Kaksisuuntainen
Onko olemassa hypopainotteista kaksisuuntaista mielialahäiriötä? Miten sitä hoidetaan?
Entä millaista on sairastaa sekamuotoista kaksisuuntaista mielialahäiriötä? Miten sitä hoidetaan?
Kommentit (11)
Tuli vaan mieleen kysyä, miten vireyden huippuja pystyisi (liikunnan ja lääkityksen avulla) parhaiten hillitsemään. Mitä teette tai puuhailette silloin, kun mikään ei auta.
-aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Psykoosilääkityksellä
Mitä psykoosilääkitystä sulla on käytössä. Välillä tuntuu, ettei edes psykoosilääkitys auta.
😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosilääkityksellä
Mitä psykoosilääkitystä sulla on käytössä. Välillä tuntuu, ettei edes psykoosilääkitys auta.
😅
Ketipinor psykoosilääkkeenä ja Lamotrigin masennukseen. Molemmat menee siis säännöllisesti oli oireita tai ei.
Kai käytät lääkkeet säännöllisesti?
Ei muutaku yhteys omaan psykiatriin, voiko sun psykoosilääkityksen annosta nostaa tai tarviiko lisätä toinen psykoosilääke rinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosilääkityksellä
😅Ketipinor psykoosilääkkeenä ja Lamotrigin masennukseen. Molemmat menee siis säännöllisesti oli oireita tai ei.
Ei muutaku yhteys omaan psykiatriin, voiko sun psykoosilääkityksen annosta nostaa tai tarviiko lisätä toinen psykoosilääke rinnalle.
Mulla on Ketipinor ja Olantsapiini psykoosilääkkeitä ja Sepram masennuslääkkeenä.
Mietin vaan, josko Sepramin nosto olisi vireyttänyt minua. Kaipa se tästä kohta tasoittuu.
-aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosilääkityksellä
😅Ketipinor psykoosilääkkeenä ja Lamotrigin masennukseen. Molemmat menee siis säännöllisesti oli oireita tai ei.
Ei muutaku yhteys omaan psykiatriin, voiko sun psykoosilääkityksen annosta nostaa tai tarviiko lisätä toinen psykoosilääke rinnalle.Mulla on Ketipinor ja Olantsapiini psykoosilääkkeitä ja Sepram masennuslääkkeenä.
Mietin vaan, josko Sepramin nosto olisi vireyttänyt minua. Kaipa se tästä kohta tasoittuu.
-aloittaja
Ja otan lääkkeitä säännöllisesti.
-aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosilääkityksellä
Ei muutaku yhteys omaan psykiatriin, voiko sun psykoosilääkityksen annosta nostaa tai tarviiko lisätä toinen psykoosilääke rinnalle.Mulla on Ketipinor ja Olantsapiini psykoosilääkkeitä ja Sepram masennuslääkkeenä.
-aloittajaJa otan lääkkeitä säännöllisesti.
-aloittaja
Olantsapiinia juuri nostettiin ja Sepramia.
-aloittaja
Tuntuu, että vireys on jatkuvasti koholla, eikä lääkkeetkään oikein pelitä aina. Monesta eri lääkkeestä ihmiset kuvailee zombie-vaikutusta, mutta ei mulle vaan tule moista vaikutusta. Tuntuu, että masennuspainotteinen on yleisempi sairaus.
-aloittaja