Tuo Linda Manuela ja räppäri
Luki lehdessä että käyvät pariterapiassa kun julkinen paine on ollut kova heitä kohtaan.
Anteeksi vaan mutta en yhtään tiedä keitä nämä edes on? Tuon Lindan nimen olen joskus nähnyt tällä palstalla. Tuosta räppäristä en tiedä mitään.
En tarkoita että sillä olisi merkitystä tiedänkö heidät vai en. Mutta joskus tuntuu että nämä julkkikset vähän itse kuvittelevat olevansa jotakin kovinkin erikoista ja että kaikki ihmiset miettivät heidän olemisiaan.
No itse en edes tiedä keitä he ovat ja rehellisesti sanoen ei kiinnosta pätkääkään tietää.
Kommentit (34)
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Eikö tuo "Manuela" ole Balzarin jättämä jämä? Sekä appiukon, että Veijon ja monen monen muun.
Tämä oli uutta. Siis sen kiinteistövälittäjä Balzarin kanssa on seurustellut?
Kaunis nainen sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se näiden syy on, että toimittaja Anna Hopi on tehnyt näistä jutun lehteen? Hän on ottanut jutun Instasta suoraan, kukaan ei ole antanut mitään haastattelua. Laita sähköpostia suuresta ongelmastasi osoitteeseen anna.hopi@iltalehti.fi, me taikka kyseiset henkilöt emme voi vaikuttaa siihen, mistä toimittaja juttunsa repii.
Ihan niinku noi kaks tyrkkyy eivät olisi soittaneet kaikki paskalehdet läpi ja suorastaan kerjänneet että joku tekis jutun.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Eikö tuo "Manuela" ole Balzarin jättämä jämä? Sekä appiukon, että Veijon ja monen monen muun.
Eiks se ollut joku dubain kakkaleikkejä harrastava? Niin minä sen muistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin että tuo Linda on noin nuori. Näyttää reilusti vanhemmalta.
Ottanut botoksia ja täyteaineita vuosikaudet, vaikka ikää on vasta vajaa kolmekymmentä. Lähes kaikki täyteaineita ottavat näyttää ikäistään vanhemmilta.
No tuo ei pidä paikkaansa. Hän on vain jotenkin vanhemman näköinen, Johtuuko sitten rankasta elämäntyylistä
Sonja veteli wannabe lorunlausujaa ympäri korvia että l'oppuu tuo luuserointi ja NYT ***tu töihin löhösäkki'. No kaveri laittoi kyyneliksi ja teki ilmoituksen viranomaisille että 'tuo koittaa pakottaa yhyy'.
Ja tätähän te täällä nauroitte, kylläkin syyllistäen sitä osapuolta joka on edes nippanappa kiinni todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottanut botoksia ja täyteaineita vuosikaudet, vaikka ikää on vasta vajaa kolmekymmentä. Lähes kaikki täyteaineita ottavat näyttää ikäistään vanhemmilta.
No tuo ei pidä paikkaansa. Hän on vain jotenkin vanhemman näköinen, Johtuuko sitten rankasta elämäntyylistä
Siis mikä ei pidä paikkaansa? blogissaan on kertonut pistoshoidoista avoimesti, niissä on käynyt monta vuotta. Ja todellakin olen sitä mieltä, että nuorina aloittaneet näyttävät ikäistään vanhemmilta, ei parikymppisenä tarvitse botoksia ja täytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ei pidä paikkaansa? blogissaan on kertonut pistoshoidoista avoimesti, niissä on käynyt monta vuotta. Ja todellakin olen sitä mieltä, että nuorina aloittaneet näyttävät ikäistään vanhemmilta, ei parikymppisenä tarvitse botoksia ja täytteitä.
Ei kannata korjata sitä, mikä ei ole rikki. Vanha sanonta pitää paikkansa.
Onko noilla ihmisillä liian tylsää ja liikaa aikaa ja rahaa, kun pitää pistellä itseään? Vaikkei ole tarve.
Jotenkin haisee koko homma. Sonjasta ei mitään puhetta saasti näiden suhteen hehkutusta. Mut kun Sonja lähtee kuvauksiin eikä ns voi mitenkään puollustautua(tosin viisas vaikenee) niin sit alkaa tää näiden ralli. Rikosilmoituksia, lähestymiskieltoja. Ravataan joka podcastissa kertomassa miten nyt on maailma paras suhde, et entinen oli huono. Ja miten nyt rakastaa, ennen ei. Onnea heille, kun pitää juosta avioon. Mut miks pitää itkee entisetä suhteesta joka paikassa, ihme maalittamista. Miks nyt? Tulee fiilis et Villellä ja Lindalla kamala tarve näyttää jotain. Naimisiin, lapsia, muutto landelle. Kohta tätäkin ruoditaan vai podcasteissa kun tääkin menee reisille? Ville vielä kehtas sanoo, et käytti kokaiinia koska oli huonossa suhteessa, joo niinpä. Aina muiden syy. Eikö olis ollu helpompi erota kun vetää huumeita?