Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kymmeniä kannabispsykooseita viikossa pelkästään HUS:n alueella

Kommentit (1407)

Vierailija
381/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo trollaa täälläkin 😂

Vierailija
382/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tosiaan juodaan sen verran viinaa, että kyseessä on eniten maatamme tuhoava asia, ja kallein yksittäinen kuluerä valtiolle ja veronmaksajille. Vuonna 1912 poltimme eniten tupakkaa maailmassa, kieltolain aikana alkoholin käyttö kasvoi huomattavasti, sodan jälkeen oli suuret opiaatti- ja amfetamiiniongelmat, nyt juomme eniten kahvia maailmassa, mussutamme nuuskaa ja pussutamme sähkötupakkaa tupakan ja nikotiinipurkan ohessa, alkoholiongelmaisia on yli puoli miljoonaa ja alkoholi on yleisimpiä kuolinsyitä, ja olemme ennätysmaa vielä kovien huumeiden käytössäkin ja energiajuomat sotkee lasten kaalit jo pikkulapsina.

Alkoholi liottaa aivoista sinne kerääntyneet kannabinolit.

Ei vaan alkoholi vesi- ja rasvaliukoisena pesuaineena tuhoaa aivosoluja enemmän kuin mikään muu maailman huume tai päihde. Alkoholi liuottaa aivot ja pitää siis ihmiset tyhminä. Alkoholi muuten tuhoaa sitä samaa ainetta aivoissa joka MS-taudissakin tuhoutuu.

Alkoholihan voi sulattaa joitain muovilaatuja. Mitähän sellainen aine tekee aivoille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen lääkekäyttäjiä on maailmassa varmaan jo useita miljoonia ja lääkekäytössähän kannabista käytetään päivittäin ja jopa useita grammoja päivässä. Silti mitään haittauutisointia ei ole näkynyt lääkekäyttöä koskien vaikka annostus on todella suurta ja käyttö jokapäiväistä. Päihdekäytössä annostus taas on muutamia gramman kymmenesosia ja nekin suurimmalla osalla satunnaisesti.

Vierailija
384/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te höpöheinähörhöt olisitte paljon uskottavampia, jos ainoat argumentit puolesta ei olisi se, että mitä kaikkia haittoja alkoholilla on.

Mulle siis ihan sama kuka polttelee mitä ja toivonkin laillistamista, mutta tää keskustelun taso on taantunut puberteetti-ikäisen jankkaukseksi,"laillistakaa kiva kannabish juu, pyhä yrtti on hyvä, alkoholihuume paha" 🤦

Voiko joku kertoa, mitä hyvää henkilökohtaisesti se on tuonut elämään? Tai muiden tuttujen elämään?

Ihan tosissani ihmettelen. Itselle ei sovi lainkaan ja tunnen muitakin,jotka siitä saa vaan pahan olon, mutta tunnen myös monia jotka sitä käyttää ns oikein, kipuun ja ahdistukseen ja se heille sallittakoon ilman kriminaalin leimaa.

Moni ei tosiaan pidä kannabiksesta lainkaan kun sitä kokeilee, mutta kokeilehan amfetamiinia tai Subutexiä. Niistä saatat tykätä paljon enemmän. Moni on ollut tosi ihastunut kun on kokeillut.

Puberteetti-ikäinen jankkaus = "kannabiksen käyttäjät pitäisi tappaa"

No amfea olen kokeillut pari kertaa, en saanut siitäkään mitään eikä tee mieli muuta kokeilla, miksi pitäisi?

Missä kohtaa sanoin että kannabiksen käyttäjät pitäisi tappaa?🤦

sinä et sanonutkaan, mutta monta kertaa niin on joku kirjoittanut vuosien aikana.

saitko amfetamiinia samalta myyjältä kuin kannabista?

miksi kokeilit kovia huumeita?

