Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen puhuu ylpeänä n. 20/5cm "vaatimustasosta" peniksen suhteen?

Vierailija
24.02.2023 |

Sellaiset jutut, että kullin täytyy olla kookas jotta tuntuu missään, pienellä (=normaalin kokoinen) ei tee mitään. Vain isolla saa orkut jne.
Mitä se kertoo naisesta jos nainen tarvitsee 20cm pitkää kalua jonka paksuus tulisi olla luokkaa 5cm? Tuollainen penis on lähes talouspaperirullan hylsyn pituinen ja sitä reilusti paksumpi. Mitä kertoo naisen a) älykkyydestä ja b) alapäästä josta tuollaista vaatimusta avoimesti sanoo?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te hölisette "alempitasoisista ja vähä-älyisistä", isoa kalua haluava voi todellakin olla kaunis ja hoikka johtaja, ei tarvitse olla lihava eikä  mikään löysäpilde. Ovatko vastaavat miehet jota vaativat sitä  ja tätä tyhmiä ja ala-arvoisia? Lisäksi sen kalun koko ei määritä sitä naisen nautintoa, vaan muut tekijät kuten klitoris.

Kyllä. Jos mies puhuu ylpeänä siitä, että hän vaatii naiselta tiukempaa pillua kuin yli 95 %:lla naisista on, on kyseessä yhtä outo tapaus kuin nainen, joka vaatii mieheltä yhtä isoa kullia kuin aloituksessa on mainittu. Menikö tunteisiin?

Vierailija
22/26 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokolailla aloituksessa mainitun kaltainen vehje,mutta ei ole löytynyt naista, joka sitä tahtoisi peräkkäisinä päivinä. Aina paikat kipeytyy, joten veikkaan ap:tä trolliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokolailla aloituksessa mainitun kaltainen vehje,mutta ei ole löytynyt naista, joka sitä tahtoisi peräkkäisinä päivinä. Aina paikat kipeytyy, joten veikkaan ap:tä trolliksi.

No kaikkea ei voi saada. Vaimolta saanut peräkkäin monta päivää vain kerran nuorena seurusteluakaan mökillä ollessa.  Muuten jouduttu aina pitämään välipäiviä ja vatsan ja suolen on pitänyt toimia, jotta pystytty naimaan. Muuten ei ole mahtunut kunnolla ja on sattunut. Mutta se on ollut pieni murhe siihen  mitä itse naiminen on tuntunut ja siihen, että vaimo rakastanut aina kaluani. Kun olen joskus kysellyt kaluni koosta mielipidettä, niin ainoa vastaus  on ollut, että pitäähän sen tuntuakin jossain. Joten olen ymmärtänyt, että panemisen jälkeinen paikkojen arkuus ja alavatsakipu ollut monesti hyväksi, kun  hän on  tiennyt saaneensa. Joten kaikella on puolensa, eikä kannata ajatella naisten puolesta. 

Vierailija
24/26 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole välipäiviä. Joka päivä on seksiä, ihan aina ei yhdyntää, voimme tyydyttää toisemme vierekkääin nautinnollissesti. Meillä hiuknan tulvimisongelmaa, heti kun mies  painaasisää nautinnollisesti, tulvin. ja siis niin paljon, etteä hyvä ettei vie jormaa maenneessän! Tunto menee ja otettava kädet apuun. En tajua! Ei aina kyllä.

Vierailija
25/26 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä vit tuisten naisten juttuja.

Vierailija
26/26 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi iso tarvitsee kiertoon useamman naisen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä