Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla suututtiin, kun kerroin lähteväni opiskelemaan.

Vierailija
22.02.2023 |

Olen töissä paikassa, johon ei vaadita koulutusta. Kerroin saaneeni koulupaikan ja aloittavani opiskelun. Pomoni (60v & 35v) suuttuivat minulle asiasta. Kuulemma en saisi jättää heitä pulaan ja minun pitäisi valita työ eikä koulua. Kysyivät moneen kertaan miksi en viihdy firmassa. Eivät ymmärtäneet että kyseessä on minun tulevaisuus, ei heidän. Tuli todella paha mieli asiasta ja nyt jopa hieman mietityttää teinkö oikein kun lähden opiskelemaan.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä tyyppejä. Heidän kuuluisi olla iloisia puolestasi.

Vierailija
2/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta firmasta äkkiä pois! Teit oikean päätöksen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, teitkö oikein vai et riippuu täysin sinusta itsestäsi. Työnantajan tai esimiesten mielipide asiasta ei merkitse hevon p*skaa, ei heitä sinun hyväsi kiinnosta vaan omansa.

Vierailija
4/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia vain ovat.

Vierailija
5/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein todellakin. Et voi kuin voittaa tässä. Tuollaisesta puljust pois äkkiä!

Vierailija
6/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea opiskelupaikasta! Pomosi ovat itsekkäitä, kun eivät ole puolestasi iloisia. He miettivät vain, että nyt lähtee hyvä työntekijä ja mistäs löydetään uusi tilalle. Se on voi voi, jos ei yhtään ole varauduttu siihen, että joku voi lähteä tavoittelemaan parempaa elämää.

Onnea sinulle uusiin opintoihin!

Vierailija
7/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillähän on oma lehmä ojassa. Parempi lähteä pois jos tuollainen tunteilu menee pomoilla terveen järjen yli.

Vierailija
8/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lafka hajoaa käsiin.

Vierailija
9/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikalla suututtiin koska haluan lasten takia pitää hiihtoloman. Työskentelen lasten parissa.

Vierailija
10/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tyhmille ihmisille on turha jankuttaa. Tietenkin menet opiskelemaan.

Vierailija
11/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet niin kuin haluat. Anna pomojesi ulista. Heitä todennäköisesti vain ärsyttää tehdä sitä hommaa mitä nyt teettekin.

Vierailija
12/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähä sama juttu. Ollu töissä ja saanut paljo opastusta ja vastuuta. Haluan kuiteski mennä jossai vaiheessa AMK. 

Ei työnantajat halua menettää luotettavaa työntekijää, mutta eihän sille voi mittää. Ei kukaan esim. sanois vastaan mitään, jos loukkaantuisit ja pitäisit vuosia sairauslomaa. 

Vierailija
13/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen elä firmaa varten. Firma on ihmistä varten, aikansa.

Vierailija
14/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat riippuvaisia työstäsi,ilmeisesti ovat,  olisivat voineet tarjota huippupalkan. 

Vierailija
15/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon työpaikkoja johon pitäisi uhrata kaikki ja takaisin ei oikeastaan saa mitään kuin känsät käsiin.

Vierailija
16/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin suututtiin kun hain opintovapaata. No, ei siellä johdossa ole muutenkaan kovin kypsää menoa ollut. Täytyy vaan tietää mitä itse haluaa tehdä ja mennä sen mukaan. Ei työ ole koko elämä.

Vierailija
17/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea opiskelupaikasta!

Ymmärrän että tuntuu varmasti kurjalta. Jos haluat nähdä tilanteessa jotain positiivista, niin ainakin tiedät nyt olleesi erittäin hyvä työntekijä ja firmalle tärkeä.

Pomojesi käytös ei kuitenkaan ollut kypsää. Pitäisi osata iloita puolestasi vaikka varmasti heitä harmittaakin asia firman puolesta. Jos olisivat iloinneet puolestasi, se tarkoittaisi sitä että he näkisivät sinut ihmisenä. Mutta tuo heidän reaktionsa tarkoittaa, että he näkevät sinut vain resurssina.

Tuskin kukaan haluaa tuollaisen jälkeen enää samaan firmaan töihin. Vaikka firmassa olisi ennen tuota tilannetta ollut hyvä työskennellä, saatoit tässä saada selville piilevän ongelman joka ei ole näkynyt arjessa.

Onnea jatkoon, ja toivottavasti pääset myöhemmin sellaiseen työpaikkaan jossa et ole ensisijaisesti resurssi, vaan oikea ihminen!

Vierailija
18/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mitä voisin opiskella, jotain tosi helppoa? Olen puolikuollut ja burn outissa työhöni yli 20 vuoden jälkeen, mutta saikkua en saa ja vuorotteluvapaata ei myönnetä. Joku helppo diipadaapa-koulutus, jonka ohessa voisi LEVÄTÄ.

Sivullinen

Vierailija
19/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähä sama juttu. Ollu töissä ja saanut paljo opastusta ja vastuuta. Haluan kuiteski mennä jossai vaiheessa AMK. 

Ei työnantajat halua menettää luotettavaa työntekijää, mutta eihän sille voi mittää. Ei kukaan esim. sanois vastaan mitään, jos loukkaantuisit ja pitäisit vuosia sairauslomaa. 

Pomot kitisevät aina kun joku on poissa.

Vierailija
20/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ghoustata työpaikasta, niin ei tarvitse kuunnella negatiivista palautetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi