Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehkutetaan vauvan tekoon. Miksi ihmisiä kehotetaan lisääntymään Suomessa?

Tyytyväinen ilman lasta
25.02.2023 |

Jokaisen oma henkilökohtainen asia haluaako omia lapsia tänne? Omalla kohdalla en halua ja sen aina tienyt. En koe jääväni mistään paitsi vaikkei ole omaa lasta. Saan elämältä paljon muuta eikä lapsi ole mikään ehto elämälle. Lapsettomana voin liikkua ja matkustella milloin hyvänsä ja saan toteuttaa omaa elämää ilman lasta. Ei kiitos lasta rasitteeksi.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja kenen toimesta tämä kannustus tapahtuu? Itse en ole sitä huomannut.

Vierailija
42/43 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös vela ja ollut tyytyväinen elämääni. Sisaruksilla lapsia 13 joten olen saanut heitä paapoa mutta itselleni ei vauvakuumetta koskaan tullut. N.65 v.

Sisarukset jakaneet lettuaan ympäriinsä, hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti muuttuu ääni kellossa kun olet tullut eläkeikään eikä eläkkeellä enää elä kun ei ole maksajia kun ei niitä tehty.

Olisko kannattanut tehdä koko eläkejärjestelmästä tällaista ihme pyramidihuijausta?

Ei, mutta se ei muuta sitä tosi asiaa että siitä tehtiin tälläinen. Ihan turha elää jossain mielikuvitusmaailmassa jossa kaikki tehtiin oikein. Hyvinvointivaltio tulee kaatumaan siihen että lapsia ei tehty riittävästi. Yhteiskunta menee Amerikan suuntaan jossa kaikki päiväkodeista vanhustenhuoltoon määritellään tulotason mukaan. Yhteiskunta ei yksinkertaisesti pysty maksamaan kaikille yhtä hyvät puitteet.

Tämä. Missään maailman maassa ei ole ikinä ennen ollut näin paljon ihmisiä vaikka automaatio vie työt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi