Onko normaalia mennä baariin yksin?
Tykkään juoda, tutustua uusiin ihmisiin ja yrittää pokata naisia. Aika harva haluaa tulla baariin joka toinen vklp ja keskittyvät yleensä muihin asioihin kuin naisille puhumiseen? Olen siis M19
Kommentit (35)
Ei ole epänormaalia. Itse kävin paljon yksin baareissa/discossa juhlimassa kun jäin sinkuksi, olin tällöin 32-vuotias. Olen myös nainen ja ihan kivannäköinen vieläpä. Tutustuin paljon kivoihin miehiin ja sain myös naiskavereita sieltä, oli hauskaa. Tästä on nyt aikaa sellainen 20 vuotta kun olin sinkku, en tiedä millaista nykyään sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Menen joskus baariin yksin, mutta en tule sieltä yksin kotiin.
N52
Missä baarissa käyt?
Käyn eräässä paikassa kesäisin yksin, sellainen rantabaari. Ja ihan vaan syömässä, oluen otan yleensä kyytipojaksi, mutta hyvä ietää, että olen kaikkien mielestä sitten hyypiö. Vai onko siinä joku kellonaika, mikä erottaa sen koska alkaa olemaan hyypiö, tai kenties juomien määrä, vai mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jotkut käy vielä baareissa
Käy helsingin keskustassa perjantai- tai lauantai-iltana ja ylläty. Keskusta täynnä 18-60 vuotiaita juhlijoita. Ja tietty myös juhlapyhinä.
En kyllä tiedä miten asia on jossain perähikiällä.
Tämä on tosi eri tavalla muualla. Jo esim. Turussa juhlijat on pääosin nuoria tai nuorehkoja kaikki. Sitten kun mennään pienemmälle paikkakunnalle, niin välttämättä kovin moni niistäkään ei juhli. Oli järkytys kun exäni asui Salossa, ja siellä lauantai-iltana ei ollut ketään suunnilleen missään. Oli päivällisaika, ja edes paikkakunnan kauppakeskuksen ravintoloissa ei silti ollut juuri asiakkaita. Exä sanoi, ettei siellä ole tavallista syödä ulkona, "salolaiset on pihejä ja köyhiä". Pubit oli pääosin epäsiistin oloisia ja niissä oli lähinnä melko alkoholisoituneen näköistä porukkaa harvakseltaan. Joku nuorten menopaikka siellä kai oli, mutta se oli semmoinen että jos yli 30 v sinne menee niin on kuulemma ihan kummajainen.
Ahdistavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy helsingin keskustassa perjantai- tai lauantai-iltana ja ylläty. Keskusta täynnä 18-60 vuotiaita juhlijoita. Ja tietty myös juhlapyhinä.
En kyllä tiedä miten asia on jossain perähikiällä.
Tämä on tosi eri tavalla muualla. Jo esim. Turussa juhlijat on pääosin nuoria tai nuorehkoja kaikki. Sitten kun mennään pienemmälle paikkakunnalle, niin välttämättä kovin moni niistäkään ei juhli. Oli järkytys kun exäni asui Salossa, ja siellä lauantai-iltana ei ollut ketään suunnilleen missään. Oli päivällisaika, ja edes paikkakunnan kauppakeskuksen ravintoloissa ei silti ollut juuri asiakkaita. Exä sanoi, ettei siellä ole tavallista syödä ulkona, "salolaiset on pihejä ja köyhiä". Pubit oli pääosin epäsiistin oloisia ja niissä oli lähinnä melko alkoholisoituneen näköistä porukkaa harvakseltaan. Joku nuorten menopaikka siellä kai oli, mutta se oli semmoinen että jos yli 30 v sinne menee niin on kuulemma ihan kummajainen.
Ahdistavaa
Meillä Suomessa on sellainen ongelma, esim. kun vaikka pienellä paikkakunnalla olet menossa johonkin, niin sisällä olevat ehtivät haukkumaan sinut keskenään moneen kertaan ennen kun olet ulko-ovella.
Ihan mukavasti on seuraa löytynyt. Yksin olen mennyt joko jo heti alkuillasta ja jutellut tuttujen baarimikkojen kanssa tai sitten bilekaverin jo kadottua yöhön olen jäänyt jonnekin yksille vielä ennen kotiinlähtöä. Kivaa on ollut enkä tuntenut oloani hyypiöksi. Jossei naisena miesseurasta välitä, niin silloin ei kannata tälläistä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun nuoruudessa käytiin kapakoissa, iltaravintoloissa ja yökerhoissa. Sitä kutsuttiin bailaamiseksi eikä bilettämiseksi. Yleensä lopputulos ihmissuhteiden kannalta oli plus miinus nolla. On huomattavasti mukavampi tavata ihmisiä päiväsaikaan kahviloissa, jolloin itsekin on virkeimmillään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukavasti on seuraa löytynyt. Yksin olen mennyt joko jo heti alkuillasta ja jutellut tuttujen baarimikkojen kanssa tai sitten bilekaverin jo kadottua yöhön olen jäänyt jonnekin yksille vielä ennen kotiinlähtöä. Kivaa on ollut enkä tuntenut oloani hyypiöksi. Jossei naisena miesseurasta välitä, niin silloin ei kannata tälläistä harrastaa.
Onnistuu sekin tosin, täytyy vaan valita sopiva paikka esim. joku rauhallinen jutustelupubi, ja sitten istua omassa loosissaan keskittyneenä kirjaan, puhelimeen, läppäriin yms. Kyllä ne useimmat eleistä ymmärtää ettei tuo ole nyt juttuseuraa hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on paras paikka etsiä seuraa.
Tämä on totta mutta on hauskaa mennä baariin ja puhua kasvotusten ja se on minusta opettavaisempaa kuin lähettää tytöille viestejä. Ap
Ennen vanhaa oli hyvinkin normaalia mutta tinderin myötä ei ehkä niinkään
Vierailija kirjoitti:
menet sit vai häiritsee muide seurueit
En mene häiritsemään ketään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Mutta nykyään viihde-elämän turvallisuuteen ei voi luottaa ja katuturvallisuuteen. Ehkä sivulla oleva yökerho voi olla hieman "parempi", mutta keskustassa tapahtuu usein. Joskus sivullakin olevissa, koska niihin liittyy alkoholi. Meneekö läheltä taksi tai bussi. Lähiöpubit voi jättää väliin.
Mitä ihmettä tarkoittaa lause: "Ehkä sivulla oleva yökerho voi olla hieman "parempi", mutta keskustassa tapahtuu usein."
Sitä ettei mikään niistä ole parempi oikeasti. Mutta usein ydinkeskustassa on ollut pahempi, kuin ydinkeskustan sivulla. Ydinkeskusta on pääkallopaikka siis.
Mikä ihme on sivulla oleva yökerho?? Sivulla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Mutta nykyään viihde-elämän turvallisuuteen ei voi luottaa ja katuturvallisuuteen. Ehkä sivulla oleva yökerho voi olla hieman "parempi", mutta keskustassa tapahtuu usein. Joskus sivullakin olevissa, koska niihin liittyy alkoholi. Meneekö läheltä taksi tai bussi. Lähiöpubit voi jättää väliin.
Mitä ihmettä tarkoittaa lause: "Ehkä sivulla oleva yökerho voi olla hieman "parempi", mutta keskustassa tapahtuu usein."
Sitä ettei mikään niistä ole parempi oikeasti. Mutta usein ydinkeskustassa on ollut pahempi, kuin ydinkeskustan sivulla. Ydinkeskusta on pääkallopaikka siis.
Mikä ihme on sivulla oleva yökerho?? Sivulla??
Minäkään en ihan ymmärtänyt tuota