin toope mies, ettei juuri edes huomaa asiaa. tai ehkä juuri ja juuri huomaa sen kun täti saapuu, normaalisti nukun alasti mutta tädin aikaan menee muutama yö pöksyt jalassa, tämä taitaa olla se ainoa tuntomerkki, mistä mies osaa asian päätellä. mutta se että muistaisi milloin täti viimeksi oli ja milloin pitäisi saapua seuraavan kerran.... ei toivoakaan että tuollaisia seuraisi. mutta ei nyt tosiaan vielä ole ehtinyt reagoida tädin tuloon kuinkaan tai eihän se täti nyt ole vielä edes vieraillut muuta kuin yhden kerran pillereiden jälkeen....

Repuli: tiedoksi tuohon ripsi-toivomiseen... jos et ole moisesta aiemmin kuullut.. että se irronnut ripsi tulee asettaa etusormen päähän, laittaa silmät kiinni, puhaltaa ripsi sormelta pois ja samaan aikaan esittää toivomus hiljaa mielessään. näin ainakin minä olen moisen taian aikanaan oppinut, tämä tiedoksesi, ettet vain erehdy toivomaan väärin :)

ON: terkkarilta oli taas tänään tullut viestiä... ehdotti tekemään uutta testiä nyt loppuviikosta tai ensi viikolla, voi kuulemma viedä testiä sinnekin ja sitten oli varannu mulle ajan parin viikon päähän lääkärille, et voitais selvitellä tota kiertojen venymistä, ellen nyt sit sattuis viä plussaan tässä tän parin viikon aikana.

hannnah kp 57