Suutuin todella paljon kaverille. Olen ylipainoinen ja...
Yritän laihtua. Painan tällä hetkellä 96kg ja pituus on 165cm.
Kaveri on saman pituinen ja painaa 65kg.
Seisoimme ison peilin edessä, että eihän meissä enää kovin isoa eroa ole. Eikö me tosiaan aletaan pian näyttämään jo samalta.
Kaveri repesi nauramaan ja sanoi, että kyllä meissä taitaa jokunen kiloa olla vielä väliä.
Siis minulla todella timmiä rasvaa joka ei vie paljoa tilaa ja puhuin mielestäni totta! Meissä ei näytä enää olevan suurta eroa mielestäni!!
Erosimme riidoissa enkä puhunut hänelle enää mitään.
Kommentit (45)
Hyi hele.. mikä kehonegatiivinen toksinen "ystävä"! Sä näytät just siltä miltä susta tuntuu! Ja kaikki on lihasta todellakin! Musta kannattais canceloida ja nolata koko paska jossain somessa. Sä olet väkivallan uhri!
T. Nykyaika
Kyllähän näitä on. Minulla oli joskus kaveri, joka halusi lainailla vaatteitani. Hän kuvitteli olevansa samankokoinen kanssani. Minä 170 cm, 70 kg ja hän 155 cm, ehkä noin 75 kg. Yritin kiertoteitse kertoa, että hän ei mahdu vaatteisiini vaikka ollaan melkein samanpituisia. Kiertoilmaisut eivät toimineet, niin aloin valehtelemaan, että heitin sen ja sen vaatteen pois.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä on. Minulla oli joskus kaveri, joka halusi lainailla vaatteitani. Hän kuvitteli olevansa samankokoinen kanssani. Minä 170 cm, 70 kg ja hän 155 cm, ehkä noin 75 kg. Yritin kiertoteitse kertoa, että hän ei mahdu vaatteisiini vaikka ollaan melkein samanpituisia. Kiertoilmaisut eivät toimineet, niin aloin valehtelemaan, että heitin sen ja sen vaatteen pois.
Pituisia = PAINOISIA
Yli 35 taitaa olla jo sairaalloinen obesiteetti. Vai oliko raja 40.