Mitä ajattelet, jos Tinderissä mies sanoo, että häntä ahdistaa ravintolassa käynti?
Mikä ajatus teille tulee tästä ekana mieleen:
Kerran viestittelin Tinderissä erään mukavan nelikymppisen miehen kanssa. Kirjoitin, että sä vaikutat mukavalta ihmiseltä. Olisi kiva tavata sinut joskus ja käydä vaikka ravintolassa syömässä. Tähän mies vastasi, että minua ahdistaa ravintolassa istuminen, mutta voinko viedä sinut kävelylle tai kahville?
Minulle ainakin tulee tästä lauseesta ekana mieleen, että onpa kummallisia ongelmia ihmisillä. Että ravintolassa syöminen ahdistaa...? Se on kuitenkin yleensä ihmisten mielestä kivaa ja tuo vaihtelua arkeen, varsinkin jos käy hienossa ravintolassa. Ja lisäksi tulee mieleen, että onko hänellä muitakin ihan tavallisia juttuja, mitä hän ei voi tehdä, kun ahdistaa niin kovasti. Esimerkiksi, että hän ei voi kulkea julkisilla liikennevälineillä kun ahdistaa istua tuntikausia tuntemattomien ihmisten vieressä, ei voi käydä leffassa kun ahdistaa istua pimeässä salissa , uimahallissa ei voi käydä kun ahdistaa niin valtavasti olla lähes alastomana muiden ihmisten katseltavana...
Tosi rasittavaa olisi olla parisuhteessa tai ihan vaikka jos kaverina olisi tyyppi, josta pitäisi aina ottaa huomioon, että mitä ei voi tehdä, kun toista alkaa ahdistaa. Ja esimerkiksi matkoilla olisi hankalaa, kun ei voi syödä ravintolassa vaan pitää aina ostaa Take awayna ruuat hotellihuoneeseen tms.
Kommentit (72)
Suostun menemään vain opiskelijaravintolaan treffeille. Ateria maksaa siellä 2,74€ ja se on kipurajani.
Eikö oo rahaa käydä syömässä ravintolassa, kahvilla kun treffataan.
Kyllä tää Christiina on tehnyt aika monta aloitusta/ kirjoitellut kommentteja ravintolatreffeihin liittyen. Miten jaksaakin? Vanha levy pyörii...
Mua ei kiinnostaisi mies, joka ahdistuu ravintolassa/uimahallissa/lentokoneessa. Kuulostaa liian rajoittuneelta yksilöltä mun makuun. Tykkään kyllä kävelytreffeistä silloin, kun deitti ei yritä heti iholle.
Christiiina kirjoitti:
Tarina jatkui siis siten, että sovittiin sitten treffit Espresso houseen. Mies otti ihan vaan pienen kaakaon. Hän oli ihan kiva, mutta vaikutti aika ujolta. Olisin halunnut tavata hänet uudelleen, mutta hän ei ollut samaa mieltä.
Ap
Sinä et ollut kiinnostava etkä kaunis
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TOISTAN. ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLIA.
Christiiina taas keksimässä uusia trollauksiaan. .
Tuntuuko sinusta ihan oikeasti siltä, ettei voi olla totta, että jotain henkilöä voi ahdistaa ravintolassa syöminen?
Ap
eksä tajua että kaikki eivät halua istua räkälöis
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni istumis ja tuijottelutreffit ei ole hyvä idea 1.treffeiksi.
Kävely tai jokin muu aktiviteetti on paljon rennompaa.
Aika tuomitsevia viestejä tässä ketjussa, vaati mieheltä varmasti rohkeutta myöntää, että asia ahdistaa.
Tämän perusteella miehen kannattaa aina valehdella.
No kuka käskee istua ja tuijottella, miksei sitä voi pitää yllä ihan normaalia keskustelua ja normaalia katsekontaktia. Mielestäni kahvila nimenomaan on rento paikka tavata, joku fine dining paikka sitten vähemmän rento.
Ihmiset pitävät erilaisista asioista, hän ei pidä ravintoloista. Voithan sinä mennä ravintolaan muiden ihmisten kanssa?
Minä vierastaisin miestä, jota kiinnostaa nyrkkeily, keilaaminen tai raviurheilu.
Tykkään käydä ravintoloissa ja kahviloissa, joten kumppani joka tämmöisestä ahdistuisi ei sopisi minulle.
Ravintolan hinnat ahdistaa. Olut 8 euroa ja joku surkea ateria 45 euroa jonka itse kokkaisi kotona 15 eurolla. Parempi vaan mennä kävelylle.
Miksei näistäkin asioista voi puhua kysymällä ja ehdottelemalla? Nyt vaan lyödään pöytään se mistä itse tykätään ja toinen sitten mukautuu tai keksii tekosyitä tai oikeita syitä.
Ihan hyvin voi kysyä ensin, että minkä tyyppisistä treffeistä se toinen tykkää. Jotain pidemmällä kaavalla tai kevyellä, ilmaiseksi vai jotain mikä maksaa? Ehkä aktiviviteettiä tai kiertelyä jossain tai ihan vaan vai elokuva tai messut tai konsertti tai kaupan parkkipaikalla jutustelu.
Jo pelkästään kysymällä näitä saa sen toisen luonteesta aika paljon selville, eikä edes ole tarvinnut mennä vielä edes treffeille.