Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuttiinko teihin nuorena helposti?

Vierailija
23.02.2023 |

Kertokaa esimerkkejä.

Minulla oli niin, että kun kävelin kadulla, joku mies saattoi vain lyöttäytyä seuraan. Tai jos olin muuten kaupungilla, tyypit tulivat juttelemaan.
Samoin jos oli sellainen sosiaalinen tilanne, että siinä oli miehiäkin, saattoi käydä myöhemmin ilmi, että joku mies oli minuun ihastunut.
Valta-asemaansa miehet käyttivät myös sumeilematta hyväksi.

Huomio miehiltä alkoi noin 13-vuotiaana ja jatkui yli kolmekymppiseksi. Nykyisin keski-ikäisenä nautin näkymättömyydestäni ja pukeudun vaatimattomasti. Eipä silti että ketään muutenkaan enää kiinnostaisi, vaikka hoikka kyllä olen yhä.

Miten teillä?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan, tai sitten ei ainakaan ole mitenkään tuonut sitä esille. Mielestäni olin ihan hyvännäköinen, mutta varmaan vähän semmoinen erakko (olen vieläkin) enkä helposti lähestyttävän oloinen.

Vierailija
62/62 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulla oli akne ja olin vähän tukeva.

Joskus jotkut tuntemattomat pojat saattoivat huudella hyivittua kun pyöräilivät ohi.

Akne hoitui ja painokin laski, mutta aika rauhassa sain olla parikymppisetkin vuodet. Olin niin paljon vanhemman oloinen ja näköinen, vaikka olinkin ihan nätti että olin sellainen väliinputoaja.

En ollut tarpeeksi sellainen lapsekkaan oloinen, että se olisi herättänyt kaikkien vanhempien pervojen kiinnostuksen. Meinaan siis näitä n 35+ ukkomiehiä, ketkä jahtaavat näitä parikymppisiä. Olinhan itsekin parikymppinen, mutta ulkonäkö ja olemus ei ehkä se kiinnostavin mahdollinen. Samanikäiset pojat eivät myöskään kiinnostuneet, varmaan oli paremmannäköisiä tarjolla.

Olen nyt 34 v ja ihan perusnätti (aina sanotaan että nainen kun nainen saa kyllä seuraa!) Saatan vaikka metrossa katsoa jotain miestä, niin kääntää äkkiä katseensa pois. Että en tiedä oonko sitten edes "perusnätti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän