Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sellainen elämä, ettette aina tiedä, mikä viikonpäivä on?

Vierailija
24.02.2023 |

Minä tajusin juuri äsken, että on perjantai. Ei viikonloppu minulle mitään levähdystä anna.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden yön putki alkaa, aamulla joutui tosiaan miettimään, että mikä päivä nyt on.

Vierailija
22/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XD Joo on. Olen opiskelija ja lähinnä etänä, lapset menee arkena päiväkotiin ja kouluun, mut en mä välttämättä keskellä viikkoa oikein muista et mikä päivä ees on. Mies on yrittäjä ja sillä on joka päivä eri aikataulut. Joka päivä on jotain eri menoa, koitan vaan muistaa mitä pitää tehdä huomenna, mut en varsinaisesti aina ees muista missä kohtaa viikkoa mennään kunhan et onko arki vai viikonloppu, mikä ei sikäli eroa muuten kuin että lapset on kotona

Ei voi olla totta ja oli minulla mikä tahansa elämäntilanne niin tiedän aina mikä päivä on huolimatta mitä on puolisolla menoja. Elän aamu rytmissä heräten viikonloppuisinkin aikaisin viimeistään kuudelta jo aamulla keittämään miehelleni riisipuuroa kun se on hänen herkkua. Eikä hänkään nuku vapaa päivinä pitkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, arkivapaa tuntuu lähes aina perjantailta ja aina tuntuu että on maanantai kun menee vapaapäivältä töihin, oli sitten mikä tahansa viikonpäivä oikeasti.

Vierailija
24/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitinä, opiskelijana (paljon etäopintoja), sekä kaksvuorotyössä (kun tekee myös viikonloppuja) on ollut tuollainen olo. Ne viikonpäivät menettää tavallaan merkityksensä, siitähän siinä on kyse pitkälti.

Nyt kun on arkipäivätyö niin ihan tasan tietää millon on sunnuntai, maanantai ja perjantai.

Vierailija
25/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka seinäkalenteri roikkui seinällä niin välillä kyllä valitettavasti ajantaju ja päivät saattaa mennä sekaisin sekä jos herää.aamuyöstä tai aamulla varhain saattaa jatkaa nukkumista kunnes tajuaa että kohta soi se perhanan kello.😴😡🥱😤😫😩😞😣😖😧😦🥺😳😲😯😮🙁😟😕

Vierailija
26/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jatkuvasti. Kun ei ole ma-pe 8-16 työtä ja viikonloput aina vapaa, vaan työviikon pituudet vaihtelee kuin myös vapaapäivien määrä siinä välissä. Siinä hämärtyy viikonpäivät helposti. Nyt on työpäivä 8/12, jonka jälkeen tulee 3vp, jonka jälkeen 8 työpäivää, jonka jälkeen joitain vapaapäiviä jne. Lapset yleensä tiedottaa mulle, mikä päivä on. En välttämättä tiedä edes mikä päivämäärä. Kuukausi ja vuosi on sentään tiedossa, suurinpiirtein.

Vierailija
27/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XD Joo on. Olen opiskelija ja lähinnä etänä, lapset menee arkena päiväkotiin ja kouluun, mut en mä välttämättä keskellä viikkoa oikein muista et mikä päivä ees on. Mies on yrittäjä ja sillä on joka päivä eri aikataulut. Joka päivä on jotain eri menoa, koitan vaan muistaa mitä pitää tehdä huomenna, mut en varsinaisesti aina ees muista missä kohtaa viikkoa mennään kunhan et onko arki vai viikonloppu, mikä ei sikäli eroa muuten kuin että lapset on kotona

Ei voi olla totta ja oli minulla mikä tahansa elämäntilanne niin tiedän aina mikä päivä on huolimatta mitä on puolisolla menoja. Elän aamu rytmissä heräten viikonloppuisinkin aikaisin viimeistään kuudelta jo aamulla keittämään miehelleni riisipuuroa kun se on hänen herkkua. Eikä hänkään nuku vapaa päivinä pitkään. 

No en minäkään nuku pitkään ikinä. Kyllä mulla menee jotenkin sekaisin päivät kun opiskelen kaikki päivät ja opiskelukaveritkin lähettää viestejä yms. myös viikonloppuisin. Mieskin tekee töitä viikonloppuisin. Vapaapäiviä on siellä täällä vaihtelevasti. Tietysti yleensä tiedän mikä päivä on mut sit joskus on sellaista "päiväni murmelina" tämä elämä niin voin luulla väärinkin.

Vierailija
28/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee melko paljon. Yleensä olen päivän edellä tai muuten vaan sekaisin.

Työtön vuodesta 2006.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme