Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö jostain oikeasti miehiä, joille seksi ei suhteen alussakaan ole kovin tärkeää?

Vierailija
23.02.2023 |

Haluaisin sellaisen, mutta tapaan vain miehiä, jotka haluavat monta kertaa viikossa. Sellainen 1-3 kertaa kuussa olisi minulle optimi.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas onnistun aina löytämään ne haluttomat miehet. Olen itse kovan ja nopean lipidon omaava nainen, niin miten ihmeessä käykin näin? Kun tosiaan kaikkien stereotypioiden mukaan miehet haluaisivat enemmän ja suorasukaisempaa seksiä, niin kohdalleni osuu ne harvoin haluavat ja loputtomiin lämmittelevät miehet. Minulle olisi unelma pari kertaa päivässä ja suoraan hommiin, ja kesto mieluusti laskettavissa minuuteissa, ei kymmenissä. Mikähän siinä sitten on, luulisi puheiden perusteella helpoksi löytää sopiva kumppani...mutta ei.

Mä vähän epäilen, että miehet on jonkin sortin kameleontteja että kahteen suuntaan uhriutujia tässä eli on kivaa marista kuinka ei ole riittävästi seksiä ja kuinka naisten pitäisi olla halukkaampia ja ottaa ohjat ym. Sitten kun tällainen aktiivisempi nainen osuukin oikeasti kohdalle niin sitten meneekin pupu pöksyyn ja alkaa marmatus kuinka tuollainen nainen on taatusti joku nymfo joka n*ssii kaikki kaverit ja naapuritkin jos sellaisen kanssa parisuhteeseen erehtyy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi