Unelma-asunto Espanjassa , Lahtelaiset miljonäärit
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo huvila Espanjassa. . . Lahjaksi sain, isäni rakennutti.
Nico Rantapallo?
Olen nainen.
Miksi pitää olla esteetön? en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
En pidä tästä formaatista, kateus nostaa päätään. Väkisinkin.
Mikä idea tässä on? Näyttää muille miten paljon itsellä on rahaa ja kuinka hyvin on menestynyt?
Ihan oikein sinulle, mietipä, miltä köyhistä Suomessa aina tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä on jo liian prameaa. Paha mieli vaan tulee, kun itse joutuu laskemaan lähes jokasen roposen. Tasan ei käy onnenlahjat. Tai rahan?
No ei minulle ainakaan tullut yllätyksenä, että maailmasta löytyy rikkaita, joilla on miljoonia. Miksi sitä pitäisi kadehtia? Aina on jollakin jotain enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo huvila Espanjassa. . . Lahjaksi sain, isäni rakennutti.
Nico Rantapallo?
Olen nainen.
Sohvi blörf ei se ole sun usko nyt
Niillä on lapsi joka käyttää pyörätuolia. Siksi haluavat esteettömän.
Vierailija kirjoitti:
Yksi lapsista pyörätuolissa.
Kyllä on joillakin rahaa. Huhhuh.
Mies on sarjayrittäjä. Varmaankin aina töissä, aina stressiä? Ei me tiedetä näiden elämästä mitään muuta kuin että rahaa on.
Onpas harvinaisen ruma pariskunta. Ei tule kateeksi. Mieluummin kaunis kuin rikas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne muuten ostaa
Sana kuin remppa vai muutto ei ne ostanut vaikka valitsi muka muuton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee maku ku ei voi edes haaveilla. Kivempi olisi katsoa jotain sen tasoisia joita voisi edes haaveilla joskus ostavansa.
2000000 budjetilla nyt löytäisi varmasti hyvän.Ei siellä mikään miljonääri tarvitse olla. Jollain 200 000 eurolla saa ihan kivan asunnon.
No niitä just haluaisin nähdä. Etkö ymmärrä lukemaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi lapsista pyörätuolissa.
Miksi? Muuttaako sekin mukana Espanjaan? Vai jättävätkö jonnekkin laitokseen?
Pariskunta on omalla työllään ansainnut miljoonaomaisuutensa. Mukavan oloinen pari! Ihanaa kun saavat nauttia elämästään Espanjassa, lapsetkin jo lentäneet kaikki pesästä. En ymmärrä miksi niin usein valitetaan, että on niin epäreilua kun toisilla on paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuoko raha onnea?
Ei yksinään mutta eipä sitä tuo rahattomuuskaan. Olen ollut köyhä ja olen ollut varakas ja varakkaana olen todella paljon onnellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Pariskunta on omalla työllään ansainnut miljoonaomaisuutensa. Mukavan oloinen pari! Ihanaa kun saavat nauttia elämästään Espanjassa, lapsetkin jo lentäneet kaikki pesästä. En ymmärrä miksi niin usein valitetaan, että on niin epäreilua kun toisilla on paljon rahaa.
Ei ole lentänyt. Yksi on pyörätuolissa.
Espanjassa kesällä liian kuuma +45 C
Kyllä ne muuten ostaa