Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fisher Price learning phone " kännykkä" , kannaattaako hankkia?

22.11.2006 |

Olen miettinyt tällaista 1-vuotiaallemme, ikäsuositushan on jo 6kk alkaen, onkohan enää hyödyllinen 1-2 vuotiaalle? Onko lapsenne muuten tykänneet puhelimesta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa, onko puhelimessa mahdollisuus vaihtaa paristoja!!! Meillä on fisher pricen toinen puhelin eli kissan, koiran´, linnun ja puhelimen äänet. Nyt reilu vuoden ostamisen jälkeen paristot ovat loppu ja siis paristoja ei voi vaihtaa. Sapettaa tällainen kertakäyttökulttuuri. Lelu olisi hyvä ja toimiva isommankin leikeissä vielä vuosia ja voihan sitä toki käyttää ilman ääniä (tällä hetkellä ääni on bou, vou, uuuooo.... eli viimeisiä vetävän patterin " mourua" ) Katsokaa kaupassa:)

Vierailija
2/3 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä :)

Patterit siihen voi vaihtaa, meidän neiti uitti ko. kännykän kesällä ja mä avasin sen ja kuivatin. Toimii yhä.

Ääni on tossa todella hiljanen eli suht miellyttävä. Kyllähän tyttö (1v4kk) sitä painelee, mutta en tiedä onko siitä mitään " hyötyä" . Enemmän toi meidän tyttö tykkää siitä nallesta, joka laulaa eri lauluja ja samalla opettaa numerot, kirjaimet yms. En tosin tiedä onko siitäkään " hyötyä" sen enempää, mutta hauskempi se ainakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummyluvsya:

Olen miettinyt tällaista 1-vuotiaallemme, ikäsuositushan on jo 6kk alkaen, onkohan enää hyödyllinen 1-2 vuotiaalle? Onko lapsenne muuten tykänneet puhelimesta?

Yhtä paljon " hyötyä" siitä on kuin muistakin leluista :)

Eikun oikeasti, meillä on sellainen ja jopa 3,5 vuotias sillä tykkää soitella millon kenellekin. Äänet ovat tosiaan miellyttävät, ei kauhean kovat. Meillä on tykätty kovastikin.