Minkä ikäinen vauvasi oli, kun lähdit ensimmäisen kerran bilettämään?
Kommentit (120)
Heti kun sairaalasta pääsin. Kyllä nyt jumalauta sairaala sentään pystyy hoitamaan yhtä vauvaa yhden päivän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Provohan tämä on, mutta vastaan silti, että jos on vielä biletysvaihe päällä, niin kannattaa käyttää ehkäisyä ja unohtaa vauvat.
Kyllä mun elinpiirissä ainakin useimmat käy välillä bilettämässä, vaikka olisikin pieniä lapsia. Ristiäisten jatkot on yleisiä, vauvan vanhemmat myös menossa mukana.
Ristiäisten jatkot? Jossain wt juoppopiireissä varmaan tavallista.
Mikä nyt biisiksi lasketaan.
Ekan kerran kävin erääseen tapahtumaan liittyvässä juhlassa kun vauva oli muutaman kuukauden ikäinen. Vauva oli isänsä kanssa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt biisiksi lasketaan.
Ekan kerran kävin erääseen tapahtumaan liittyvässä juhlassa kun vauva oli muutaman kuukauden ikäinen. Vauva oli isänsä kanssa kotona.
Siis bileiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Provohan tämä on, mutta vastaan silti, että jos on vielä biletysvaihe päällä, niin kannattaa käyttää ehkäisyä ja unohtaa vauvat.
Kyllä mun elinpiirissä ainakin useimmat käy välillä bilettämässä, vaikka olisikin pieniä lapsia. Ristiäisten jatkot on yleisiä, vauvan vanhemmat myös menossa mukana.
Ihan tavallisista ihmisistä kyse, ei mitenkään huono-osaisia tai päihdeongelmaisia.
Av mammoille viina maistuu aina!
Heti kun verenvuotoi vähän asettu.
Panoniehetluuli niitä vaan kuukautisiks.
Lapset taisi olla muutaman vuoden ikäisiä kun kerran käytiin synttäreillä ja kerran ravintolassa ottamassa pari kaveripariskunnan kanssa
Tunnen itseni seniiliksi, mutta en jaksa vieläkään bilettää ns. pitkän kaavan mukaan, vaikka nuorin lapsi on 4. Ei vaan kunto kestä sitä että pääsee sänkyyn pikkutunneilla ja sitten kello 6 alkaa se ralli että äiti äiti, tule piirtämään perhonen, äiti äiti, minä leivoin vessan lattialla mustikkapiirakan. Jokainen tunti unta on kalliimpi kuin mikään biletys.
Jos pääsen työmatkalla hotelliin yöksi, silloinkaan en jaksa valvoa vaan nukun univelkoja pois herätyskellon soittoon asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisista ihmisistä kyse, ei mitenkään huono-osaisia tai päihdeongelmaisia.
Ei ole tavallista, että parikuisen vauvan vanhemmat lähtevät kaupungille juopottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tavallista, että parikuisen vauvan vanhemmat lähtevät kaupungille juopottelemaan.
Eiköhän se toinen ole hoitamassa vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Av mammoille viina maistuu aina!
Av-papan mielestä biletys = hirveät perseet ja baaripanoja
Miksi joillekin täällä bileet on yhtä kuin viinaa tai juopottelua?
Vai liittyykö nuo teillä jotenkin automaattisesti toisiinsa?
Noin 3 viikon ikäinen oli, kun jätin sen vanhemmilleni hoitoon ja lähdin juhlimaan. Aluksi piti olla bilettämässä vain yhden illan, mutta reissu venähti parin viikon mittaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se toinen ole hoitamassa vauvaa.
Molemmat vanhemmat olleet niillä ristiäisten jatkoilla joilla minä olen ollut tai joista olen kuullut, lähisukulaiset jääneet ristiäisten jälkeen hoitamaan (esim. isovanhemmat, täti/setä).
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillekin täällä bileet on yhtä kuin viinaa tai juopottelua?
Vai liittyykö nuo teillä jotenkin automaattisesti toisiinsa?
Varmaan joo niitä joille bilettämisen funktio on vain vetää pää täyteen ja/tai etsiä seksikumppaneita
Minä sitten olen av-mammojen mielestä huono äiti, koska menin töihin kun vauva oli 6kk ja mies jäi kotiin. Kävin siellä viisi kertaa viikossa!
En ole koskaan "bilettänyt" mutta sunnuntaitansseihin (alkoholittomat) menin kun lapsi oli 7 viikkoa. Isänsä hoiti. Jäi kyllä siihen yhteen kertaan. Ei ollut enää samaa intoa kuin ennen miestä ja lasta.
Siitäkin on jo kauan, sitä paikkaa ei ole ollut enää vuosiin.
Kuopus oli 2,5 kk, kun menin työkaverin läksiäisbileisiin. Ja joo, isä antoi pojalleen tuttipullosta maitoa. Esikoisesta en muista, minkä ikäinen oli, kun menin ekaa kertaa bilettämään. Vanhempi kutenkin kuin 2,5 kk. Mutta esikoinen oli 2 kk, kun meni mun vanhemmilleni yöksi ja mä menin yövuoroon Meilahden sairaalaan töihin.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/