Kuinka monta pizzaa lastenjuhliin?
Olen järjestämässä 10v tytön synttärit. Sinne tulee 10 vierasta (kaikki samanikäisiä). Ruokailuaikaa on n. 30min, muuta aktiviteettia tunti-puolitoista ennen sitä.
Kuinka monta pizzaa minun pitäisi sinne ostaa? En osaa yhtään hahmottaa kuinka paljon voisivat syödä.. mitä muuta hankkisitte sinne? Aikaa ei ole kovin paljon, joten eivät varmaan syö kauhean kauan..
Kiitos avusta!!
Kommentit (28)
No ihan ajatuksella, jaksaako lapsi kokonaisen pitsan ja onko 1/4 osaa pitsasta aika nirsosti per naama. Varaisin siis puolikkaan per pää. Masut saa suht täyteen, eikä vaaraa et loppuu kesken. Sit jos on muutakin naposteltavaa. Muista reilusti juotavaa. Puolentoista tunnin reippailun ja suolaisen pitsan kanssa tulee jano
Mä katsosin pitserian (ei kebulaa), joka tekee tilauksesta pienempiä pitsoja. Silleen että pari mahtuu yhteen laatikkoon.
Ehkä vois etunäteen kysellä täyteistä vierailta. Kullekin siis oma lätty. Ei mitään noloja sliceja.
Jos ne on kotipizzan pizzoja, niin ne on tosi pieniä eli puolikas ainakin pitää varata per syöjä.
Varaisin puolikkaan Kotipizzan keskikokoisesta pizzasta per syöjä. Lisäksi kulhoon makeisia. Makeisia mieluummin kuin sipsejä tms., koska pizza jo on suolaista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Lidlin Inferno pizzoja riittää yksi. Siitäkin jää suurin osa syömättä.
5 pizzaa kantsii tilata. Vie kotiin jämät
Kivan plösölapsia tulee pizzalla.