Seurustelin pilvipään kanssa joka poltteli päivittäin ja satunnaisesti veti muutakin. Enpä olisi itse ostanut tai maksanut siitä mitään, se tunki sen mun suuhun. (Oli myös väkivaltainen ihan vaan pilvipäissäänkin).

Uskotko itse nuo juttusi?

Sulle on ilmeisen turha sanoa mitään, kun et usko kuitenkaan. Sä toistat itseäsi pahasti. Uskotko itse että pössyttelyllä ei ole ollut haittaa sinunkin aivotoimintaasi, sulla ei tunnu olevan oikein muuta sanottavaa saati valideja argumentteja?

Edelleen puhun vaan omasta kokemuksesta. Ei toisaalta kyllä kiinnosta paskaakaan uskotko sinä vai et kun itse olen nähnyt sen elämän ja onnellinen siitä, ettei sitä tarvitse enää katsella.

Hänkin oli vainoharhanen ja luuli kaikkien valehtelevan ja olevan häntä vastaan.

Vierailija
385/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen lääkekäyttäjiä on maailmassa varmaan jo useita miljoonia ja lääkekäytössähän kannabista käytetään päivittäin ja jopa useita grammoja päivässä. Silti mitään haittauutisointia ei ole näkynyt lääkekäyttöä koskien vaikka annostus on todella suurta ja käyttö jokapäiväistä. Päihdekäytössä annostus taas on muutamia gramman kymmenesosia ja nekin suurimmalla osalla satunnaisesti.

Miljoonista käyttäjistä huolimatta ei näy uutisia, joiden mukaan kannabis olisi todettu haitattomaksi. Taitaa olla melkoinen myrkky.

Vierailija
386/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te höpöheinähörhöt olisitte paljon uskottavampia, jos ainoat argumentit puolesta ei olisi se, että mitä kaikkia haittoja alkoholilla on.

Mulle siis ihan sama kuka polttelee mitä ja toivonkin laillistamista, mutta tää keskustelun taso on taantunut puberteetti-ikäisen jankkaukseksi,"laillistakaa kiva kannabish juu, pyhä yrtti on hyvä, alkoholihuume paha" 🤦

Voiko joku kertoa, mitä hyvää henkilökohtaisesti se on tuonut elämään? Tai muiden tuttujen elämään?

Ihan tosissani ihmettelen. Itselle ei sovi lainkaan ja tunnen muitakin,jotka siitä saa vaan pahan olon, mutta tunnen myös monia jotka sitä käyttää ns oikein, kipuun ja ahdistukseen ja se heille sallittakoon ilman kriminaalin leimaa.

Moni ei tosiaan pidä kannabiksesta lainkaan kun sitä kokeilee, mutta kokeilehan amfetamiinia tai Subutexiä. Niistä saatat tykätä paljon enemmän. Moni on ollut tosi ihastunut kun on kokeillut.

Miksi sinä, kannabiksen puolustaja, tyrkytät ihmiselle vielä kovempia huumeita jos kannabis ei ole toiminut?

Onko tämän nyt tarkoitus siis puoltaa laillistamista. Kuset itseäsi nilkkaan.

En puolusta kannabista. Mitä sinulla on Subutexiä vastaan? Hyvä aine ja vähähaittainen. Tosi suosittua Suomessa nykyään. Moni kokeilee jos ei tykännyt kannabiksesta. Monihan ei pidä kannabiksesta lainkaan.

Kyllä Subutexistä pitää paljon suurempi määrä kokeilijoista kuin kannabiksesta. Monellehan tulee kannabiksesta vain paha olo.

Vierailija
387/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljoonista käyttäjistä huolimatta ei näy uutisia, joiden mukaan kannabis olisi todettu haitattomaksi. Taitaa olla melkoinen myrkky.

Ei ole haitatonta päihdettä. Kannabis on vähähaittaisin jopa todella runsaassakin päivittäiskäytössä, eikä ole myrkyllistä lainkaan.

Alkoholi taas on kaikkein haitallisin kova huume, erityisesti aivojen kannalta.

Vierailija
388/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle kaikki on mieletöntä mikä ei sovi agendaasi kannabista vastaan. Pelkästään se kun verrataan kannabiksen laillistaneisiin paikkoihin pitäisi kertoa sen miksi se laillistaminen on järkevää. Kas kun et väitä että on järkevää kun rikolliset myyvät kannabista.

Rikollisiahan ovat kaikki, jotka käyttävät kannabista ilman reseptiä. Kyllä heiltä sen saa mielestäni pois viedä. Mielellään kovin ottein.

Vierailija
389/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No amfea olen kokeillut pari kertaa, en saanut siitäkään mitään eikä tee mieli muuta kokeilla, miksi pitäisi?

sinä et sanonutkaan, mutta monta kertaa niin on joku kirjoittanut vuosien aikana.

Seurustelin pilvipään kanssa joka poltteli päivittäin ja satunnaisesti veti muutakin. Enpä olisi itse ostanut tai maksanut siitä mitään, se tunki sen mun suuhun. (Oli myös väkivaltainen ihan vaan pilvipäissäänkin).

Sulle on ilmeisen turha sanoa mitään, kun et usko kuitenkaan. Sä toistat itseäsi pahasti. Uskotko itse että pössyttelyllä ei ole ollut haittaa sinunkin aivotoimintaasi, sulla ei tunnu olevan oikein muuta sanottavaa saati valideja argumentteja?

Edelleen puhun vaan omasta kokemuksesta. Ei toisaalta kyllä kiinnosta paskaakaan uskotko sinä vai et kun itse olen nähnyt sen elämän ja onnellinen siitä, ettei sitä tarvitse enää katsella.

Hänkin oli vainoharhanen ja luuli kaikkien valehtelevan ja olevan häntä vastaan.

Eli se väkivaltainen kannabispoikaystäväsi pakotti sinut käyttämään kannabista ja amfetamiinia? Miksi pitäisi uskoa juttujasi kun suuri osa kannabiksen vastustajista valehtelee koko ajan?

Vierailija
390/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosit laillisiks!

Vierailija
391/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä, kannabiksen puolustaja, tyrkytät ihmiselle vielä kovempia huumeita jos kannabis ei ole toiminut?

En puolusta kannabista. Mitä sinulla on Subutexiä vastaan? Hyvä aine ja vähähaittainen. Tosi suosittua Suomessa nykyään. Moni kokeilee jos ei tykännyt kannabiksesta. Monihan ei pidä kannabiksesta lainkaan.

Kyllä Subutexistä pitää paljon suurempi määrä kokeilijoista kuin kannabiksesta. Monellehan tulee kannabiksesta vain paha olo.

Kyllähän subua ja muita opioidia kokeilevilla ensimmäinen kokemus on yrjöäminen. Silti käyttöä jatketaan.

Vierailija
392/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sä ja sun "ystävät" ootte valinneet alkoholin on teidän ongelmanne.

Antakaa meidän muiden pössytellä.

Vierailija
393/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoosit laillisiks!

Hallusinaatiot vapaiksi! Mielikuvitus vapaaksi!

Vierailija
394/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haitatonta päihdettä ei ole. Kannabis on vähähaittainen. Myrkyllistä se ei ole ollenkaan. Mykyllinen aine kun tappaa jos sitä liikaa ottaa. Siksihän alkoholiin ja koviin huumeisiin kuolee kun ne ovat myrkyllisiä.

Vierailija
395/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän subua ja muita opioidia kokeilevilla ensimmäinen kokemus on yrjöäminen. Silti käyttöä jatketaan.

En tiedä yhtäkään joka olisi oksentanut subutexistä kun ovat kokeilleet. Moni tykkää paljon enemmän subuista ja amfetamiinista kuin kannabiksesta. Tärkeää on vain saada kovien huumeiden kokeiluja aikaan.

Vierailija
396/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teppo trollaa täälläkin 😂

Onko teppo joku huumevalistaja?

Vierailija
397/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen lääkekäyttäjille ei ole psykooseja tullut, vaikka lääkekäytössä kannabista käytetään joka päivä ja paljon enemmän mitä päihdekäytössä. Lääkekäyttäjiä on jo miljoonia. Joten lienee "kannabispsykoosin" riski melko vähäinen.

Ja mikä psykoosissa on se pahin asia? Kaikki päihteet voivat aiheuttaa psykooseja. Esimerkiksi alkoholi aiheuttaa Suomessa joka vuosi yli 4000 mielisairaalahoitoa vaativaa psykoosia, mutta silti aiheesta ei varoitella eikä valisteta. Jos psykoosi olisi joku isokin juttu, niin eiköhän alkoholinkin suhteen asioista tiedotettaisi? Vai mitä luulette?

Vierailija
398/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös muistaa, että alkoholihuume vahingoittaa siittiöitä ja aiheuttaa niissä DNA-vaurioita. Suomessa käytetään (ja on käytetty) niin paljon alkoholia, että eri tavalla vammautuneita lapsia on syntynyt todella paljon kuluneiden vuosikymmenien aikana. Ehkä se on syynä väkivallan ja muun vastaavan häiriintyneen käytöksen määrän kasvuun. Vuosi vuodelta geeniperimä rappeutuu alkoholimyrkyn takia. Lapsia syntyy yhä enemmän ja enemmän eri tavalla kehitysvammaisina.

Maailman tappavinta ja erittäin myrkyllistä solumyrkkyä juodaan vuosikymmenet ja ajatellaan, että sellainen touhu ei vaikuttaisi mihinkään.

Tämä on niin käänteistä evoluutiota kuin vain olla ja voi. Suomessa lisääntyy kaikki autoimmuunisairaudetkin räjähdysmäisesti, puhumattakaan mielenterveyssairauksista. Nekin on osin perinnöllisiä.

Alkoholi ei liity aiheeseen mitenkään

Ei niin. Jos keskustelua käydään kannabiksesta, niin keskustellaan alkoholista ja tupakasta yms sontaa. Täysin asian ohi.

Vierailija
399/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kuinka monta miljoonaa Irti Huumeista ry:n perustaja huijasi valtiolta ja lahjoittajilta, että saattoi levittää itsekeksimäänsä kannabossrasvateoriaa yli 20 vuotta, kunnes hänet erotettiin perustamastaan järjestöstä? Kyseistä teoriaa ei muuten tunneta missään muualla maailmassa, vaikka sitä Suomessa onkin levitetty kuin uskontoa.

Vierailija
400/1407 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se väkivaltainen kannabispoikaystäväsi pakotti sinut käyttämään kannabista ja amfetamiinia? Miksi pitäisi uskoa juttujasi kun suuri osa kannabiksen vastustajista valehtelee koko ajan?

Jointista koitin ihan itse tarjottaessa useinkin, en pitänyt siitä, kärsin muutenkin ahdiatuneisuudesta ja dissosiaatiosta ja tuo vaan korosti niitä. Amfesta en edes tiennyt mitä se oli kun sen tunki suuhuni, en saanut siitäkään mitään ihmeellistä. Siis harmittaako sua nyt kun en jäänyt koukkuun vai mikä kismittää?

En ole edelleenkään ainettasi vastaan ja koko ajan olen korostanut, että tää on vaan mun kokemus ja aine pitäisi munkin mielestä sallia vaikka itsellä onkin huonot kokemukset mutta sä nyt intät vaan 😂

Mene vetämään savut, tunnut olevan hermona vaikka teidän pitäisi olla leppoisia.

Siis mikä sun ongelma oikeen on tässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi