VKK:n 47 v ehdokas on transkolmekymppinen, uhkaa Iltalehteä rikosilmoituksella koska kertoivat iän
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e0f09616-2850-476d-abdd-b50619d7f…
Oikeasti näyttää 55-vuotiaalta ainakin kuvassa.
Kommentit (89)
Onhan se vuonna 2012 voittanut Tukholmassa jonkun paras täyteainehoitajakisan 😁
Tästä neitokaisesta 35vee löytyy aikalailla keskusteluja kun lähtee selaamaan vaikkapa ylilaudalta.
Youtubessa sillä on ohjelma riisutaan.
Vierailija kirjoitti:
Persua turpaan.
Tervetuloa antamaan. Voi olla että itket seurauksista lehtiin.
T: Persu
Vierailija kirjoitti:
Onko mies vai nainen?
Ei sillä ole Anon jengissä väliä, pääasia että löytyy joku rööri johon lykkiä.
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma julkisuustemppu, sanoi mulle vkk:n k-s:n puheenjohtaja. Uskoo ken haluu?
Ja tunnen tän pj:n henk.koht.
Ihan normaali on muuten, huoh..??
Eli onko tehnyt perättömän ilmiannon (tutkintailmoituksen) ja haaskaa verorahoja ja poliisin resursseja julkisuustemppuihinsa?
Vierailija kirjoitti:
Anon "avustaja". Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun nuo kaksi avustavat toisiaan
Kummalla mahtaa olla isompi kulli?
Huomiohuoraamista! Halvempaa tämä on kuin ostaa mainosliikkeen palveluita.
Onko translaki vielä voimassa? Ei kai vielä. Joka tapauksessa hänen pitäisi ilmoittaa väestörekisteriin (vai mikä DVV se on) uusi ikänsä ja sukupuolensa sekä muut mahdolliset muutokset, joita hän haluaa tehdä. Sitten se on vasta virallista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu tuota muka äänestää?
Veikkaan että ainakin Väinö Tatti.
Vierailija kirjoitti:
miten tollaiset on tollaien vkkn ehdokkaita... eikös ne vastusta niitä muunsukupuolisia vai mitä helvtin transistoreja ne nyt onkaan
Eikö tämä nyt ole transtestikkeli itsekin?
Vierailija kirjoitti:
Anon "avustaja". Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun nuo kaksi avustavat toisiaan
nyt meni kahvit melkein tähän näppikselle
Vierailija kirjoitti:
Fb-sivunsa on pelkkää Venäjän sotapropagandaa. Mutta hänhän ei itse koe enää edes olevansa venäläinen vaan ukrainalainen... Ei siis myöskään nainen eikä 47-vuotias. Paha identiteetin hajoaminen meneillään
Siis tyypillinen t r a n s u.
Olen 8 v ja vaadin saada lapsilisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies vai nainen?
Ei sillä ole Anon jengissä väliä, pääasia että löytyy joku rööri johon lykkiä.
WEF:n mädättäjärotalla aina röörit mielessä kun ottaa Klasulta kakkoseen.
Salekin nuolee Putinin persettä heti jos Schwabbi käskee, sellainen WEF:n sätkynukke meidän sale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä Sofia. Sinä olet rehellinen ja ahkera ihminen. Kyllä meitäkin on, jotka tuemme ja äänestämme sinua.
rehellinen? :D :D
No jos pitää Anoa isänmaallisena niin onko ihme jos pitää tuota venakkoa rehellisenä?
Onko se kaiken muun lisäksi vielä r-yccäkin...se siitä vielä puuttuikin
Vierailija kirjoitti:
Olen 8 v ja vaadin saada lapsilisää.
Vaadin lapseni huoltajuutta muuttuneiden olosuhteiden takia. T. Karva-Riitta, entinen Jorma.
Lähde ehdokkaaksi julkiseen luottamustehtävään. Valehtele ikäsi. Uhriudu kun joku ottaa valheen esiin. Uskomaton.
On kuulemma julkisuustemppu, sanoi mulle vkk:n k-s:n puheenjohtaja. Uskoo ken haluu?
Ja tunnen tän pj:n henk.koht.
Ihan normaali on muuten, huoh..??