Minkälainen on sinun naapuri?
Minkälainen naapuri sinulla on?
Miten tulet toimeen naapurin kanssa?
Onko ollut naapurin kanssa ongelmaa?
Kommentit (25)
Ihan fiksuja, yksi hullu vajaa valittaja. Muuten tässä on tosi rauhallista, seinän takana asuu joku pariskunta koiriensa kanssa, sitten on iäkkäämpi sinkkunainen koiriensa kanssa, pari asiallista lapsiperhettä, kivat lapset ja työssäkäyvät vanhemmat, virolaisia työmiehiä, hyväntuulisia ja sit tosiaan tuo yks häirikkö joka käy kaikkien oven takana huutamassa milloin kenestäkin kun näkee vaikka lapsen pyörän pyörätelineessä eikä ole viety pyörävarastoon... hyvä kun ei ole soittanut poliiseja paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurit ovat joskus kamala riesa. Itse poltan tupakkaa, ja kun muutin nykyiseen asuntoon, sain heti palautetta tästä: poltan liian aikaisin aamulla, poltan liian myöhään illalla, poltan liian usein, en kuulemma osaa laittaa ovea oikeaoppisesti kiinni, vaikka olen koulutukseltani TkT.
Ja naapuri jatkoi: vien koiran liian aikaisin ulos, vien koiran liian myöhään ulos, vien koiran liian usein ulos.
Kuten sanoin, joskun naapurit ovat todella kiusanhenkiä.
Asiat pitää ottaa vastaan huumorilla. Joillakin vain viiraa liikaa yläpäästä, kun alapään asiat eivät ole kondiksessa.
Et sinä mikään tekniikan tohtori ole. Jos olisit, niin tietäisit, että kyseessä ei ole koulutus vaan oppiarvo.
Uskon naapuriasi, jonka mukaan et osaa sulkea ovea kunnolla.
En usko sinua, ja luulen, että valehtelet. Minulla on tyylikäs tohtorin hattu, jonka sain promootion yhdessä ja käytän aina sitä, kun menee paikalliseen Lidliin ostamaan olutta ja tupakkaa. Minulla on lisäksi kasapäin väitöskirjojani kotonani, joissa lukee nimeni ja teksti Doctor of Science (Engineering).
Minulla on siis vahva epäilys siitä, että olet valehtelija. Me tohtoritason ihmiset emme oikein digata tollaisesta menosta lainkaan.
Aika vähän puhun naapureiden kanssa.
Asun rivitalossa ja toisella puolella asuu vanhus joka jo muutamaan kertaan valittanut liian voimakkaista bassoista musiikissa. Vaikka en ole edes huudattanut ja taitaa olla joku äänille herkistynyt. Toisella puolella taas joku mies jota tapaa pihalla oven suussa tupakoivan silloin tällöin. Muutaman kerran moikkailtu ja eipä sen enempää.
Et sinä mikään tekniikan tohtori ole. Jos olisit, niin tietäisit, että kyseessä ei ole koulutus vaan oppiarvo.
Uskon naapuriasi, jonka mukaan et osaa sulkea ovea kunnolla.