Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko odottaisit vastausta tori.fi ostajalta, että aikooko ostaa tuotteen vai ei?

Vierailija
22.02.2023 |

Päivän tai pari?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja lähetti yhteystietonsa, mihin paketin lähetän. minä lähetin tilinumeron, sen jälkeen en ostajasta ikinä enää kuullut mitään?

Outoa, itse otti yhteyttä ja halusi maksaa ja postitus oli hänelle ok.

Koskaan ei maksuakaan tililleni tullut. Mikähän ihme oli?

Vierailija
22/67 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyn ainoastaan käteisellä ja nouto. En lähettele yhtään mitään mihinkään. Ellei voi tulla hakemaan, ei tule. Joku tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaja lähetti yhteystietonsa, mihin paketin lähetän. minä lähetin tilinumeron, sen jälkeen en ostajasta ikinä enää kuullut mitään?

Kokeili, lähetätkö tuotteen ennen kuin on maksanut ja saa sen ilman maksua. Itse olen torilla myynyt niin että ensimmäinen joka tulee rahat mukanaan hakemaan saa myös tuotteen, ihan siis käteisellä se kun on varmin tapa. Vähän hankala se rehelliselle ostajalle on, jos pistää tilinumeron väärin ja menee jonkun muun tilille.

Vierailija
24/67 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutti mielensä ja/tai ei ollut rahaa. Aika moni on hupishoppailija joka ei hallitse talouttaan.

Vierailija
25/67 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eka ostajaehdokas lupasi ostaa, otettiin tuote pois torilta. Sit tulikin soitto perään, ettei ostakkaan. Piti maksaa et saatiin ilmotus takas. Seuraava ostajaehdokas astui kuvioon. Sanottiin et otetaan ilmotus pois vasta kun rahat on tilillä ja niin sieltä vaan maksu tuli ja saatiin tuote myytyä.

Vierailija
26/67 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joku sen oloinen, että on vakavissaan ollut ostamassa, niin muutaman tunnin annan aikaa. Ilmoitan ihan, että tähän on jonoa, ilmoitatko xx mennessä otatko. Jos on vain jotain "onko vielä myynnissä"-kyselyitä, niin en odota vaan myyn sille, joka ilmoittaa ostohalukkuutensa.

Vierailija
27/67 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden työvuoron verran eli max. 10 tuntia.

Vierailija
28/67 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista varaaminen, myyminen

Jos olette myyneet kissoja , koiria, muita eläimiä oletatko varanneet/myyneet ensimmäiselle, joka ottaa yhteyttä, vai katsotteko sopivimmat ostajat eläimille.

Ettei menisi minne vain

Vierailija
29/67 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä eka ostajaehdokas lupasi ostaa, otettiin tuote pois torilta. Sit tulikin soitto perään, ettei ostakkaan. Piti maksaa et saatiin ilmotus takas. Seuraava ostajaehdokas astui kuvioon. Sanottiin et otetaan ilmotus pois vasta kun rahat on tilillä ja niin sieltä vaan maksu tuli ja saatiin tuote myytyä.

Turha niitä on poistella ennenkuin kaupat on tehty. Voi lisätä ilmoitukseen, että varattu, jos sopinut hausta tai lähettämisestä ja vaikkuttaa siltä, että on oikeasti ostamassakin.

Vierailija
30/67 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden työvuoron verran eli max. 10 tuntia.

Nykyään on vuorotöitä, missä yksi vuoro kestää 12h.

Vierailija
31/67 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen asti kunnes joku toinen tarjoutuu ostamaan sen.

mutta kai nyt jonkin aikaa pitää oottaa, että vastaus tulee ekalta kuka tarjoutui ostaan??

No jos joku on ostamassa oikeasti ja nopeammin niin miksi odottaisi? Nopeimmalle päättäjälle ja hakijalle ne tuotteet myydään. Voihan olla ettei alkuperäinen miettijä sitten ostakaan.

No mulla kävi kerran niin, että ilmoitus oli ihan äsken just laitettu ja laitoin heti viestiä, että ostan, ilmoitatko tilitietosi.

Nukahdin ja kaksi tuntia vastaamattomuutta oli myyjälle liikaa, kun tuote oli myyty jollekin muulle.

Itse en ihan noin hätäinen ole, ihmisillä on muutakin elämää.

Panen paremmaksi - yhdelle myyjälle oli 30 minuutin kauppareissu liikaa. :D

Vierailija
32/67 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän, pari, jos on oikeasti ostajalta vaikuttava. Kauemminkin, jos ei ole muita ostajia.

Vierailija
33/67 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tönäistä toisen kerran, että muitakin olisi jonossa.

Itselleni on käynyt joskus niin, että oli monta ostosta ja luulin maksaneeni ne kaikki. Yksi oli kuitenkin jäänyt vahingossa väliin.

Vierailija
34/67 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha niitä on poistella ennenkuin kaupat on tehty. Voi lisätä ilmoitukseen, että varattu, jos sopinut hausta tai lähettämisestä ja vaikkuttaa siltä, että on oikeasti ostamassakin.

Eikä siitä tarvitse maksaa että saa ilmoituksen takaisin, tekee vaan uuden eikä uusi sitä vanhaa.

Vierailija
35/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyn ensimmäiselle halukkaalle ostajalle. En varaa tavaraa, mutta jos ostajalla on kova hinku ostaa tuote, niin sen kannattaa pistää vauhtia masinaan. Ilmoitan tämän kaikille kyselijöille, joten ei tule turhaa epävarmuutta siitä, miten tää "peli kulkee".

Nopeet syö hitaat!

Juu

Ehkä jonkun huonekalun tai tavaran osalta onkin ok tapa .

Mutta eläinten kohdalla en ymmärrä ,

että ensimmäiselle joka vain haluaa ostaa, myydään. Voisi hieman olla tarkkana kenelle myydään.

Kuitenkin olipa kyse tavarasta tai eläimestä olisi hienoa , jos on varattu ,,

, niin se laitettaisiin ilmoitukseenkin !!!

Vierailija
36/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne vain kirjoitti:

Torista varaaminen, myyminen

Jos olette myyneet kissoja , koiria, muita eläimiä oletatko varanneet/myyneet ensimmäiselle, joka ottaa yhteyttä, vai katsotteko sopivimmat ostajat eläimille.

Ettei menisi minne vain

Hyi hitto, myykö joku oikeasti eläimiä torissa?!🤮

Vierailija
37/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo kuullut että pitäisi maksaa ilmoituksesta. Onpa tori.fi mennyt kummalliseksi. Tiedän että jos uusii vanhentuneen ilmoituksen niin siitä ottavat maksun jos haluaa sen ykkös paikalle mutta muuten on ilmainen.

Vierailija
38/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma menee osaltani seuraavasti. Ostaja ilmoittaa ostavansa tuotteen ja maksavansa ilmoituksen maksuehtojen (tilisiirto postituksessa tai käteinen noudossa) mukaisesti. Kun suoritus näkyy, lähtee paketti matkaan. Käteisostajan on siis mahdollista tulla noutamaan tuote, jolloin putoaa pois toimituskulut sekä tulee noutoalennus. Mikäli viesteissä ei selvää, kauppalain mukaista ostopäätöksen ilmaisevaa sanomaa ole, ei kauppaa ole syntynyt. Eli varauksia en ota vastaan.

Ostajana ilmoitan ostavani tuotteen ja sovin maksusuorituksesta, yleensä tilisiirto. Näillä polttoaineen hinnoilla suosin postin tai MH:n toimitusta, mikäli se myyjälle sopii.

Ja luottotietoja sinulla ei ilmeisesti olekaan, koska et käytä Mobilepayta? :)

Vierailija
39/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten siellä on se viestinlähetyssysteemi että voi ottaa yhteyttä, siitä jopa näkee onko luettu.

Vierailija
40/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn vain käteisellä ja noudolla.

Jos ei heti kättelyssä tule noutoaika sovituksi samalle tai seuraavalle päivälle niin myyn sille jonka kanssa onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi