Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin ohje laihduttamiseen

Vierailija
24.02.2023 |

Kaloreitten laskeminen

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siitä on hyvä aloittaa, jotta realisoituu syötyjen kalorien määrä. Mutta sitä pitää jatkaa maksimissaan pari kuukautta ettei siitä muodostu pakkomiellettä. Siinä ajassa oppii jo suurin piirtein paljon missäkin on kaloreita ja koostaa sen mukaan annoksensa.

Kalorienlaskenta on kuitenkin se huonoin tapa.

Ei ole. 

Minustakin tämä on fiksuin tapa. Ihan kaikkea saa syödä, kunhan kalorit ei pauku yli.

Vierailija
22/31 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luin aikanaan olikohan se seura-lehdessä kun Mikko Kivinen pudotti kymmeniä kiloja kahvin ja näkkileivän dieetillä. Se toimi itselläkin, tosin pudotin vähemmän kuin Kivinen, mutta -15 kiloa lähti 4kk jälkeen, olin ihan tyytyväinen. Samalla tosin söin vitamiinilisiä, kalanmaksaöljyä ja viikonloppuisin vähän lihatuotteita.

Muistan tän. Paljonko sitä näkkäriä sai päivässä syödä ja saiko edes laittaa voita päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SugarDaddy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras ohje: lopeta sokerin syöminen ja juominen.

Jep. Sitten kun vielä ymmärtää, mikä kaikki, esim. ruisleipä ja kaikki maizenalla pilattu, on sokeria.

Ei mun dieetit ole ruisleipää kaatunut, enkä ole sillä lihonut.

Vierailija
24/31 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kuntosali ja rehki siellä neljästi viikossa.

Joo aloita vaan, jos haluat lihasmassaa, mutta ei se laihdutukseen auta. Japanissa käytännössä kukaan ei käy kuntosalilla, etenkin naiset inhoavat urheilua yleistäen. Laihduttavat syömällä vähäkalorista ruokaa kolmesti päivässä, eikä mitään muuta. Kävelevät joo, mutta siinä se liikunta sitten onkin. 

Vierailija
25/31 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran olin näkkileipädieetillä Imatralla toisena vuotena 1982-83. Uusin näkkäridieetin vielä 90-luvun alussa. Se tarkoitti koko päivän aikana kahta palaa Ryvita-näkkileipää ja sen päälle kevytlevitettä ja lisäksi omenoita."

Eipä ole ihme, että kilot sai kyytiä.

Vierailija
26/31 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luin aikanaan olikohan se seura-lehdessä kun Mikko Kivinen pudotti kymmeniä kiloja kahvin ja näkkileivän dieetillä. Se toimi itselläkin, tosin pudotin vähemmän kuin Kivinen, mutta -15 kiloa lähti 4kk jälkeen, olin ihan tyytyväinen. Samalla tosin söin vitamiinilisiä, kalanmaksaöljyä ja viikonloppuisin vähän lihatuotteita.

niin ja nyt olet entiset + 20 kg, joten oikein hyvin toimi.

Vierailija
27/31 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan tän. Paljonko sitä näkkäriä sai päivässä syödä ja saiko edes laittaa voita päälle?

Niin paljon kuin jaksaa ja voita reikäpuolelle silleen, että reiät täynnä

Vierailija
28/31 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siitä on hyvä aloittaa, jotta realisoituu syötyjen kalorien määrä. Mutta sitä pitää jatkaa maksimissaan pari kuukautta ettei siitä muodostu pakkomiellettä. Siinä ajassa oppii jo suurin piirtein paljon missäkin on kaloreita ja koostaa sen mukaan annoksensa.

Kalorienlaskenta on kuitenkin se huonoin tapa.

Ei ole. 

Minustakin tämä on fiksuin tapa. Ihan kaikkea saa syödä, kunhan kalorit ei pauku yli.

Kaikkea ei kuitenkaan kannata syödä. Edes kohtuudella.

Vierailija
29/31 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SugarDaddy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras ohje: lopeta sokerin syöminen ja juominen.

Jep. Sitten kun vielä ymmärtää, mikä kaikki, esim. ruisleipä ja kaikki maizenalla pilattu, on sokeria.

Ei mun dieetit ole ruisleipää kaatunut, enkä ole sillä lihonut.

"mikä kaikki" (eli kokonaisuus), ei ruisleipä, taisi olla se alkuperäisen viestin jutun juoni. Alati köyhtyvässä maaperässä kasvaneen viljan syönti nyt ei vaan ole perusteltu valinta oikein mistään näkökulmasta.

Vierailija
30/31 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske kalorit ja kulut enemmän mitä syöt.

Ei todellakaan auta sairaalloisen lihavan laihdutuksessa. Kaloreiden laskeminen stressaa ja sitten tulee syötyä suklaalevy jos toinenkin.

Vierailija
31/31 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syö vähemän kuin kulutat." Se on tyhmä siksi, että kaikki tietävät tuon, ongelma vaan on toteutuksessa, eri ihmisillä eri syistä.