Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta pizzaa lastenjuhliin?

Vierailija
24.02.2023 |

Olen järjestämässä 10v tytön synttärit. Sinne tulee 10 vierasta (kaikki samanikäisiä). Ruokailuaikaa on n. 30min, muuta aktiviteettia tunti-puolitoista ennen sitä.

Kuinka monta pizzaa minun pitäisi sinne ostaa? En osaa yhtään hahmottaa kuinka paljon voisivat syödä.. mitä muuta hankkisitte sinne? Aikaa ei ole kovin paljon, joten eivät varmaan syö kauhean kauan..

Kiitos avusta!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan plösölapsia tulee pizzalla.

Vierailija
22/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs täytteitä ajattelit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ajatuksella, jaksaako lapsi kokonaisen pitsan ja onko 1/4 osaa pitsasta aika nirsosti per naama. Varaisin siis puolikkaan per pää. Masut saa suht täyteen, eikä vaaraa et loppuu kesken. Sit jos on muutakin naposteltavaa. Muista reilusti juotavaa. Puolentoista tunnin reippailun ja suolaisen pitsan kanssa tulee jano

Vierailija
24/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsosin pitserian (ei kebulaa), joka tekee tilauksesta pienempiä pitsoja. Silleen että pari mahtuu yhteen laatikkoon.

Ehkä vois etunäteen kysellä täyteistä vierailta. Kullekin siis oma lätty. Ei mitään noloja sliceja.

Vierailija
25/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on kotipizzan pizzoja, niin ne on tosi pieniä eli puolikas ainakin pitää varata per syöjä.

26/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin puolikkaan Kotipizzan keskikokoisesta pizzasta per syöjä. Lisäksi kulhoon makeisia. Makeisia mieluummin kuin sipsejä tms., koska pizza jo on suolaista.

Vierailija
27/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Inferno pizzoja riittää yksi. Siitäkin jää suurin osa syömättä.

Vierailija
28/28 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 pizzaa kantsii tilata. Vie kotiin jämät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän