Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelma-asunto Espanjassa , Lahtelaiset miljonäärit

Vierailija
22.02.2023 |

Etsii huvilaa..

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannua panisin

Ok, Reino.

Vierailija
42/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas harvinaisen ruma pariskunta. Ei tule kateeksi. Mieluummin kaunis kuin rikas. 

Aivan tavallisen näköisiä keski-ikäisiä. Sinä taas olet ruma sisältä ja sitä ei mikään paranna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ohjelmassa nauretaan koko ajan? Ovatko nuo humalassa koko ajan?

Vierailija
44/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä on jo liian prameaa. Paha mieli vaan tulee, kun itse joutuu laskemaan lähes jokasen roposen. Tasan ei käy onnenlahjat. Tai rahan?

No ei minulle ainakaan tullut yllätyksenä, että maailmasta löytyy rikkaita, joilla on miljoonia. Miksi sitä pitäisi kadehtia? Aina on jollakin jotain enemmän.

No tottakai sitä kadehtii kun haluaisi itselleenkin samanlaista yltäkylläisyyttä! Onko tuo nyt mikään ihme:D

Vierailija
45/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän ja työtä tekevän ero on siinä, että työtä tekevä voi ostaa villan Espanjasta.

Vierailija
46/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin samaa ohjelmaa ja ihmettelin että kuka tuolla sitten asuu kun hyvin tienaavat ovat aina töissä. 

Vierailija
47/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee maku ku ei voi edes haaveilla. Kivempi olisi katsoa jotain sen tasoisia joita voisi edes haaveilla joskus ostavansa.

2000000 budjetilla nyt löytäisi varmasti hyvän.

Ei siellä mikään miljonääri tarvitse olla. Jollain 200 000 eurolla saa ihan kivan asunnon.

No niitä just haluaisin nähdä. Etkö ymmärrä lukemaasi?

2000000 on 2 miljoonaa. Etkö osaa numeroita?

Vierailija
48/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin kadehdin. Mutta ei se mitään pahaa meinaa, tai että haluaisi heille jotain ikävää.

Kateus on aika inhimillinen tunne.

Enemmän särähtää korvaan ihminen , joka ei koskaan kadehdi mitään. Emävale.

Vierailija
49/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille köyhille voisi tehdä ohjelman, jossa vuokrataan asunto etelästä. Aika moni varmaan haaveilee kakkoskodista, ilman että on varaa sitä omaksi ostaa.

Vierailija
50/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömän ja työtä tekevän ero on siinä, että työtä tekevä voi ostaa villan Espanjasta.

Mun isä jäi pois työelämästä 1990 ja alkoi talvehtia Espanjassa. Hän rakennutti oman talon sinne 2003. Et ei tarvii. Perinnöt ym. riittää kyllä.

Vierailija
51/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu perustanut jotain bisneksiä jo Espanjaan Jethron kanssa. Eikös Jeti oo kurkkuaan myöten veloissa? Huijasi Hjallista ym..

Semmoista se on tuo bisnesmaailma.

Vierailija
52/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunta on omalla työllään ansainnut miljoonaomaisuutensa. Mukavan oloinen pari! Ihanaa kun saavat nauttia elämästään Espanjassa, lapsetkin jo lentäneet kaikki pesästä. En ymmärrä miksi niin usein valitetaan, että on niin epäreilua kun toisilla on paljon rahaa.

Ei ole lentänyt. Yksi on pyörätuolissa.

On lentänyt, voi hyvin.

Vierailija
53/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille köyhille voisi tehdä ohjelman, jossa vuokrataan asunto etelästä. Aika moni varmaan haaveilee kakkoskodista, ilman että on varaa sitä omaksi ostaa.

Tuskin Kela maksaa kakkoskotiin asumistukea. Kyllä ei köyhä haaveile kakkoskodista, olen siitä varma.

Vierailija
54/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoko raha onnea?

Olen ollut köyhä kuin kirkonrotta, niin köyhä että olen ollut nälässä kun ei ole ollut varaa ostaa edes ruokaa.

En ole rikas vieläkään mutta tienaan ihan mukavasti.

Sen voin sanoa, että olen nyt paljon onnellisempi kuin silloin rutiköyhänä. Ei tarvitse murehtia ja stressata laskujen maksuista tai yllättävistä menoista eikä kaupassa tarvitse miettiä ostoksia sen kummemmin.

Voi harrastaa ja matkustaa vapaasti, on varaa ostaa hyvä auto yms...Niin, kyllä se raha tuo onnea. 

Vierailija
55/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee maku ku ei voi edes haaveilla. Kivempi olisi katsoa jotain sen tasoisia joita voisi edes haaveilla joskus ostavansa.

2000000 budjetilla nyt löytäisi varmasti hyvän.

Ei siellä mikään miljonääri tarvitse olla. Jollain 200 000 eurolla saa ihan kivan asunnon.

No niitä just haluaisin nähdä. Etkö ymmärrä lukemaasi?

2000000 on 2 miljoonaa. Etkö osaa numeroita?

??? Päivän budjetti 2 miljoonaa on liian kallis eli jakso ei ole inspiroiva. Mitä sinä et ymmärtänyt? Osaan numerot mut en ymmärrä sinua.

Vierailija
56/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti köyhällä ei ole varaa edes vuokrata.

Vierailija
57/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä brittiversiota niiden budjetit on alkaen 60-70 000 ja silläkin saa Espanjasta ihan ok asunnon. 100 000 saa jo 2-3 makuuhuonetta.

Siinä todella ostetaan useinkin asunto. Toi Suomiversio on huono, miksi tehdä ollenkaan ohjelma, jossa ollaan muka ostamassa.

Vierailija
58/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin kadehdin. Mutta ei se mitään pahaa meinaa, tai että haluaisi heille jotain ikävää.

Kateus on aika inhimillinen tunne.

Enemmän särähtää korvaan ihminen , joka ei koskaan kadehdi mitään. Emävale.

Näin se juuri on. Kateus ei välttämättä ole negatiivista kateutta vaan ihan neutraalia.

Vaikka heillä on varaa ostaa 2meur huvila, ei se ole minulta pois, eikä keltään muultakaan.

Tietysti toivon, että olisipa minullakin tuollaiset rahat!

Vierailija
59/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas harvinaisen ruma pariskunta. Ei tule kateeksi. Mieluummin kaunis kuin rikas. 

Aivan tavallisen näköisiä keski-ikäisiä. Sinä taas olet ruma sisältä ja sitä ei mikään paranna.

Voi, voi tuliko sinulle paha mieli. Sanon vain sen mitä muutkin ajattelevat. Rumia ovat, rahalla ei saa kauneutta. Mieluummin otan hyvät ja kauniit geenit kuin rumuuden ja rahat. Olet itse ilmeisesti näitä suomalaisia rumia harmaahiirulaisia kun niin kovasti puolustat näitä.

Vierailija
60/94 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannu perustanut jotain bisneksiä jo Espanjaan Jethron kanssa. Eikös Jeti oo kurkkuaan myöten veloissa? Huijasi Hjallista ym..

Semmoista se on tuo bisnesmaailma.

Tuollaiset huijarit menevät mielellään näihin ohjelmiin selittämään kuinka rikkaita ovat, veloista ei puhuta mitään. Luotaantyöntävä pariskunta. Jos ovat vaikka huumekauppiaita, Espanjassa pyörii paljon näitä huumekauppiaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi