Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko saa avata oluen? Reilusti yli puolenpäivän jo kuitenkin.

Vierailija
25.02.2023 |

Ovat terassilla viilentyneet koko aamun.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin ulkoilemaan. Tai vaikka leffaan. Mikä vaan on kaljaa parempi vaihtoehto. Mieti kaikkea rahanmenoa, perhettä, kaljamahaa, aivosoluja.

Mietin ja edelleen tekee mieli kaljaa. Harmi ettei tänään pysty.

Tämä on raadollinen totuus. Minä olen miettinyt rahanmenoa, terveyttä, kaljamahaa ja ihan kaikkea muutakin kohta 10 vuotta, mutta eipä ole juomahimot poistuneet mihinkään, päinvastoin. Kerran laskin, että 10 vuoden aikana rahaa juomiseen ja sen lieveilmiöihin mennyt ainakin 60 000€. Että sillee.

Mihin juomisen lieveilmiöihin menee rahaa? Juomiseen kyllä, lieveilmiöt ei raksuta.

Vierailija
22/24 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin ulkoilemaan. Tai vaikka leffaan. Mikä vaan on kaljaa parempi vaihtoehto. Mieti kaikkea rahanmenoa, perhettä, kaljamahaa, aivosoluja.

Tämä on raadollinen totuus. Minä olen miettinyt rahanmenoa, terveyttä, kaljamahaa ja ihan kaikkea muutakin kohta 10 vuotta, mutta eipä ole juomahimot poistuneet mihinkään, päinvastoin. Kerran laskin, että 10 vuoden aikana rahaa juomiseen ja sen lieveilmiöihin mennyt ainakin 60 000€. Että sillee.

Mihin juomisen lieveilmiöihin menee rahaa? Juomiseen kyllä, lieveilmiöt ei raksuta.

E tiedä oliko lieveilmiöt oikea sana, mutta tarkoitin siis kaikkea muuta rahanmenoa mitä kännijuominen aiheuttaa. Taksiajeluita, yöllisiä pizzeria/nakkikioskikäyntejä, tupakointia, baarissa juomista, älyttömiä ideoita tyyliin "hei lähdetään taksilla naapurikaupunkiin ku siellä on kuulemma hyvä meininki, mä maksan!!" ja kaikkea tällaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E tiedä oliko lieveilmiöt oikea sana, mutta tarkoitin siis kaikkea muuta rahanmenoa mitä kännijuominen aiheuttaa. Taksiajeluita, yöllisiä pizzeria/nakkikioskikäyntejä, tupakointia, baarissa juomista, älyttömiä ideoita tyyliin "hei lähdetään taksilla naapurikaupunkiin ku siellä on kuulemma hyvä meininki, mä maksan!!" ja kaikkea tällaista.

Lysti maksaa. Tosin itselle ei enää vänhemmiten. Voi pitää lystiä ihan vaan kotona.

Vierailija
24/24 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä on?

Mene ulos hiihtämään.

Hiihdon jälkeen saunaan.

Jos sitten vielä tekee mieli...niin juo yksi jääkylmä laatuolut.

Ei ole suksia, mutta olutta on. Vaikea valinta...

ap

Lumikenkäilemään. Tee olutlaatikoista lumikengät.

Meillä on noi 24 packien pahvit uusiokäytössä terassin ovella imemässä kosteutta, tarttuvat vaan saappaisiin välillä. Nauroin että tässähän on lumikengät kun yritin karistaa niitä matkasta takapihalle mennessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän