Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VKK:n 47 v ehdokas on transkolmekymppinen, uhkaa Iltalehteä rikosilmoituksella koska kertoivat iän

Vierailija
22.02.2023 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e0f09616-2850-476d-abdd-b50619d7f…

Oikeasti näyttää 55-vuotiaalta ainakin kuvassa.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten tollaiset on tollaien vkkn ehdokkaita... eikös ne vastusta niitä muunsukupuolisia vai mitä helvtin transistoreja ne nyt onkaan

VKK:ssa on sen tason viima käyny että heille tuli hätä käteen haalia ehdokkaita ja se tarkoittaa tuon "puolueen" kohdalla että ihan kuka tahansa kelpaa.

Vkk on aivan täynnä ihme hämärätyyppejä. Aika monella taitaa olla vainoharhaisuusvaivaan lääkitys?

Vierailija
22/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rssä on karkoitettava maasta. Samalla voi lähettää venäjälle myös sen puuskuttavan gorillan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryge mikä ryge. Putinin puudeli.

Valta Kuuluu Kremlille-puolue on tietenkin Puten asialla. Mitä muuta kukaan luuli

Vierailija
24/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vaikea paikka vanheta...oman klinikan hoitoja on otettu niin paljon kuin naama sietää ja silti näyttää yli viisikymppiseltä niissä kuvissa mitä ei ole rankasti photoshopattu. Surullista :(

Vierailija
25/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 56v mutta identifioidun 24-vuotiaaksi. Haastan oikeuteen jokaisen joka kertoo totuuden!

Minä Kalevi 59v ilmoitan, että olen huomisesta lähtien karvainen Vinku-Irmeli 29v. Samalla puoluekantani muuttuu persuista vihreisiin ja äo:ni puolittuu.

Piti varmaan kirjoittaa että  tuo juttu tuplaantuu.

Vierailija
26/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rssä on karkoitettava maasta. Samalla voi lähettää venäjälle myös sen puuskuttavan gorillan.

Veikkaan ettei Animalia salli niin harvinaisen otuksen hävittämistä maasta. Itse voisin kyllä allekirjoittaa addressin ajatuksesi puolesta.

Vierailija
27/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän on tarkotus havahduttaa porukkaa miten pitkälle tän trans homman voi viedä

Tarkoitus on levittää vkk:n paskapropagandaa rssien puolesta. VKK:n kaikki jäsenet on karkoitettava venäjälle.

Vierailija
28/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 56v mutta identifioidun 24-vuotiaaksi. Haastan oikeuteen jokaisen joka kertoo totuuden!

Minä Kalevi 59v ilmoitan, että olen huomisesta lähtien karvainen Vinku-Irmeli 29v. Samalla puoluekantani muuttuu persuista vihreisiin ja äo:ni puolittuu.

Niin piti. meillä persuillahan on matalin koulutus ja eniten rikollisuutta, mutta Vihreillä juttu on toisinpäin. Lisäksi persut ovat incel-miehiä ja vihreät nuoria naisia, joilla on parisuhde.

Anteeksi, en tiedä mikä minuun meni. ehkä Sebastianin mulkku.

Kalevi

Vierailija
29/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa kaikki kilttikset ja incelit! Tuollaiselta ämmältä voi kyllä saada pimppaa helpolla mutta siltä saa kaikki tauditkin samalla.

Vierailija
30/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vian tarvi iso olla, jos se on korvien välissä.

Vierailija
31/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun tän Putinin kätyrin tunnistamattomaksi fotoshopattuaja fb-kuvia aina joku suomalainen beetamies hehkuttaa "olet niin kauniiisssss" Facepalm. 

Vierailija
32/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu tuota muka äänestää?

Vierailija
33/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin piti. meillä persuillahan on matalin koulutus ja eniten rikollisuutta, mutta Vihreillä juttu on toisinpäin. Lisäksi persut ovat incel-miehiä ja vihreät nuoria naisia, joilla on parisuhde.

Kalevi

Menehän kotimaahasi rssä. Siellä kuulemma on vielä hapankaalia jäljellä teille parhaille puten perseennuolijoille.

Vierailija
34/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus on levittää vkk:n paskapropagandaa rssien puolesta. VKK:n kaikki jäsenet on karkoitettava venäjälle.

Voi voi kun Suomen kansalaisia ei voi karkottaa. Eikä poistaa Suomen kansalaisuutta, ellei henkilöllä ole jonkin muun maan kansalaisuutta. Suomen kansalaisuuden menettäminen edellyttää tuomiota maanpetosrikoksesta. Typeryys ei ihan riitä perusteeksi.

Vierailija
35/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu tuota muka äänestää?

No varmasti joku peräkammarin Kalevi joka äänestää siksi kun on niin KAUNIS NAINEN!!

Vierailija
36/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun Suomen kansalaisia ei voi karkottaa. Eikä poistaa Suomen kansalaisuutta, ellei henkilöllä ole jonkin muun maan kansalaisuutta. Suomen kansalaisuuden menettäminen edellyttää tuomiota maanpetosrikoksesta. Typeryys ei ihan riitä perusteeksi.

No sitten ne pitää lopettaa.

Vierailija
37/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että läpällä laitto noin :D tottakai VKK on noita identifioituja hörhöjä vastaan :DD

Vierailija
38/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalevi

Menehän kotimaahasi rssä. Siellä kuulemma on vielä hapankaalia jäljellä teille parhaille puten perseennuolijoille.

"Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan – jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana

Perussuomalaisten Venäjää mielistelevät tuoreet puheet panevat kysymään, onko puolue menossa Putinin johtaman Venäjän syliin"

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html

VKK:n Ano Turtiainen levittää Venäjän propagandaa

"VKK:n rivit rakoilevat: Ano Turtiaisen Venäjä-puheet, autoritaarinen johtajuus ja uskonnolliset kannanotot ajavat pois puolueesta"

https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008449342.html

"Tapaus Turtiainen

Kansanedustaja Ano Turtiainen on laskenut politiikan tekemisen riman alemmaksi kuin koskaan. Kuka häntä tukee? Mihin hän pyrkii? Ja mitä asialle pitäisi tehdä?"

Vierailija
39/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ollut Suomen täydelliset venäläisnaisissa

Vierailija
40/89 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllipajaa ahdistaa ajatus, että sen pieni suuri laardikasa, Ano, menettää eduskuntapaikkansa, eikä feikki-Tatjana pääse tilalle.