Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HeinäHelistinten keskiviikkoturinat

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei mitään uutta ja aamutoimet painaa päälle, joten palailen illalla kirjoittelemaan enemmän!

Kisuli huonovointisena rv 6+6 - 8+2 (Selviää ultrassa aikanaan)

Vierailija
2/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaviesti tänne.

Olen enemmän tuolla enskoissa pulissut, sielläkin tällä hetkellä vähän harvemmin kun ei meinaa ehtiä. =/

Kävin maanantaina ekassa neuvolassa, ja siellä vaan juteltiin tosi paljon kaikesta. Mun terkka on IHUNA!! Mukavaa mennä toistekin sinne!

Eka ultra varattiin vasta 14.12. joten tämä mamma hermostui odotteluun heti laakista ja marssin vielä maanantai-iltana yksityiselle ultraan. Siellähän se oli, Juustonaksu!! Äitin ja isin ihan oma.

Mittaa oli huimat 1.08cm ja vastasi viikkoja 7+1.

Sydän sykki 150x/min ja kaikki oli tähän hetkeen nähden varsin mainiosti.

Nyt ei enää tarvii kurkkia testitikkua kaapissa, nyt mä ihan oikeasti jo ymmärrän ja uskon että raskaana ollaan!! *ihunaaihunaa!!*

Saatiin Juustonaksun ensimmäiset passikuvatkin mukaan. ;)

Muuten vointi aika kohtalainen, iltaisin alkaa masua " painaa" ja tuntuu vähän turpealle olo ja paha olo kiusaa nimenomaan iltaisin. Aamut ja päivät menee oikein mukavasti.

Jushka ja Juustonaksu rv7+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jushka sulta kyselen :) Ihanaa että olitte nähneet juustonaksun olevan virkeänä masussa ;)

Kun lukasin sulta et sulla utra 14.12 niin kateellinen olen :( Mitä tos on viikkoja sulla 10-11 ?

Meillä ei tehdä NP ultria ennen 12 raskausviikkoja, vaan 12-14 välillä. Ja just vähän aikaa sit laskeskelin et ne viikot sattuu joulun ympärille, et mitenhän vaikuttaa ajan saantiin...

Muuten täällä olo tänään ainakin vielä ihan hyvä. Eilen olikin loistava päivä, oman olonsa puolesta :) Sain oltua kuin durasel pupu, hihiii.

Ahaa lapset saivat riidan päälle, pakko mennä erotuomariksi ja tulla jatkaa joskus.....

liskolisbet 7+1 poika 01 ja tyttö 03

Vierailija
4/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin, mulla on ihanaa kotipäivä ja vasta nyt sain noustua ylös. Paha olo jatkuu, joten syöminen on vielä aika heikkoa. Mutta positiivista on, että kaikki ei enää tule ulos vaan jotain pysyy sisälläkin.

perjantaina olisi meidän ultra-aika. Toivottavasti saadaan myös hyviä uutisia. Kiva kuulla jushka että teiän vaavi siellä kovasti on jo kasvanut. Juuri luin tuota yhtä englannin kielistä kalenteria niin siinä oli mun mielestä että viikolla kuusi(?) vauva on n.1 cm pituinen. hassua ajatella että niin pieni olento saa aikaan niin kokonaisvaltaisesti huonon olon...

Tämä viikko on muutenkin yhtä täpinää, kun vaan jaksaisi tämän, jos sitä sitten jo alkaisi joulun läheneminen helpottaa oloa.

t.Jennu ja pikkuinen

Vierailija
5/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käytiin neuvolassa ja ei sielläsitten kuunneltukaan sydänääniä, höh... Esikosta samassa neuvolassa saman (typerän) tädin kanssa kuunneltiin. Ja muistaakseni suunnilleen samoilla viikoilla.

No, mutta np-ultra on nyt sitten varattu 19.12.2006 tiistaiksi, juuri ennen reissuun lähtöä, lähdetään siis torstaina 21.12. Toivottavasti kaikki on ok ultrassa, niin ei tarvii reissussa murehtia.

Mitäs muuten muut ajattelee siitä, että jos ultrasta selviää ettei kaikki olekkaan kunnossa? Meillä on aika raaka ajattelutapa siinä mielesssä, että jos suhteellisen varmasti selviäisi, että lapsi ei ole ihan terve, niin raskautta ei jatketa. Tietenkään ei voi tietää juuri sen hetkistä mielipidettä, mutta... Tietty np-ultrassakaan selvinnyt " poikkeavuus" ei tarkoita varmuudella sitä etteikö lapsi syntyessään ole terve. Tiedän kyllä, että mun ei ehkä olisi kannattanut " sanoa" tätä ääneen...

Joku kehui kuinka ihana neuvolatäti on... Joo, meillä on kyllä ihan mukava, mutta niin TURHA! Nytkin kerroin, että olen voinut tosi pahoin ja pitää syödä koko ajan ja mikään ruoka ei silti tunnu riittävän. Siihen täti, että pitää muistaa syödä usein, niin huono olo ei tule... Kun siis juuri olin selittänyt, että syöminen ei auta... Ja vähän kun vielä yritin kysyä jotain ko. asiasta, niin ei sanonut mitään, tuijotteli vaan papereita... Esikonkin odotusaikana olin ihan kypsä, kun tietysti olin miehen kanssa kysymyksiä tulvillaan ja mihinkään ei osannut " henk.koht" vastata, vaan sen peruskaavan mukaan vaan lateli tietoja.

Muuta neuvolakäynnistä. Mulla on alhainen verenpaine ja esikon odotusaikana se laski ennestään, nyt varmaan sama juttu. Nyt oli 99/64 ja tuo mulla suht normaali. Esikosta täti ei löytänyt multa suonta verinäytteen ottoon (hankalat) ja jouduin käymään erikseen labrassa. Mutta nyt onnistui :). Lähtöpaino mulla noin 59 (pituus 168) ja nyt oli näytti vaaka neuvolassa 59,8. Hemoglobiini 131 (tosi hyvä mulle).

Onko kunnallisessa neuvolassa pakko käydä vai voiko sen korvata jollain yksityisillä lääkärikäynneillä? Lähinnä ajattelin, että rupeaako esim. Kela sitten hannaamaan vastaan? Kellään tietoa/kokemusta?

tuiskuneiti79 + poika 1v2kk + rv 8+2 (kai)

Vierailija
6/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä itekki uskaltais jotain kirjottaa eikä aina vaan lueskella. Meille ootetaan toista naperoa, ainakin testitikun perusteella. Ultraa tai lääkäriä ei oo varattu, jos sitä malttais vielä sitkua jonkun verran. Ens viikolla vois soittaa jostain jotain aikaa.

Olisin toivonut että toisessa raskaudessa tulis pahoinvointia, mutta ei! Ruoka maistuu liian hyvin, vaikka omituisia vatsaoireita on melkein joka päivä. Ekasta imetyksestä latistuneet rinnatkaan ei oo kasvanu yhtään, päinvastoin. Kuihtuvat pois, vaikka muu kroppa kyllä kasvaa. Taitaa tulla aika paljon laihutettavaa toisen synnytyksen jälkeen..

Asutaan Lähi-Idässä, joten ollaan vähän erikoisessa tilanteessa. Käyn täällä lääkärit yms. mutta tulen Suomeen luultavasti NKL:lle synnyttämään, tai sitten L-PKSään. Hyvin tod.näköisesti tuo eka vaihtoehto.

Monellekaan en oo vielä möläyttäny tästä, vaikka mieli tekis. Ees äitini ei vielä tiiä, isäpuoli kyllä. Toivottavasti osaa pitää suunsa jouluun asti kiinni.

Täällä oli muutamia muitakin syyskuisia -05, taitaa olla aika yleinen ikäero lapsilla se tuleva 1v 10kk.

-hilleri- 7+4? ja tyttö 09/05

Vierailija
7/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsu kipeenä, joten kotosalla ollaan. Soitin neuvolasta sairaslomaa, niin puhelu ohjautui äitiysneuvolan puolelle, joten samalla varasin ajan sinne ja ultraan. Kauan pitää vielä ootella, neuvola vasta 28.12 ja ultra 3.1.

