Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomessa hotelleissa luteita?

Vierailija
25.02.2023 |

Kuulemma tämäkin ongelma yleistynyt, onko tullut vastaan (ja jos on niin missä hotellissa)?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla missä tahansa. Itse olin töissä 4 tähden hotellissa, josta löydettiin luteita. Asia piilotettiin muilta, huone suljettiin ja kuukausien päästä vasta myrkytettiin. Jos joku kysyi onko kyseinen huone vapaana, hänelle vastattiin, että sitä remontoidaan.

Tämä Tampereella.

Vierailija
2/86 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ryömivät lattialistoja pitkin huoneesta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu vain siitä kuka on aiemmin yöpynyt kyseisessä hotellissa. Eli kaikkialla voi olla.

Vierailija
4/86 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla missä tahansa. Itse olin töissä 4 tähden hotellissa, josta löydettiin luteita. Asia piilotettiin muilta, huone suljettiin ja kuukausien päästä vasta myrkytettiin. Jos joku kysyi onko kyseinen huone vapaana, hänelle vastattiin, että sitä remontoidaan.

Tämä Tampereella.

Tuttua. Sama kokemus itsellä Ex-vastaanottovirkailijana.

Vierailija
5/86 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELLsingin "hotellit" on niitä täynnä, löytyy myös rottia.

Vierailija
6/86 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ulkomaanmatkailun takia.

Vierailija
7/86 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kulkeutunut luteet hotellista omaan kotiin?

Vierailija
8/86 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minua vielä vastaan tullut. Onneksi. En tosin paljoa hotelleissa käy. Tarkistan kyllä aina sängyn siltä varalta, näkyykö merkkejä luteista, enkä koskaan säilytä vaatteita tai mitään tavaroita lattialla, sängyllä tai sängyn läheisyydessä.

Vierailija
9/86 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

runo hotellissa voi ehkä ollakkin

Vierailija
10/86 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain hotelleissa on ns. Valpas-järjestelmä, jossa sängynjaloissa on ludeansat, jotka hälyttävät henkilökunnalle, jos lude menee ansaan. Näin ongelma havaittaisiin heti.

Vierailija
11/86 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain hotelleissa on ns. Valpas-järjestelmä, jossa sängynjaloissa on ludeansat, jotka hälyttävät henkilökunnalle, jos lude menee ansaan. Näin ongelma havaittaisiin heti.

Eikä ole. Miksi pitää tämäkin pilata.

Sänky katsotaan heti ennen kuin majoitutaan. Ne tykkää mustasta väristä, vaaleasta näkyyselvemmin.

Netistä löytyy ohjeita

Vierailija
12/86 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Miksi pitää tämäkin pilata.

Sänky katsotaan heti ennen kuin majoitutaan. Ne tykkää mustasta väristä, vaaleasta näkyyselvemmin.

Netistä löytyy ohjeita

Tietenkin kannattaa tarkistaa huone. Mutta kyllä tämä on ihan oikea järjestelmä, minkä jotkut hotellit ovat ottaneet käyttöönsä. Suomalainen firma ja keksintö, jolla on asiakkaita myös ulkomaisissa hotelleissa. Pääkaupunkiseudulla järjestelmää käyttävät ainaki Hotelli Helka, F6, Hotelli Hanasaari. Muitakin löytyy, googleta.

Vierailija
13/86 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Tampereella.

Että vasta kuukausien päästä myrkytettiin, niin olikohan siinä ideana, että luteet ehkä hieman nälkiintyisivät ja lähtisivät etsimään sitä veriateriaansa muista huoneista.

Vierailija
14/86 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteita voi olla missä vaan rakennuksessa mihin joku on niitä tavaroissaan tai laukussaan tuonut.

Ei Suomen raja mitenkään ötököitä pidättele.

Vierailija
15/86 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa itse olen törmännyt niihin

Vierailija
16/86 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa kuulemma on paljon. Uutisissa on ollut juttua, että joka kymmenennessä asunnossakin.

Vierailija
17/86 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukee hotelliarvosteluita, kannattaa lukea huonoimmat arvostelut ensin. Jos on löytynyt luteita, siitä on todennäköisesti mainittu.

Vierailija
18/86 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Tampereella.

Mikä hotelli?

Vierailija
19/86 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarian reissulta tuli luteet kotiin, varsinkin lapsen selkä oli ihan syöty. Myrkytin its ejoka kolon, lista, pistorasian taistan, sängyn jokaisen kohdan niin päästiin niistä kohtuu kivuttomasti eroon ihan itse. Näin myös kuoria. Yök, oli kamalaa aikaa. Nyt ymmärrän miksi siellä sänkyjä rahdattiin huoneista ulos

Vierailija
20/86 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläisessä hotellissa oli. Löysin niiden "pesän" sängystä onneksi ennen huoneeseen asettumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän