Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sellainen elämä, ettette aina tiedä, mikä viikonpäivä on?

Vierailija
24.02.2023 |

Minä tajusin juuri äsken, että on perjantai. Ei viikonloppu minulle mitään levähdystä anna.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei ole. Olisi jotain pahasti vialla, jos niin olisi. 

Vierailija
2/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kesälomalla voi unohtua, mikä päivä on. Tosin aina kun vilkaisen kelloani, se kertoo myös viikonpäivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä, jos olen todella kipeä ja pääosin nukun. 

Vierailija
4/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yövuoroviikoilla sekoaa vähän päivistä. Aikanaan kun tein keskeytymätöntä 3-vuoroa 12h työvuoroilla (2 aamua, 2 yötä, 6 vapaata) sekoilin päivissä huomattavasti useammin.

Vierailija
5/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole töissä, saattaa kulua useampi päivä, etten tarkasta päivämäärää. Silloinkin viikonpäivät pysyvät yleensä järjestyksessä.

Vierailija
6/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä kun vuorotyötä tekee niin viikonpäivät on etenkin aamuisin hieman hakusessa. Vapaapäivät on ainoa selkeä asia. Puoliso tekee myös vuorotyötä eikä meillä lapsia joten mitäpä se haittaa jos hetkittäin ei tiedä onko tänään perjantai vai lauantai niin kauan kun ei mene vapaapäivänä työpaikalle.

Vierailija
7/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttelen ajan tasalla. Poikkeuksena joku kesäloma, kuten joku tuolla mainitsikin.

Joskus yöllä herätessä kelaa hetken mikä aamu sieltä on tulossa, saako nukkua pitkään vai ei. Esim. huomiselle otin ylityöpäivän niin huomisellekin on aikainen aamu tulossa. 

Vierailija
8/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on joo. Eletään miehen kanssa aika vapaata elämää. Hän käy töissä 6 päivää viikosta, mä teen töitä silloin kun hän on töissä. Välillä otetaan keskellä viikkoa pieni irtiotto ja lähdetään työpäivien jälkeen johonkin ja sitten pitää miettiä, että ollaanko yötä, että mikä päivä on vai reissataanko kotiin takaisin. Elämä on aika leppoisaa.

Vierailija
9/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus , mutta tarkastan kännykästä mikä päivä on.

Vierailija
10/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kalenteri seinällä. Vedän aamulla viivan päivän yli.

Vierailija
11/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu aika usein. Mun työssä on tosi harvoin viikonloppuvapaita :D

Vierailija
12/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut päivissä sekaisin ja ikää on 57v. 

Vierailija
13/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä tiedän, mutta herätessä yleensä joudun ensiksi miettimään onko aamu- vai iltavuoro, vai vapaapäivä. Sen jälkeen vasta mietin mikä viikonpäivä. Yövuorojen loputtua joudun myös hetken miettimään, mikäs päivä nyt olikaan.

Jos oon vaikka tehnyt pe la su yövuorot, niin maanantaiaamuna töistä lähtiessä tuntuu oudolta, kun kun yhtäkkiä on paljon porukkaa liikkeellä.

Vierailija
14/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen ollut kuntoutustuella iät ja ajat ja kaikki päivät ovat muuttuneet sellaiseksi tasaiseksi mössöksi.

Vierailija
15/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus en tiedä edes mikä vuosi on.

Vierailija
16/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä tiedän, mutta herätessä yleensä joudun ensiksi miettimään onko aamu- vai iltavuoro, vai vapaapäivä. Sen jälkeen vasta mietin mikä viikonpäivä. Yövuorojen loputtua joudun myös hetken miettimään, mikäs päivä nyt olikaan.

Jos oon vaikka tehnyt pe la su yövuorot, niin maanantaiaamuna töistä lähtiessä tuntuu oudolta, kun kun yhtäkkiä on paljon porukkaa liikkeellä.

Mikä ikäinen olet?

Vierailija
17/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelelisin tätä

https://verman.fi/tuotteet/bethover-b12-vitamiini/?gclid=EAIaIQobChMImL…

Bethover B12-vitamiini

B12-vitamiini imeskelytablettina muistin ja jaksamisen tueksi. B12-vitamiini on tärkeä vitamiinilisä ikääntyville, kasvissyöjille ja joidenkin, B12-vitamiinin imeytymistä haittaavien, lääkkeiden käyttäjille. Ei sisällä eläinperäisiä ainesosia, sopii vegaaneille. Tuote on laktoositon, maidoton gluteiiniton ja sokeriton. Imeskelytabletti on imeytymisen kannalta erinomainen vaihtoehto koska B12 vitamiini imeytyy tutkitusti myös suun limakalvojen kautta. Vain luonnollisia väri- ja makuaineita. B12-vitamiini edistää hermoston normaalia toimintaa ja normaaleja psykologisia toimintoja.

Ravintolisä: Ei korvaa tasapainoista ja monipuolista ruokavaliota eikä terveitä elämäntapoja. Annostusta ei saa ylittää. Ei lasten ulottuville. Säilytetään huoneenlämmössä valolta ja kosteudelta suojattuna.

TUOTETIEDOT

Vierailija
18/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD Joo on. Olen opiskelija ja lähinnä etänä, lapset menee arkena päiväkotiin ja kouluun, mut en mä välttämättä keskellä viikkoa oikein muista et mikä päivä ees on. Mies on yrittäjä ja sillä on joka päivä eri aikataulut. Joka päivä on jotain eri menoa, koitan vaan muistaa mitä pitää tehdä huomenna, mut en varsinaisesti aina ees muista missä kohtaa viikkoa mennään kunhan et onko arki vai viikonloppu, mikä ei sikäli eroa muuten kuin että lapset on kotona

Vierailija
19/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelle ihmiselle tällainen virhe vielä sallitaan, mutta jos olet iäkkäämpi sinut leimataan heti muistisairaaksi. Jos vielä vahingossa pissaat housuusi, kolahtavat ovet selkäsi takana kiinni, etkä enää vapauteen pääse. Nuoremmalle viime mainittukin virhe sallitaan.

Vierailija
20/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on perjantai

T:Työtön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme