Ihastuksestani löytyy harmillisen vähän tietoa netistä
Fb-profiilin löysin, mutta siellä on vain kasvokuva. Insta-profiilia en löytänyt. Google löysi vain opinnäytetyön ja pari mainintaa, joista ei saa oikein mitään irti.
Käy hankalaksi tämä stalkkaaminen.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Fb-profiilissa vain kasvokuva? Mitä muuta siellä pitäisi sitten olla? Alastonkuva?
Itse poistin facebookin jonkin aikaa sitten, kun eräs puolituttu, jonka olin nähnyt viimeksi melkein 10 vuotta sitten, kertoi minulle käyvänsä kyyläämässä profiiliani. Tajusin silloin että ties kuinka moni muukin käy. Inhottava ajatus. Enää en ole missään somessa, enkä mene, ainakaan omalla naamalla.
Monella on enemmän kuvia, joita pääsee katsomaan vaikkei olisi Fb-kaveri. Olisi kiva katsella kuvia ihastuksestaan. Vaikka jotain harrastus- tai lomakuvia. No on mulla kuitenkin se yksi, niin en ole pelkän muistin varassa kun kuvittelen hänen kasvonsa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kohdalla löytäisit vielä vähemmän. En ole naamakirjassa. Instaa en ole käyttänyt koskaan. Nimeni googlettamalla en itse löytänyt mitään.
Sama mulla. Ei oo instaa enkä oo enää facessakaan.
Ei löydy opinnäytetöitäkään ja työttömänä ei löydy edes firman sivuilta.
Mustakaan ei löydy mitään, kun googlaa nimen.
Ikäänkuin mua ei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan myös kertoa ihastuksellesi että olet stalkkeri?
Ohiksena sanon, että olisin otettu, jos joku nainen olisi stalkannut minua. Ei haittaisi suhteen muodostusta, jos ei olisi kuitenkaan mitenkään sairas tapaus. Se mihin sen rajan vetää, onkin sitten yhtä tarkkaa linjan vetoa, kuin ripulimahakivun parantelu piereskelemällä.
Itse en ole koskaan edes googlettanut ihastuksiani saati stalkannut muillakaan tavoilla.
Myös ohiksena: mä olen googlannut kaikki ihastukseni. Mielestäni aika normaalia ihastusvaiheen alussa, että haluaa tietää toisesta kaiken.
On siitä vähän hyötyäkin ollut. Kun ihastuin nykyiseen puolisooni, googlasin hänen nimensä. Kävi ilmi, että hänellä on aika harvinainen harrastus, josta tuolloin en tiennyt mitään. Sanotaan vaikka että harrastus oli purjehdus, enkä minä tiennyt kumpi on tyyrpuuri ja kumpi paapuuri.
Ehdin opiskella vähän tästä harrastuksesta etukäteen ja keskustelin sitten asiantuntevasti, kun harrastus tuli puheeksi. Puolisoni vielä hämmästeli ja vähän kehui siitä, että tiesin niin paljon.
Eikö sen facebook-kuvan avulla löydä uhr...ihastuksesi tinder- seksitreffit ja alastonsuomi-profiilit näppärästi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen facebook-kuvan avulla löydä uhr...ihastuksesi tinder- seksitreffit ja alastonsuomi-profiilit näppärästi?
Hyi yöks! Olisi kyllä entinen ihastus, jos löytyisi seksitreffeiltä tai alastonsuomesta.
Vierailija kirjoitti:
Mun kohdalla löytäisit vielä vähemmän. En ole naamakirjassa. Instaa en ole käyttänyt koskaan. Nimeni googlettamalla en itse löytänyt mitään.
up
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla. Ei oo instaa enkä oo enää facessakaan.
Ei löydy opinnäytetöitäkään ja työttömänä ei löydy edes firman sivuilta.
Mustakaan ei löydy mitään, kun googlaa nimen.
Ikäänkuin mua ei olisikaan.
Eikö tuo ole aika vapauttavaa, ettei löydy? - Itselläni käy mielessä, että kuinka kauan esim. oma graduni, joka löytyy toistaiseksi googlaamalla on lähes ainoa asia, jota minusta googlaamalla löytyy. Sen lisäksi saattaa löytää joidenkin luottamustehtvieni asiakirjoja, joissa olen ollut mukana.
Minä en voi stalkkeri-exän takia pitää LinkedIn-profiilia, mikä on hiukan ärsyttävää koska olen tämän takia poikkeava työyhteisössäni, vaikka eipä tuo usein tule esiin.
Itse loin Facebook-sivun siksi, että minusta ei löydy paljon mitään verkosta, ja kuulin jonkun entisen luokkakaverin kyselleen olenko enää elossa. Laiton sivun asetukset sellaisiksi ettei minulle voi edes lähettää kaveripyyntöä. Tarkoitus on että sivu vain kertoo niille jotka syystä tai toisesta haluavat sen tietää, missä päin maailmaa nykyisin asun, mikä on parisuhdestatus, ym. perusjutut.
Vierailija kirjoitti:
Itse loin Facebook-sivun siksi, että minusta ei löydy paljon mitään verkosta, ja kuulin jonkun entisen luokkakaverin kyselleen olenko enää elossa. Laiton sivun asetukset sellaisiksi ettei minulle voi edes lähettää kaveripyyntöä. Tarkoitus on että sivu vain kertoo niille jotka syystä tai toisesta haluavat sen tietää, missä päin maailmaa nykyisin asun, mikä on parisuhdestatus, ym. perusjutut.
Ootkohan mun lapsuudenystävä? Hänellä on tuollainen sivu.
E u r o e s c o r t luotiin deittailun helpottamiseksi. Tonttua ärsyttää lähinnä se ettei palvelua voi käyttää työttömänä. Täysin kohtuullinen vaatimus olettaa tilaajan olevan töissä/varoissa.