Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa asuntoon aikuismaista tuntua?

Vierailija
22.02.2023 |

Mulla on ollut se ongelma etten osaa sisustaa ja joku sano et mun kämppä näyttää 18 vuotiaan. Asunnolta. :D oon 32v niin vähän noloa. Tykkään keräillä kaikkea krääsää, omistan 90cm sängyn ja en tv:tä, tekeekö hän se asunnosta lapsellisen? Mitä mieltä te olette, miten asunnosta saa aikuismaisen näköisen?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuuhuone ja oikea parisänky, ehdottomasti.

Yksiö 90 cm sängyllä suorastaan huutaa että täällä asuu runkkaava kakara.

Jos asuu yksin, miksi pitäisi olla paljon tilaa vievä parisänky makuuhuoneessa? Ei kaikilla ole aktiivista sexielämää.

Ei tietenkään ole pakko, mutta aloittaja kysyi miten saa asunnon vaikuttamaan aikuismaiselta, vastasin siihen. Voi toki pitää sen kapean runkkupunkan siellä olohuoneen alkovissa, mutta ei se todellakaan aikuismaiselta näytä.

Kapea runkkupunkka :DDDDDD Kuoleeen. Minulla on sentään leveä runkkupunkka olkkarin nurkassa, mahtuu hyvin X-asennossa masturboimaan.

Vierailija
22/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asuu yksin, miksi pitäisi olla paljon tilaa vievä parisänky makuuhuoneessa? Ei kaikilla ole aktiivista sexielämää.

Sänky on ennen kaikkea nukkumista varten, sekstailla voi vaikka pöydällä.

Hyvä sänky kertoo siitä, että arvostaa unta. Voi pötköttää pitkin poikin. Myös laadukkaat vuodevaatteet kuuluvat aikuisen uniaikaan.

minä olen saanut unta kuuppaan ilman mitään kalliita patjoja tai tyynyjä ym..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat vanhemmathan aina tyrkyttävät vanhoja kalusteitaan. Kalusta niillä.

Vierailija
24/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan voi olla sanomatta seuraavan kerran kun jonkun 90cm sängyssä nukkuvan yksiö-asujan kämppään menen, että ai sulla on täällä tällainen.....runkkupunkka 

Vierailija
25/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

65" äly tv, nyt ensimmäiseksi.

Vierailija
26/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten AP harrastat seksiä 90cm leveessä sängyssä?

Vierailija
27/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko kuvan asunnosta niin on helposti sanoa mitä siellä pitää tehdä?

Miten me voimme sinua neuvoa tai kertoa mitä teet väärin kun vastaukset on tyyliin "no keräilen krääsää".

Vierailija
28/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt. Minä olen 63v nainen ja minun asunnostani sanotaan aina, että se näyttää ihan siltä kuin siellä asuisi nuori nainen tai sitten esim. yh-äiti pikkutytön kanssa. Sisustan itseäni varten, en mahdollisia vieraita varten.

Kyllä kodin täytyy olla mahdollisimman paljon omaa silmää ja omaa käytännön tarvetta varten sisustettu. Minä tosin pienituloisena en pysty sisustamaan kuten oikeasti haluaisin, mutta olen tyytyväinen näinkin.

Eli minulla on värikäs koti, ei todellakaan valkoista pintaa missään. Ja on julisteita (musiikki, elokuvat) seinillä kuten oli silloinkin lapsuudenkodissani teininä.

Eiköhän niissä kodin arvostelijoissa ole paljon niitä kateellisia ihmisiä. Ei kai muu syy voi aiheuttaa niin paljon arvostelua.

Sinulla on varmasti kiva asunto jossa vihdyt, mutta kuten itsekin toit ilmi, ei se välttämättä ole AIKUISMAINEN. Ei sen ole pakko olla, mutta ap kyselikin neuvoja siihen mikä tekisi kodista aikuismaisemman. Ei siihen kelkkaan ole pakko hypätä, jossei halua. Oma kotini näyttää varastolta, varmasti aikuismaisesta kaukana.

Vierailija
29/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän seksin harrastamiseen parisänkyä tarvi

Vierailija
30/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla mattoja?

Ei ne lattiat pilalle mene sukkasillaan tai paljain jaloin kävellessä.

Matot tuo kodikkuutta ja ilmettä sisustukseen. 

Lisäksi matot ja verhot vaikuttavat huoneiston akustiikkaa eli miten hyvin tai huonosti äänet kaikuvat asunnossa. Matoilla voi myös jakaa huoneistoa eri osiin ja tekevät lattiasta lämpimmän. Onneksi Suomessa useimmat ihmiset osaavat jättää kengät eteiseen eikä niillä talsivat olohuoneen, keittiön ja makuuhuoneen mattojen päällä.

Vierailija
31/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman mattoja on jotenkin kollkkoa

Vierailija
32/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, määrittelisitkö hiukan tarkemmin mitä/millaista tavaraa tarkoitat aloituksessa mainitsemallasi krääsällä mitä keräilet?

Vierailija
33/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettukarkkeja tarjolle mariskooliin ja ristikkolehtiä vessalukemiseksi.

Vierailija
34/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin viimeksi kun mieheni oli täällä. levitettiin kaksi patjaa lattialle. :) Kiva että sinua kiinosti miten harrastimme seksiä.

Vierailija
35/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, määrittelisitkö hiukan tarkemmin mitä/millaista tavaraa tarkoitat aloituksessa mainitsemallasi krääsällä mitä keräilet?

Mielestäni AP:n pitäisi vain ottaa kuva asunnosta niin olisi paljon helpompi sanoa mitä pitää tehdä ja vaikka miten siirrellä huonekaluja.

Vierailija
36/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman mattoja on jotenkin kollkkoa

Ja kylmää, varsinkin sellaisissa talouksissa joissa on laminaattilattia ilman lattialämmitystä.

Vierailija
37/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole pakko, mutta aloittaja kysyi miten saa asunnon vaikuttamaan aikuismaiselta, vastasin siihen. Voi toki pitää sen kapean runkkupunkan siellä olohuoneen alkovissa, mutta ei se todellakaan aikuismaiselta näytä.

Kapea runkkupunkka :DDDDDD Kuoleeen. Minulla on sentään leveä runkkupunkka olkkarin nurkassa, mahtuu hyvin X-asennossa masturboimaan.

Mistä katsot eroottista aikuisviihdettä vai riittääkö oma mielikuvitus?

Vierailija
38/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen haalinut kirpparilta kaikenlaista söpöä tavaraa,mutta ne ei käy mitenkään värillisesti yhteen, osa tavaroista on aika pieniä, ja hyllyjen "tilat" taas isoja. Mutta en myöskään haluaisi luopua noista tavaroista. :(

Vierailija
39/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos on 90cm sänky näyttää heti teinin huoneelta.

Vierailija
40/54 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen haalinut kirpparilta kaikenlaista söpöä tavaraa,mutta ne ei käy mitenkään värillisesti yhteen, osa tavaroista on aika pieniä, ja hyllyjen "tilat" taas isoja. Mutta en myöskään haluaisi luopua noista tavaroista. :(

Ok. Hanki niille vaikka vitriini niin ovat kaikki yhdessä paikassa sen sijaan että ovat levällään siellä täällä.