Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen tupakointi ehdoton turn off vai satunnaisesti ok?

Vierailija
24.02.2023 |

Kysytään nyt tätäkin. En tupakoi päivittäin enkä viikoittain, vaan joskus. Tupakoin, koska työni on erittäin vaativaa ja stressaavaa. Olen yrittänyt lopettaa tuloksetta, joten ei tarvitse paasata tupakoinnin epäterveellisyydestä. En puhaltele savuja kenenkään naamaan vaan vedän sauhut nopeasti ulkona kun stressaa niin paljon.

Kommentit (175)

Vierailija
21/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuissas on turn off kun käytät anglismeja!

Vierailija
22/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piereskelevä nainen on ehdottomasti sellainen, jonka kanssa en voisi olla. Olen aistiyliherkka, ja alan voimaan fyysisesti pahoin, jos juodun haistelemaan pierua. Jo pierun äänikin on liikaa. 

Tiedätkö, on erittäin epäterveellistä pidättää pierua!

Se on semmonen juttu että: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/laakari-paljastaa-tasta-syysta-pier…

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ala-pidattele-ilmavaivat-voivat-poi…

Ja et itsekään ole pieremättä, jotukut tulee ´hajun kanssa, joillskin on ääni mukana, joissain on molemmat! JA JOS PIERU HAISEE, syöt väärin!

Tutustu pieruun ja pierun ominaisuuksiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton turn off minulle. En voi sietää sitä hajua. 

Miksi käytät anglismeja!

Vierailija
24/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ole turn off mutta olenkin entinen tupakoitsija itse.

Mulle turn off juuri siksi kun olen entinen tupakoitsija- pelkään että repsahdan itekin vaikka nykyään se näyttää tyhmältä, haisee hirveältä ja maistuu pahalta- myös suudellessa.

Vierailija
25/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei haittaisi, en itse tupakoi.

Vierailija
26/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että meistä tulisi pari. Tupakan haju ihmisessä on todella vastenmielinen haju ja toinen todella ikävä asia on se, että mies ei arvosta itseään, vaan tupakoi.

En myöskään oikein usko tuohon "vain joskus" -tupakointiin, vaan jos tyypillä on tupakat taskussa, niin kyllä se ajatus on tupakoimisessa usein ja tupakkaaa saattaa palaa yllättävänkin paljon. Syyksi kelpaa silloin varmasti mikä vain.

Vierailija
27/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Ehkä joku toinen tupakoija huolii sinut, itse en edes ajattelisi.

Tämä on paras vaihtoehto, eli ap ottaa tupakoivan naisen. Silloin kummankaan ei tarvitse selitellä tupakointiaan, vaan se on ihan ok ja toinen ei ärsyynny siitä lemusta.

Kelpaako ap:lle tupakoiva nainen?

Vierailija
28/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies poltti tupakkaa ja oli se ällöttävää ja välillä ärsytti se tapa. Aina piti polttaa se tupakka kun lähdettiin jonnekin ja sitten autoon haisemaan. Perillä ollessa heti piti sytyttää rööki. Tätä näkee usein.. Muu perhe, pahimmillaan lapset töpöttää seisoa vieressä odottaen että se yksi saa tupruteltua röökinsä.

Exä tupakoi parvekkeella ja joka kerta se haju seurasi kun tuli sisään. Henki haisi vaikka kuinka pesisi hampaat tai söisi pastilleja/purkkaa. Kädet haisi, vaatteet haisi. Parveke haisi kuin tuhkakuppi vaikka kuinka piti parvekelaseja auki ja siivosi.

Uskon että löytyy ihmisiä joita toisen tupakointi ei haittaa tai sitten pitää etsiä toinen tupruttelija.

Yleisesti ottaen mulle aivan sama jos aikuinen ihminen haluaa hengitellä niitä myrkkysavuja mutta jos sille altistetaan toiset ihmiset, etenkin lapset niin se raivostuttaa. Vedellään bussipysäkeillä, kauppojen edustoilla jne. Hyi hitto.

Vierailija
29/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen haluaisi miehen joka ei piittaa omasta terveydestään?

Miksi mies haluaisi tukevan naisen, joka ei piittaa terveydestään.

Vierailija
30/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etsi tupakoiva nainen.

Vierailija
31/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa tupakoivaa miestä koskaan, ei edes yhdeksi yöksi!

Tupakointi osoittaa huonoa moraalia, heikkoa luonnetta, matalaa älykkyysosamäärää ja näköalattomuutta. Tervaisen ja vastenmielisen löyhkän lisäksi tupakoivan iho on muuttunut harmahtavan kellertäväksi, veltoksi roikkuvaksi nahkaksi, jonka läpi tunkee kuolleen solukon pistävä haju. Osa tupakoitsijoista ei edes tunnista tätä itse.

Minä en halua asettaa omaa suutani alttiiksi tupakoitsijan suu- ja sylkikosketukselle. Tupakoitsijan ikenet ovat vioittuneet jo ennen kuin ientulehdus, suumätä, kieli- ja kurkunpää vauriot näkyvät ulospäin. Haluan pitää oman suuni terveenä, limakalvot elinvoimaisina ja omat hpaat tallella pitkälle vanhuusikään. Tupakoitsijoiden ienkiinnikkeet ja hermot vaurioituvat korjaamattomasti ja etenevästi, vaikka lopettaisivatkin tupakoinnin, joten viimeistään viisikymppisenä hammaskaulat ovat näkyvissä, ikenet kuoliossa ja ne kellastuneet hampaat alkavat tippua.

Ystäväpiirini ja sosiaaliset verkostoni eivät todellakaan suhtaudu välinpitämättömästi tai arvostaen ihmisiin, jotka vielä 2020-luvulla tupakoivat. En halua myöskään näyttäytyä tuollaisen ihmisen seurassa ikään kuin olisin niin huono itsetunnoltani, etten kelpaa muille kuin tupakoitsijalle. Mieluummin vaikka yksin koko loppuelämä kuin tupakoitsijan kanssa!

Vierailija
32/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että meistä tulisi pari. Tupakan haju ihmisessä on todella vastenmielinen haju ja toinen todella ikävä asia on se, että mies ei arvosta itseään, vaan tupakoi.

En myöskään oikein usko tuohon "vain joskus" -tupakointiin, vaan jos tyypillä on tupakat taskussa, niin kyllä se ajatus on tupakoimisessa usein ja tupakkaaa saattaa palaa yllättävänkin paljon. Syyksi kelpaa silloin varmasti mikä vain.

Hajuhaittoja ei kyllä oikeasti ole edes aistiyliherkällä,  jos polttaa esim. yhden kuukaudessa. Ja tietystikään satunnaisesti polttavalla tupakat eivät ole jatkuvasti mukana. Ja toim. huom. tämä ei ole tupakoinnin puolustuspuhe tai kannanotto polttaako ap vakituisesti vai satunnaisesti.

Vierailija
33/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi osoittaa huonoa moraalia, heikkoa luonnetta, matalaa älykkyysosamäärää ja näköalattomuutta. Tervaisen ja vastenmielisen löyhkän lisäksi tupakoivan iho on muuttunut harmahtavan kellertäväksi, veltoksi roikkuvaksi nahkaksi, jonka läpi tunkee kuolleen solukon pistävä haju. Osa tupakoitsijoista ei edes tunnista tätä itse.

Minä en halua asettaa omaa suutani alttiiksi tupakoitsijan suu- ja sylkikosketukselle. Tupakoitsijan ikenet ovat vioittuneet jo ennen kuin ientulehdus, suumätä, kieli- ja kurkunpää vauriot näkyvät ulospäin. Haluan pitää oman suuni terveenä, limakalvot elinvoimaisina ja omat hpaat tallella pitkälle vanhuusikään. Tupakoitsijoiden ienkiinnikkeet ja hermot vaurioituvat korjaamattomasti ja etenevästi, vaikka lopettaisivatkin tupakoinnin, joten viimeistään viisikymppisenä hammaskaulat ovat näkyvissä, ikenet kuoliossa ja ne kellastuneet hampaat alkavat tippua.

Ystäväpiirini ja sosiaaliset verkostoni eivät todellakaan suhtaudu välinpitämättömästi tai arvostaen ihmisiin, jotka vielä 2020-luvulla tupakoivat. En halua myöskään näyttäytyä tuollaisen ihmisen seurassa ikään kuin olisin niin huono itsetunnoltani, etten kelpaa muille kuin tupakoitsijalle. Mieluummin vaikka yksin koko loppuelämä kuin tupakoitsijan kanssa!

Eli väität, että esim. Einsteinilla ja monella muulla historian suurmiehellä oli alhainen älykkyys. 

Vierailija
34/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi poltan, niin ei tarvitse katella nirppanokkaisia akankantturoita.

Vierailija
35/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehekästä.

Vierailija
36/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ehdoton turn off, sillä kertoo ihmisen älykkyystasosta jo paljon. Kukaan täysjärkinen elämänhallinnan omaava ei ole niin tyh että polttaisi tupakkaa.

Vierailija
37/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli väität, että esim. Einsteinilla ja monella muulla historian suurmiehellä oli alhainen älykkyys. 

Silloin ei ollut nykyistä tietämystä tupakoinnin vaaroista.

Vierailija
38/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ehdoton turn off, sillä kertoo ihmisen älykkyystasosta jo paljon. Kukaan täysjärkinen elämänhallinnan omaava ei ole niin tyh että polttaisi tupakkaa.

Eikä kukaan täysjärkinen ole lihava.

Vierailija
39/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos stressaa niin että tarvitset tupakkaa, siihen löytyy muita "tutteja".  Lopeta tupakointi, säästät myös paljon rahaa ja saat elää moisesta tarpeesta vapaata elämää.

Vierailija
40/175 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän nykyisin vetää viivaa (sannulit ja muut).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän