Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotan vain viikonloppua

Vierailija
22.02.2023 |

Että saan juoda itseni humalaan ihanilla lonkeroilla. Onko tämä tervettä? Vielä perjantain maltan, mutta lauantaina on pakko saada juoda. Olen jo keski-ikäinen nainen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä itse tuo meille kaikille.

2/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä itse tuo meille kaikille.

Hähh

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon yleensä arkenakin. Nyt on olo kuin uudestisyntyneellä kun olen ollut kolme päivää juomatta.

Vierailija
4/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo nyt perjantaina. Tasottele lauantaina tai lepäile tai harrasta tai sitten sunnuntaina.

Vierailija
5/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että onko alkoholismi tervettä? No ei ole. Et tule tekemään ongelmallesi mitään vielä n. 10-15 vuoteen jos koskaan joten en jaksa kirjoittaa nyt enempää.

Vierailija
6/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että onko alkoholismi tervettä? No ei ole. Et tule tekemään ongelmallesi mitään vielä n. 10-15 vuoteen jos koskaan joten en jaksa kirjoittaa nyt enempää.

Tuliko kiire juopottelemaan?

Vierailija
7/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päivä on armo uus. Minä yritän nauttia joka päivästä ja olla tyytyväinen. Arjestakin voi nauttia. Alkoholi on juhlaa varten.

Vierailija
8/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen päivä on armo uus. Minä yritän nauttia joka päivästä ja olla tyytyväinen. Arjestakin voi nauttia. Alkoholi on juhlaa varten.

Ja jokainen päivä voi olla juhlaa.

Vierailija
9/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se tervettä ole mutta ainoaa laillista päihteilyä. Vähemmän haitallisiakin olisi mutta ne on laittomia.

Vierailija
10/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se tervettä ole mutta ainoaa laillista päihteilyä. Vähemmän haitallisiakin olisi mutta ne on laittomia.

Eli haluaisit saada pääsi joka päivä sekaisin ilman krapulan pelkoa. Noh, kannabiskin aiheuttaa krapulaa ja muita ongelmia mutta pahimmassa koukussa olevat pössyttelijät eivät uskalla sitä myöntää.

Vierailija
11/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluaisit saada pääsi joka päivä sekaisin ilman krapulan pelkoa. Noh, kannabiskin aiheuttaa krapulaa ja muita ongelmia mutta pahimmassa koukussa olevat pössyttelijät eivät uskalla sitä myöntää.

Niin monta sataa kertaa on kannabis loppunut että tiedän ettei siitä tule krapulaa. Sitten vain on ilman siihen asti kun saa lisää. Voi olla että alan taas parinkymmenen vuoden tauon jälkeen kasvattamaan omaan käyttöön. Silloin ei lopu ja saa olla aina onnellinen.