Woltilta tilaaminen
Monta kertaa viikossa? Oikeesti, ootteko kuulleet et itsekin vois tehdä terveellistä ruokaa?
Takakuisti kiittää myöhemmin ja humppakahvat heiluu.
Tuleva ylipainoisten sukupolvi kasvaa.
Minute on the lips forever on the hips
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Viimeksi eilen tilasin Woltilla salaatin, jossa lehtikaalia, pinaattia, ituja, papuja, versoja, paprikaa ja avokadoa sekä kaksi superterveellistä smoothieta (toinen viher- ja toinen marjasmoothie). Yleensä tilaan täysjyväbageleita, joissa täytteenä avokadoa tai hummusta, herneenversoja, autinkokuivattua tomaattia ja romainesalaattia. Viikko sitten tilattiin perheelle käsintehtyä tuorepastaa sitruunakastikkeella. Hoikka perhe olemme. Wolt rulaa.
Tyypillinen lihaskatoa poteva vetaani, joka ei jaksa käydä edes kaupassa tai ravintolassa.
Kukaan ei muista enää Wolt kuskien lakkoilua? Kukaan ei tunnu välittävän heidän riistostaan, epäinhimmillisestä kohtelustaan, tai saati siitä että moni polkee pyörällä tuolla pakkasessa tuoden läskiperseelle pizzaa tai muuta kun se läski ei jaksa kävellä 200 metriä kauppaan...
Meillä on jo olemassa orjayhteiskunta tässä maassa eikä se tunnu teidän läskejä hiertävän yhtään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä
Onkin elämää. Olen matkalla tanssitunnille ja siitä kaverille saunaan. Kohtasin jälkeen kerran rappukäytävässä Woltin kuskin joka meni naapuriin pa...lta haisevan cyrrywurstin kanssa.
Että hanki sinä banaaniasi tumppaaja elämä!! Puhu vain itsestäsi luuseri
Kerrostalokyttääjä
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei muista enää Wolt kuskien lakkoilua? Kukaan ei tunnu välittävän heidän riistostaan, epäinhimmillisestä kohtelustaan, tai saati siitä että moni polkee pyörällä tuolla pakkasessa tuoden läskiperseelle pizzaa tai muuta kun se läski ei jaksa kävellä 200 metriä kauppaan...
Meillä on jo olemassa orjayhteiskunta tässä maassa eikä se tunnu teidän läskejä hiertävän yhtään??
Onkos näillä "orjilla" työvelvollisuus, siis pakko olla tuolla töissä, vai laillinen oikeus hankkia muita töitä tai olla työttömänä? Saavatko he itse mitään siitä, että toimittavat läskeille pitsaa (esim. rahaa)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos näillä "orjilla" työvelvollisuus, siis pakko olla tuolla töissä, vai laillinen oikeus hankkia muita töitä tai olla työttömänä? Saavatko he itse mitään siitä, että toimittavat läskeille pitsaa (esim. rahaa)?
Juuri noin perustellaan myös lapsityövoimaa.
Ja joko unohdit Woltin perustajien miljardit? Kenen avulla ne tehtiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaan Woltin kautta ruokaa ruokakaupasta ja ruoat teen ihan itse. Kuljetus on halvempi verrattuna kaupan omiin tarjoamiin kuljetusvaihtoehtoihin ja ruoat saa liki samantien, ei tarvitse valita kuljetuspäivää.
Kuinkas kaukana kauppa on? 100-500 metriä?? Onkos autoa
Noin 4km. Ei ole omaa autoa, miten se tähän liittyy? Jos Woltin kuljetus maksaa 1,90€ kuten täällä meillä kyseisestä marketista, niin mielelläni minä sen maksan että joku toinen kerää, pakkaa ja kuljettaa ne minulle kotiovelle asti. Vihaan kaupassa asioimista.
Paskapuhetta. Yhdessäkään kaupungissa, jossa wolt toimii, ei voi asua 4 km päässä kaupasta.
Mitä sä sekoilet? Luuletko sä etten voi muka tilata mistään muusta kuin lähikaupasta, joka on kyllä 600m päässä mutta kallis ja valikoima on suppea? Tilaan sieltä mistä haluan ja saan kaikki kerralla. Kyllä täällä Wolt toimittaa kauemmaskin kuin 4km päähän, onko tää sulle jotenkin vaikea uskoa?
Käytän Wolttia useamman kerran viikossa. Inhoan ruuanlaittoa ja haluan käyttää aikaa harrastuksille. Ylipainoa ei ole kertynyt. Woltissa on paljon terveellisiä vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän he ota sen helpoimmam duunin minkä helpoiten saavat??? Luuletko heidän työllistävän muihin töihin yhtä hyvin? Oletko tietoinen MM työllisyystilastoista?
Toisekseen on tehty tutkimusta MM työhaluista enemmän kuin jopa kantasuomalaisten! monikaan ei jää työttömäksi koska bisne kukoistaa. Thanks isotakakuististen elefanttien.
Hyvä bisnes tuoda rikkaille valkoisille elefanteille ruokaa.
Hyvä se on että ovat töissä, mutta pointtini olikin sanoa suomalaisten laiskuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Teslalla suurin osa kuskeista ajaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä
Onkin elämää. Olen matkalla tanssitunnille ja siitä kaverille saunaan. Kohtasin jälkeen kerran rappukäytävässä Woltin kuskin joka meni naapuriin pa...lta haisevan cyrrywurstin kanssa.
Kerrostalokyttääjä
Kuule siinä ei tartte kyttäillä naapuria kun thaicyrryt ja tikkamasalat tunkee käytävästä mun huoneistoon ilman silmääkin
Onko kenellekään öyhöttäjälle täällä tullut mieleen, että vaikka lähikauppaan olisi vain 100 metriä matkaa, mutta kotona on a) päiväunia nukkuva pieni lapsi, b) sairas lapsi tai aikuinen, c) kotieläimiä, d) mitä tahansa muita syitä, miksi mamma ei voi ripeästi astua saappaisiin, heitetä takkia niskaan ja hilpaista ulos ovesta jättäen kotiin lapset tai muut heitteille.
Eniten Woltissa ärsyttää maksaa palvelusta jota en ole kaivannut ja jota en käytä.
Tilaan Woltilla ihan ruokakaupan ostokset kotiin tai jos valmista ruokaa niin sushia. Ei mitään epäterveellistä.
Wolt mahdolllistaa mun asumisen omakotitalossa vuokralla ilman autoa. Nimenomaan ruokakauppaostokset hoituu. Prisma toisi myös kotiin mutta ei yhtä nopeasti ja kuljetusmaksu paljon kalliimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä
Kerrostalokyttääjä
Kuule siinä ei tartte kyttäillä naapuria kun thaicyrryt ja tikkamasalat tunkee käytävästä mun huoneistoon ilman silmääkin
Opettelepa nyt kyttääjäluuseri edes kirjoittamaan sana "curry" oikein niin voisin viitsiä lukea typeriä viestejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin perustellaan myös lapsityövoimaa.
Ja joko unohdit Woltin perustajien miljardit? Kenen avulla ne tehtiin?
Mitä RATKAISUA esittäisit tähän ongelmaan ja oletko varma, että pitsaa tilaavat "läskiperseet" ovat ongelman ydin? Onko sinulla mahdollisesti tarjota Wolt-kuskeille jokin mukavampi työpaikka?
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Viimeksi eilen tilasin Woltilla salaatin, jossa lehtikaalia, pinaattia, ituja, papuja, versoja, paprikaa ja avokadoa sekä kaksi superterveellistä smoothieta (toinen viher- ja toinen marjasmoothie). Yleensä tilaan täysjyväbageleita, joissa täytteenä avokadoa tai hummusta, herneenversoja, autinkokuivattua tomaattia ja romainesalaattia. Viikko sitten tilattiin perheelle käsintehtyä tuorepastaa sitruunakastikkeella. Hoikka perhe olemme. Wolt rulaa.
Kiva juttu, mutta hyvä muistaa sekin, että vaikka tilaisitte joka päivä pizzaa ja kebabia ja olisitte lihavia, niin sekään ei kuuluisi muille. Mutta kiva, kun löydätte mieleistänne ruokaa :)
Tulipa taas tilattua isot annokset sushia. Ei tarvinnut lähteä kaupungista hakemaan.
Kiitos kaikille ruokakuskeille!
PS. Wolt-tilaukseen voi lisätä myös tippiä lähetille
Paskapuhetta. Yhdessäkään kaupungissa, jossa wolt toimii, ei voi asua 4 km päässä kaupasta.