Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin tapetit helpoimmin revittyä seinistä?

Vierailija
23.02.2023 |

Edesmennyt kissani aloitti sen ja nyt minun pitäisi jatkaa sitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasikuitu tapetti on painajainen vaill vertaa...

Vierailija
22/24 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣 Se on paras aika toteuttaa remontti kun karvainen kehrääjä siirtyy ajasta ikuisuuteen. Meiltä lähti toinen vähän joulun jälkeen, nyt olen vähä kerrallaan alkanut palauttamaan tänne viherkasveja, ja näyttää että tuota jäljelle jäänyttä ne eivät isommin kiinnosta.

Höyrystimelle ääni multakin, ellei ole mahdollisuutta asentaa uutta levypintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣 Se on paras aika toteuttaa remontti kun karvainen kehrääjä siirtyy ajasta ikuisuuteen. Meiltä lähti toinen vähän joulun jälkeen, nyt olen vähä kerrallaan alkanut palauttamaan tänne viherkasveja, ja näyttää että tuota jäljelle jäänyttä ne eivät isommin kiinnosta.

Näin on. Kyllä sitä kissaa on kumminkin ikävä. Aina se tuli illalla nukkumaan viereeni.

Nyt sen hauta on kesämökin tontilla ison kuusen juurella. Joka kevät siinä kasvaa lemmikkejä. Minäkin olen alkanut hankkimaan viherkasveja.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ8AYy5a0JdHLzokBM…

- ap

Vierailija
24/24 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Kyllä sitä kissaa on kumminkin ikävä. Aina se tuli illalla nukkumaan viereeni.

Nyt sen hauta on kesämökin tontilla ison kuusen juurella. Joka kevät siinä kasvaa lemmikkejä. Minäkin olen alkanut hankkimaan viherkasveja.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ8AYy5a0JdHLzokBM…

- ap

Perheenjäseniä näistä tulee, ovat niin pitkäikäisiä ja persoonallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi