Kuinka monta pizzaa lastenjuhliin?
Olen järjestämässä 10v tytön synttärit. Sinne tulee 10 vierasta (kaikki samanikäisiä). Ruokailuaikaa on n. 30min, muuta aktiviteettia tunti-puolitoista ennen sitä.
Kuinka monta pizzaa minun pitäisi sinne ostaa? En osaa yhtään hahmottaa kuinka paljon voisivat syödä.. mitä muuta hankkisitte sinne? Aikaa ei ole kovin paljon, joten eivät varmaan syö kauhean kauan..
Kiitos avusta!!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kivoilta syntymäpäiviltä. Jokaiselle oma pitsa toiveiden mukaan ja aikaa syödä rauhassa ja makeaa herkkua lisäksi.
Nämä on aktiviteettipaikassa, jossa on 1,5h leikkiaikaa ja 30min varattu synttärihuone. Enempää ei saa ja moni siellä pitää synttärit.. pizza oli lapsen toive. Ap
Meillä on aina minipizzoja pakastealtaasta ja ne on hitti lasten keskuudessa! Ehkä 4 pakettia (kussakin paketissa 12 minipizzaa) ostaisin tuolla vierasmäärälle.
Syödäänkö siinä ajassa jotain muutakin kuin pizzaa? Vaikuttaa pizzan määrään.
Riittäisikö 6 tai 7 pizzaa? Lisäksi vaikka poppareita ja jäätelöä tai se kakku, jos sellaisesta tykätään.
Jos pizzaa jää yli, niin se voi viedä kotiin.
Pikkupizzoille ääni. Lisäksi ehkä joku makea leivos (minidonitseja tms.), jotain juotavaa ja sipsiä ja karkkia. Siinä on jo riittävästi.
Jokaiselle oma pitsa lähipizzeriasta oman valinnan mukaan. Jämät saa viedä mukanaan omaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina minipizzoja pakastealtaasta ja ne on hitti lasten keskuudessa! Ehkä 4 pakettia (kussakin paketissa 12 minipizzaa) ostaisin tuolla vierasmäärälle.
No joo se olis hyvä, mutta tämä paikka järjestää tarjoilut ja esim voivat tilata kotipizzasta tms ruokaa omien toiveiden mukaan. Eli en vie sinne mitään itse. Olen silloin viimeisillään raskaana, joten en ole varma pääsenkö edes itse paikalle joten järjestelyt pakko tulla paikan puolesta ja joku vain tuuraamaan minua vanhempana 😊 yleensä siis järkätään kotona ihan perushulabaloot, mutta nyt vähän tälläinen spesiaalimpi tapahtuma ja ruokailu ei tässä ole se ykkönen, vaan enemmänkin se aktiviteettipuoli. Kiva kuitenkin jotain suolaista ja makeaa tarjota 😊
Vierailija kirjoitti:
Riittäisikö 6 tai 7 pizzaa? Lisäksi vaikka poppareita ja jäätelöä tai se kakku, jos sellaisesta tykätään.
Jos pizzaa jää yli, niin se voi viedä kotiin.
Joo mietin alustavasti että joku 4-5 pizzaa jos sinne ostaa sipsejä/poppareita/karkkia? Eivät kuitenkaan tytöt malta syödä ihan hirveitä
määriä 🤔 Ap
Tuon ikäiset tytöt syövät 1-3 slicea per naama, jos on nälkä. Jos on muutakin tarjottavaa, niin harva varmaan syö kolmea palaa.
Tietysti kannattaa varata pizzaa sen verran paljon, ettei lopu kesken.
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle oma pitsa lähipizzeriasta oman valinnan mukaan. Jämät saa viedä mukanaan omaan kotiin.
Tarjoilut tilataan sinne etukäteen järjestäjän toimesta. On vähän liikaa yksi iso pizza pienelle tytöille minusta. Ap
Riippuu pizzan koosta. Minun 6- ja 9-vuotiaat vetävät puolikkaan medium-kokoisen pizzan kumpikin. Edellä mainittu 6-7 pizzaa on aika hyvä ehdotus, mikäli kyse ei ole mistään minipizzoista. Mieluummin liikaa kuin liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäiset tytöt syövät 1-3 slicea per naama, jos on nälkä. Jos on muutakin tarjottavaa, niin harva varmaan syö kolmea palaa.
Tietysti kannattaa varata pizzaa sen verran paljon, ettei lopu kesken.
Tätä just mietin kun oma tyttö syö ehkä kaksi palaa ja lopettaa siihen 😊 en tiedä miten muuten lapset syö, varsinkin synttäreillä kun on niin kova hulina. Ap
Hyi tuollaista epäterveellistä, eikö vaikka paistettuja vihanneksia joita voisi sitten vaikka hummuksen kanssa dippailla.
Tilaisin 4 pizzaa ja lisäksi muuta naposteltavaa ja jotain makeaa. Noistakin varmaan jää yli. Ei kai synttäreille varsinaisesti syömään mennä. Varsinkin jos on aktiviteettia niin ei ole kiva olla maha ihan täynnä.
Apua miten paljon lapset syövät! Sellainen perus kotipizzan pitsa, olisin sanonut että 2 kpl saa riittää. Se syöminenhän ei oo käsittääkseni synttäreiden ydin vaan kavereiden kans leikkiminen ja oleminen.
Jessus kersat on lihavia tänä päivänä, kun lukee näitä vastauksia..
Vierailija kirjoitti:
Tilaisin 4 pizzaa ja lisäksi muuta naposteltavaa ja jotain makeaa. Noistakin varmaan jää yli. Ei kai synttäreille varsinaisesti syömään mennä. Varsinkin jos on aktiviteettia niin ei ole kiva olla maha ihan täynnä.
Joo. Se aktiviteetti on eka ja sitten syöminen. Veikkaan että ovat niin hypertilassa ettei malta istua alas syömään kunnolla.. 3-4 pizzaa tuntuu jo omasta mielestä paljolta, mutta tuon kotiin sitten ylimääräiset 😁
Kiitos kaikille!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Apua miten paljon lapset syövät! Sellainen perus kotipizzan pitsa, olisin sanonut että 2 kpl saa riittää. Se syöminenhän ei oo käsittääkseni synttäreiden ydin vaan kavereiden kans leikkiminen ja oleminen.
Jessus kersat on lihavia tänä päivänä, kun lukee näitä vastauksia..
Itse en ole koskaan syönyt kokonaista pitsaa kerralla. Ja siihen vielä makeat päälle... Johan nuo oksentaisi kaikki tuon tarjoilun jälkeen. Itse sanoisin että 3 tai 4.
Jokaiselle oma Saarioisten roiskeläppä.
Lapsille porkkanaa, tomaattia, kurkkua, banaania, appelsiinia, eikä mitään rasvaista pizzaa.
Ei kuulosta kivoilta syntymäpäiviltä. Jokaiselle oma pitsa toiveiden mukaan ja aikaa syödä rauhassa ja makeaa herkkua lisäksi.