Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö jostain oikeasti miehiä, joille seksi ei suhteen alussakaan ole kovin tärkeää?

Vierailija
23.02.2023 |

Haluaisin sellaisen, mutta tapaan vain miehiä, jotka haluavat monta kertaa viikossa. Sellainen 1-3 kertaa kuussa olisi minulle optimi.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook A-seksuaali ryhmät. Alaston Suomessa vilahti aikanaan vastaavia ryhmiä.

Vierailija
22/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuista päätellen ei..? Tuollaisen suhteen minäkin haluaisin, eikä haittaisi vaikka seksi jäisi jossain vaiheessa kokonaan poiskin. 

Yläpeukkuja on enemmän joten mitäs nyt sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa olisi ihan sopiva määrä.

Vierailija
24/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuista päätellen ei..? Tuollaisen suhteen minäkin haluaisin, eikä haittaisi vaikka seksi jäisi jossain vaiheessa kokonaan poiskin. 

Siinäpä ideaali seurustelukumppani. Alkaa laskemaan minuutteja milloin seksielämä loppuisi : )

Vierailija
25/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan erityisemmin seksi kiinnosta. M37.

Vierailija
26/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaan reikään?

Vierailija
27/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivä löytää. kirjoitti:

Onhan noita aseksuaaleja, impotentteja, kaappihomoja tai jotenkin vinksahtaneita. Olisiko niistä sinulle puolisoksi?

Tuskin. Moni haluton nainen kuitenkin toivoo, että mies pitää häntä seksuaalisesti haluttavana, mutta pystyy silti elämään ilman seksiä niin naisen kuin muidenkin kanssa.

Vierailija
28/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taasen kaipaisin miestä joka kyllä tykkää seksistä, mutta jolla ei olisi niin julmettu hoppu sen aloittamisen kanssa suhteen alkumetreillä.

Miksi ei ensin voida rauhassa tutustua ja ihastua toisiinsa ja nauttia ihan vaan niistä alkuhuuman tunteista ihan ilman seksiä? Sitä seksiä ehditään kyllä harrastaa vaikka loppuikä, mutta sitä alkuhuumaa ei saada kokea yhdessä enää ikinä.

Miksi sen yli pitäisi hoppuilla? Sehän on vaan ihanaa aikaa kun toisen kädestä pitäminenkin saa polvet notkumaan ja perhoset vatsaan..

Ja tuohan on just se vaihe mitä on sitten kiva muistella myöhemminkin kun se arki on tullut suhteeseen ja muistutella itselleenkin kuinka ihana se toinen oikeasti onkaan.

Ei tietenkään tarvitse aloittaa seksiä aikaisin, mutta aika monella se taitaa mennä niin, että kun toisen kädestä pitäminenkin saa polvet notkumaan ja perhoset vatsaan, alkaa haluta toista myös seksuaalisesti. Ja kun toista kohtaan tuntee vetoa, tekee mieli läheisyyttä intiimiä läheisyyttä ja seksiä, haluaa sekä saada että antaa nautintoa. Ei se alkuhuumasta nauttimista estä, päinvastoin.

Totta. Haluan aina peräsuoliseksiä maanisesti tässä huumavaiheessa. Myöhemmin ehkä pimpsaakin voi puksutella.

Vierailija
29/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runsaasti kaljaa juova mies ja yleensä ei seiso kun putkea on takana jo viikon päivät. Kun putken jälkeen on viikon selvinpäin niin nousee taas, mutta sitten alkaa tehdä mieli taas kaljaa. Voitaisiin tavata.

30/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillon ole miehiä.

Vierailija
31/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taasen kaipaisin miestä joka kyllä tykkää seksistä, mutta jolla ei olisi niin julmettu hoppu sen aloittamisen kanssa suhteen alkumetreillä.

Miksi ei ensin voida rauhassa tutustua ja ihastua toisiinsa ja nauttia ihan vaan niistä alkuhuuman tunteista ihan ilman seksiä? Sitä seksiä ehditään kyllä harrastaa vaikka loppuikä, mutta sitä alkuhuumaa ei saada kokea yhdessä enää ikinä.

Miksi sen yli pitäisi hoppuilla? Sehän on vaan ihanaa aikaa kun toisen kädestä pitäminenkin saa polvet notkumaan ja perhoset vatsaan..

Ja tuohan on just se vaihe mitä on sitten kiva muistella myöhemminkin kun se arki on tullut suhteeseen ja muistutella itselleenkin kuinka ihana se toinen oikeasti onkaan.

Itse pitäisin tuosta kun  olen hyvin hidas ihmisten kanssa.  Siihen ne muutamat yritykset on sitten jäänytkin.

Toisaalta kun on jo lähes 30 ja poikuus tallessa niin taitaa sekin ajaa jo monet pois kun tulee selville. Kai. Eipähän ole matchejä tai treffejä tullut viimeiseen kolmeen vuoteen.

Vierailija
32/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se romantiikka ei tunnu valitettavasti olevan miehille niinkään tärkeää missään vaiheessa parisuhdetta vaikka nimenomaan sehän on se parisuhteen liima sekä samalla parasta ja tehokkainta esileikkiä.

Suhde näivettyy nopeasti jos kaikki sellainen arkiromantiikka loistaa poissaolollaan ja ainoa läheisyydenmuoto on fyysinen ja nimenomaan yhdyntäkeskeinen ja miehen laukeamiseen tähtäävä seksi.

Vierailija
33/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ikä sinulle vain numero? Kävisikö joku 70-vuotias esimerkiksi?

Ei niistäkään kaikki ole mallia kerran kuussa.

Vierailija
34/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ei se määrä vaan laatu. Monilla tuntuu vaan olevan täysin toinen tavoite eli lasketaan vain kertoja vaikka se sitten olisi pelkkää kanimaista jyystöä.

Vierailija
35/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelukodit on täynnä näitä. Ja autonäyttelyt.

Vierailija
36/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ainakin reilu ylipaino laskee testosteronitasoja ja sitä kautta libidoa. Hakeudu siis ap reilusti ylipainoisten miesten seuraan.

No mitä se jeesaa, kun eihän se lerppukaan estä vonkaamista. Sehän on jopa lerputtajalle turvallista, että voi vonkua seksiä 24/7 ja syyttää sitten naista siitä ettei kuitenkaan panna.

Se vonkaaminen kun vie naiselta melkoisella todennäköisyydellä seksihalut joten ne seisokkiongelmat ei haittaa eikä tule välttämättä edes esiin.

Vierailija
37/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on kirjoitti:

Etsivä löytää. kirjoitti:

Onhan noita aseksuaaleja, impotentteja, kaappihomoja tai jotenkin vinksahtaneita. Olisiko niistä sinulle puolisoksi?

Tuskin. Moni haluton nainen kuitenkin toivoo, että mies pitää häntä seksuaalisesti haluttavana, mutta pystyy silti elämään ilman seksiä niin naisen kuin muidenkin kanssa.

Joo. Tämä on kummallista. Naisen pitäisi voida kokea olevansa miehen mielestä haluttava, mutta kuitenkin miehen pitäisi jättää nainen rauhaan. Ja pettää ei tietenkään saa, eikä avoimestikaan, vaikka naisen haluttomuus olisi pysyvää.

Vierailija
38/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas onnistun aina löytämään ne haluttomat miehet. Olen itse kovan ja nopean lipidon omaava nainen, niin miten ihmeessä käykin näin? Kun tosiaan kaikkien stereotypioiden mukaan miehet haluaisivat enemmän ja suorasukaisempaa seksiä, niin kohdalleni osuu ne harvoin haluavat ja loputtomiin lämmittelevät miehet. Minulle olisi unelma pari kertaa päivässä ja suoraan hommiin, ja kesto mieluusti laskettavissa minuuteissa, ei kymmenissä. Mikähän siinä sitten on, luulisi puheiden perusteella helpoksi löytää sopiva kumppani...mutta ei.

Vierailija
39/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pitää koeajaa. Turha sitä on tuhlata aikaansa naiseen, joka ei toteuta miehen fetissejä, välitä miehen nautinnosta. Parisuhde on tuollaisten naisten kanssa kuivaa.

Vierailija
40/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ei taida riittää kaikille halukkaille. Itse en ole koskaan ymmärtänyt, miten seksin määrä voi olla jollekulle onnen mittari (siis että tarvitsisi seksiä ollakseen onnellinen). 

No ainakaan niin, että se oma onnellisuus olisi kiinni jostain tunteettomasta ja mekaanisesta aktista ihan kenen tahansa kanssa.

Sen ymmärtää paljon paremmin, että hyvä parisuhde seksielämineen vaikuttaa onnellisuuteen etenkin jos on parisuhdeihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä