Onko kellään koskaan käynyt niin hyvä tuuri että musiikkia huudattava naapuri soittaisi jotain HYVÄÄ musiikkia?
Tuntuu että se on aina joko jotain räppiä tai teknoa.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Heh, käynpä seuraavalla kerralla esittämässä biisitoiveita sen sijaan, että soittaisin poliisit :D
Laita heippalappu postiluukusta, biisilista. :)
Minä heräsin kerran perjantaina yöllä jumalattoman kovaan musiikkiin, kun yläkerran naapuri luultavasti baarista tullessaan pisti loppuillan bileet pystyyn. Musiikki kuului noin kahden minuutin ajan, kunnes tuli täysin hiljaista. Eniten jäi ärsyttämään se, että kappale oli hyvä mutta sen nimeä/esittäjää en pystynyt mitenkään saamaan selville :D
Asuin aikaisemmin rivitalossa ja viereinen asukas piti perheensä kanssa kotonaan jumalanpalveluksia. Oli aika raivostuttavaa kuunnella hallelujaa laulettuna puolen tunnin ajan joka sunnuntai parin kk ajan.
Sähkökitaran soittoa oli ihana kuunnella edellisessä asunnossa. Itse soitan pianolla Debussya ja Sibeliusta ja sen sellaista, mutta nykyisin vain sähköpianolla.
Minulla oli naapuri joka kuunteli rokkia ja heviä, mutta itse en siitä perustanut ollenkaan. Naapuri oli muutenkin aivan peestä.
Mun naapuri soitti monta vuotta pianoa ja samoja biisejä. Siitä tuli ihanan arkinen ja mukava olo. Nyt häntä ei ole enää kuulunut muutamaan viikkoon ja harmittaa kovasti. Mahtoiko kuolla vai muuttiko pois, en tiedä.
Ei ole. Minulla on myös huono onni lotossa ja muissa arpapeleissä. Mieleenpainuvin naapuri oli stadissa se, joka soitti itse uruilla kirkkomusiikkia joka sunnuntai. Se oli riipivää kuunneltavaa.
Mulla naapurina myös pianonsoittaja. Aluksi olin kauhuissani, että miten joku vielä nykypäivänä soittaa pianoa kerrostalossa, kun on sähköisiäkin soittimia olemassa, mutta sittemmin olen pyörtänyt puheeni kun onkin taitava soittaja mitä on mukava kuunnella. Soittelee klassista, vähän kuin konsertissa olisin kotisohvallani.
Mietin tätä samaa juuri yksi päivä kun naapuri huudatti jotain huonoa amismusaa :D
Naapurissa on kuubalaisia. Niillä on pari kertaa kesässä jammailusessiot. Menen takapihalle nautiskelemaan latinorytmeistä ja laatusikarien tuoksusta.
Olis vähin nimi ulkomailla, paitsi nämä lopettaa aina joskus kymmenen jälkeen.
Toisella puolen naapurit huudattaa aamuneljään miljoonasadetta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla naapurina myös pianonsoittaja. Aluksi olin kauhuissani, että miten joku vielä nykypäivänä soittaa pianoa kerrostalossa, kun on sähköisiäkin soittimia olemassa, mutta sittemmin olen pyörtänyt puheeni kun onkin taitava soittaja mitä on mukava kuunnella. Soittelee klassista, vähän kuin konsertissa olisin kotisohvallani.
Mullakin oli aiemmin yläkerrassa pianonsoittaja. Menin sänkyyn makaamaan ja kuuntelemaan, kun hän soitti. Oli vaikuttava kokemus, kun sai rentona kuunnella omassa kodissa pianokonserttia.
Yks kuunteli jotain stanan iskelmää ja humppaa, oli itsekin tehnyt jonkun levyn ja kehui kun pookilla soittivat, voi iso V. Yks kuunteli jotain suomipoppia, voi iso V. Yksikään ei kuunnellut koskaan hyvää heavy musiikkia.
On. Soitti biisejä, joiden nimet ja artistit tunsin. Kirjoitin hänelle kohteliaan lapun, johon listasin biisit ja vein naapurille. Ei ole sen jälkeen huudattanut.
Oli nuoren näköinen henkilö kyseessä ja uusi naapuri, joten luulen, että oli muuttanut ensimmäiseen omaan asuntoon vanhempien omakotitalosta tms ja ei ymmärtänyt ettei kerrostalossa voi elää samalla äänenvoimakkuudella.
En ole fani mutta kyllä se kannustaa laajentamaan musiikkimakua. En osaa arvioida soittotaitoja, ihan mukavaa kuunneltavaa maallikolle. Ei soittele kauaa kerrallaan äänet päällä, kuulokkeista en tiedä kun en ole nähnyt koko soitinta. Joskus keskellä yötäkin, mutta kun ei siellä voluumia niin paljoa ole että heräisi, niin mitäpä tuosta tietää monenako yönä kuuluu.
Ja kuunnella silloin, kun itse haluaa. Pidän tosi paljon esim. Motörheadista, mutta en mä sitä joka hetki halua kuunnella.