Me pidetään kyllä lapsi vaikka jotakin poikkeavaa löytyisikin. On kyllä totta, että voi olla vähän tulenarka aihe... Minusta on kuitenkin hyvä, jos jo nyt tiedostaa, ettei voi syystä tai toisesta hoitaa sairasta lasta, niin tekee ratkaisunsa sen perusteella. Toki mekin tervettä lasta toivomme ja kehtaan kyllä sanoa, että toivotaan tyttöä, mutta sepä on kaikki jostakin muusta kuin omasta tahdosta kiinni...

Muuten olo on aikalailla pysynyt samana, väsyttää ja välillä tulee repäisy kipuja ja aamulla kuvottava olo, tosin eilen oli kyllä illallakin kuvottava olo. Muutaman työ jutun taidan vielä koneella tehdä ja vetäytyä sitten unille.

Päivi rv5+2

Vierailija
8/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen sulle. =)

Eli mulle tosiaan varattiin se eka ultra 14.12. ja silloin mulla on sit näillä tiedoilla viikkoja vasta 10+3. Mutta toi ultra varattiin sillä ajatuksella että JOS mulla oiskin enemmän viikkoja niin ois justiin aika nt-ultralle. Mutta terkkakin totes että taitaa mennä vaan viikkojen tarkistukseksi, ja sitten varataan uus aika nt-ultraa varten.

Ja, vaikka mä nyt tiedänkin sitten mun viikkoni, niin en millään viitsi ilmoittaa sitä neuvolaan. Pääsen sitten kaksi kertaa Juustonaksua vielä tässä alkuraskaudessa katsomaan. Mikäs sen ihanampaa. =) ;)

Hyi mua. Mutta kyllä se syke siellä ruudulla oli jotain niin ihmeellistä, että tottamooses mä haluan nähdä sen niin montaa kertaa kuin ikinä mahdollista! =)

Vierailija
9/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun näläkin ois,mut ei mikään ruoka innosta.. Mitä te syötte, jos on huonovointisuutta?

Mulla se neuvola on 12.12 ja en tiiä minneasti menee npultra...

Niin semmoista kysyisin että pitääkö miun itse varata se npultra aika ja milloin se kannattaa tehdä...? Edellisessä odotuksessa muistaakseni neuvolatäti varasi sen ajan, koska silloin oli täälläpäin se npultra kaikille suotava..siis tekivät jotain tutkimusta. Kaikki pääsivät sitten siihen tutkimukseen.(ei turhan vaikeesti selitetty)Se npultra tehtiin silloin mulle sairaalassa.

No pitää mennä katsomaan jääkaappiin, uskaaltaako sieltä mitään suuhunsa laittaa ....

t.sadetar ,tyttö03 ja eppu(5+6)

Vierailija
10/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla rv 6. Esikoinen nyt 1.7 kk. Silloin oli tässä vaiheessa jo älytön väsymys ja melkoinen kuvotus - nyt ei mitään. En oikeen tiiä mitä pitäs ajatella. Lähinnä epäilen suuresti, että ollaanko tässä nyt sitten raskaana! Vaikka ei kuukautisiakaan oo tullu tai muuta vuotoa... Voiko se olla tosiaan niin erilaista eri vaavien kohalla?

Vierailija
11/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa jalleen kaikille uusille! Tuntuu alkavan aina samalla kaavalla naa mun jutut, jokakerta kun on tullut lisaa vakea =)

Ihanaa Jushka etta juustonaksulla oli kaikki hyvin =)

Ma en oo menossa siihen np-ultraan osittain sen takia, etta en halua tietaa jos joku on ehka huonosti. En tiia mika taa mun logiikkani oikein on, kun kayn sit kuitenkin rakenneultrassa =) Meen sinne lahinna vaan omasta halusta nahda vauva ja tarkistaa istukan sijainti ym. enka six etta voisin eliminoita lapsen jos jotain on huonosti. Naa on hirveen vaikeita juttuja ja riippuu monista asioista, mm. mahdollisesta vammasta ja sen vakavuudesta. Musta on hyva etta jokainen perhe voi tehda itse sen ratkasun joka heille on oikea. Vaikea menna moralisoimaan kun ei tieda toisten elamantilannetta ja kun ei oo itte ollut vastaavassa tilanteessa. Ennen aattelin et en missaan nimessa lopettas raskautta vaikka mika olis, mut nyt kun lapsia on jo kaksi niin tuntuu etta mun taytyy ajatella kaikkia, myoskin sita miten todella vaikeasti vammaisen lapsen, joka ei edes elaisi kauan, olisi tuskissaan ja vaatisi kaikkien kaiken energian, tulo vaikuttas jo olemassa oleviin lapsiin. Enka siis edelleenkaan tiia mita siina tilanteessa tekisin, kait sen sit vasta nakee jos niin joskus tapahtuu. Toivottavasti ei. Isoja juttuja nuo on ja yleensa ihmisilla on aika selvat, vahvat mielipiteet. Taallakin palstalla muistan, etta asiasta on kayty kovaa kadenvaantoa.

Tulipas taas masentavan kuulosta juttua =/ Toivotaan ettei meista kukaan joudu tallasia asioita kohtaamaan.

Taalla ei kai mitaan uutta. Oon ollut aika itkuherkka viime paivina ja jotenkin kauheen syvallinen =) Kattelin tanaan aamulla sita jotain haa ohjelmaa, missa sukulaiset/ kaverit jarjestaa ne haat ja olin koko ajan kyynel silmassa, ihan hassuissa kohdissa viela!! Enka siis yleensa pida haita niin kauhean tunteellisena asiana (siis muiden haita telkussa).. ainakaan niin paljon etta pitas nyyhkyttaa kun on niin hieno kukkakimppu =) Kait naa tunnetilojen vaihtelut kuuluu asiaan.

Neeri ja nupsu 8+3

Vierailija
12/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tänään pojan 1v neuvolassa ja varasin samalla ekan oman neuvola-ajan. Terkkari muisti hyvin vähän yli vuoden takaiset tuntoni ja kysyi, meinaanko mennä vielä ultraan/ultriin. Menen kyllä, epätietoisuus painaisi muuten joka tapauksessa.

Meillä siis np-ultra hälyytti (turvotusta yli 7mm), aika istukkanäytteenotton varattiin heti seuraavalle viikolle, koska viikkoja tais olla jo 13. Mahdollista keskeytystä ajatellen. Meillä mies on tehnyt töitä kehitysvammaisten parissa ja oli ehdottomasti sitä mieltä, että keskeytys tehdään, jos jotain vakavaa ilmenee. Ihaniahan ne miehen mielestä oli mutta se on elinikäinen vastuu. Jokainen päättäköön itse mihin omat ja perheen voimat riittävät.

Näytteenotossa mulla oli pala kurkussa, oksetti ja kyyneleet valui, olin halunnut vauvaa jo viimeiset 4 vuotta, joten en olisi siitä halunnut luopua. Näytettä ottanut lääkäri sanoi , että teillähän riski on niin suuri (80%), että saatte ilman muuta keskeytyksen vaikka heti. Silloin mulla pomppas, se oli kuitenkin VAIN riski, en olisi ikinä antanut itselleni anteeksi, jos lapsi olisikin ollut terve...

Kromosomit oli normaalit ja pojan, myös rakenneultra näytti ok. Vielä halusivat kuitenkin varmistaa, että sydän on kunnossa. Mies jo hyppi ihan onnessaan, että tervehän se on. Minä toppuuttelin, että odotetaan nyt. Sydänultrassa kaikki ei sitten ollutkaan ok, ja tilannetta seurattiin loppuun asti.

Nyt poika vaikuttaa ihan terveeltä, vaikka pientä " vikaa" löytyykin. Välillä ajattelen, että olisi ollut helpompaa jos en olisi tiennyt, kun tilanne on nyt mitä parhain. Kannatan kuitenkin kaikkia mahd. tutkimuksia jos on aihetta epäillä. Osataan varautua esim. synnytyksessä kaikkiin mahd. toimenpiteisiin. Meidätkin passitettiin NKL:lle synnyttämään, koska sieltä pääsee pikavauhtia käytäviä pitkin parhaiden lasten sydänlääkärien hoiviin.

Vaikka vauvan pitääkin, oli tilanne mikä tahansa, on mielestäni lapsen kannalta parasta, että tilannetta seurataan ja valmistaudutaan tulevaan. Epätietoisena en minäkään keskeyttäisi, sen takia halusin olla varma.

Tämä on tietty vain mun näkemys, kaikilla pitää ehdottomasti olla omansa!!!

Vierailija
13/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, näyttää sitten juurikin tänään aamusta alkaneen aamupahoinvointi. Syön yleensä työmatkalla jotakin pientä aamupalaa, mutta ei taida tuo taktiikka enää pelata. Autolla ajaessa tuska oli melkoinen ja aattelin, että täytyykö jo matkalle pysähtyä. Hengissä kuitenkin!

Viime keväänä raskaana ollessani oksensin muun muassa koulun ruokalaan kerran suoraan tarjottimelle ja lautaselle. Hiipi pikkuhiljaa sellainen paha olo ja sitten olikin jo myöhäistä. Tuo raskaus siis päättyi kesän korvalla ei-toivotulla tavalla...

Toivottavasti siis ei tarvitse oksennella töissä, siitä kun jäisi heti kiinni! :)

Eipä kai muuta! 5+4!

Vierailija
14/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tulla sanomaan, etten vaan loukkaa ketaan omilla mielipiteillani joista tossa aiemmin kirjotin. En todellakaan halua arvostella kenenkaan muiden tapoja ja ratkasuja!! Ah.. naa on niin vaikeita ja arkoja asioita. Kirjotin siis vaan ihan ittestani ja omista mielipiteista ja kaikki tehkoon omat ratkasunsa. En siis millaan tavalla arvostele muiden paatosta menna alkuraskauden, np tai rakenneultraan tai mitaan muutakaan enka oo missaan tapauksessa sita mielta, etta mun ratkasut olis ne oikeat.

Ja onhan noilla ultrilla paljon muitakin tarkotuksia kun vaan vammaisuuksien havaitseminen. Ja tottahan se on etta vammoja on erilaisia ja jotkut ihan hoidettaviakin jo kohdussa ollessa, kunhan niista vain tiedetaan ja lopputulos voi olla ihan terve lapsi. Ja vaikka lapsi olis pysyvasti vammainen, jotkut vanhemmat haluavat sen tietaa ennen syntymaa, toiset eivat. Kannatan siis kylla kaikkia ultria ja itsekkin niissa kayn. En nyt oikein edes tiia mita yritan sanoo.. kait vaan taas mietin omiani.

Vierailija
15/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voidaan erittäin pahoin. Eilen aloitin oksentamisen, aiemmin oli vain vellovaa pahaa oloa. Koulunkäynti onnistuu aika huonosti kun aamulla pitää ravata vähän väliä kakomassa. :P

Sadetar mahto kysyä mitä syödään kun on paha olo. Mulla menee alas onnekkaasti aika paljonkin tavaraa, suurin osa vaan on tullakseen ylös samaa reittiä. Ruokahalu on siis hyvä, mutta maha ei tykkää yhtään. Ruispuuro mulla on ollut ainoa, joka pysyy vatsassa, oli tilanne mikä hyvänsä. Edes hedelmät ei auta mulla inhottavimpaan pahoinvointiin. Kylmät pillimehut menee mulla myös suhteellisen kivuttomasti ja aika pysyvästikin alas. Ja piimä! Toivottavasti tämä ei tule olemaan mun 9kk menu, piimää, pillimehua ja puuroa..

Syöttekö te vitamiineja? Mä en ole saanut aikaiseksi ostaa yhtään mitään, en edes sitä paljon kohuttua foolihappoa. Pitäs varmaan kunnostautua vähitellen. :)

Yrittäkää jaksaa huonoine oloinenne, heinämammat!

Vierailija
16/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtui viikot jos jollain kiinnostaa: 6+2 :)

Vierailija
17/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pe asti on tullut verta ja eillen kävin äitipolilla. Sikiö ei vastannut viikkoja eikä sykettä näkynyt. Ei jaksanut meidän vauveli tämän pidemmälle. Nyt odottelen koska pieni alku tulee suojastaan ulos. Toivottavasti tulee ettei tarvitse sairaalaan mennä. olisi mukavampi olla kotona rauhassa. Tunteet ovat ihan sekaisin, välillä itsee ihan hulluna ja välillä ei ole mitään hätää. Eipä olisi uskonut ikinä tulevan omalle kohdalle. Nytkin alavatsaa supistelee hiljalleen ja koko ajan on odottava olo, joko nyt tulee.

Toivon teille odottajille oikein ihanaa odotus aikaa. pitäkää huolta itsestänne!

72oinas (olisi ollut 7+4) nyt ei enää mitään.

Vierailija
18/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella pahoillani menetyksesi vuoksi... Tuntuu varmaan kauhealta!En voi edes kuvitella... Ei sitä kyllä kenellekkään toivo.

Itselläkin ollut maha illan kipiänä... En tiedä et mistä johtuu..toiv.ei vakavaa :0(

Vointeja sinulle 72oinas...

t.sadetar 5+6 ja tyttö03

Vierailija
19/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

72oinas: surun valittelut. tuota oloa ei varmasti mikään sana auta. :(

joku kyseli mikä menee suusta alas: mä tässä kokeilen just mutta lähinnä ruuaksi syön perunaa.. siis pelkälteen voin kanssa. tänään söin nuudelia..sekin meni, mut makarooni sit taas ei :/ , muuten syön lähinnä, mehukeittoa, omenaa ja paahtoleipä menee just ja just voin kanssa. nyt tänään kokeilin mannafruttia ja riisikakkuja ja ne nyt ainakin vielä menee, mutta ruokavalio ei kovin laaja ole.

paha olo jatkuu mutta tuntuu että kun e on ollut 24/7 niin nyt se oisi 20/7, et vähän helpottas, mutta kyllä se voimat vie, vaikka onhan täällä teillä monella siihen päälle se oksentelu ja sitä kivaa mun ei tarvinnut missän raskaudessa tehä. KUnhan vain vältän syömästä mitään kummaa ja kierran kaukaa kaikki hajut.

Kävimme tänään siellä ultrassa ja siellähän se 9mm pitkä ötökkä oli ja sydän pomppi, hyvin oli kiinni ja kaikki hyvin, vuodolle ei lääkäri syytä keksinyt, mutta ei pitäs mitenkään vaikuttaa sikiöön. eli nyt paremmalla mielellä odotetaan. vajaa 2 viikkoa neuvolaan.

illan jatkoja

liipe ja ötökkä rv7+0

Vierailija
20/25 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Oinakselle menetyksestäsi!

Mäkin päätin taas kirjoitella. On ollut koko viikon tosi paha olo. Oksentanut en oo kertaakaan, mutta koko ajan heikottaa ja närästää. Puolentunnin välein on jotakin syötävä, että pysyy mahahapot jotenkin kuosissa. Parhaaksi olen havainnu mehukeitot ja sitten ihan hiilihappopitoiset limsat. Myös Rennietä on kulunut levykaupalla, mutta ei siitä tunnu olevan apua. Töissä joulukiireet pukkaa päälle ja ylityöt. Eilenkin olin yli 12 tuntia töissä ja kyllä oli välillä hampaitten puremista, että jaksoin olla. Myös väsymys on kova. Tuntuu ettei yöunet riitä millään,vaikka kuinka aikasin menis nukkumaan.

Tilasin myös ajan ultraan yksityiselle, sain vasta 7.12. Neuvolaan en vielä ole soittanut.

Mulla pitäis olla nyt 7 viikko meneillään, vaikee sanoo varmasti, kun kuukautiset on ollu epäsäännölliset, mutta kaipa se tuolla ultrassa selviää.

Toivoisin vaan että olo paranisi, että voisin taas olla oma iloinen itseni, eikä tarvisi heti aamulla jo pelätä että millainen olo on..

Hyviä vointeja kaikille!