Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen on AXL SMITHIN uusi elämä täysin uudella nimellä

Kommentit (693)

Vierailija
461/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs niiden vosujen jotka halus antaa irtoseksiä tuolle, ja sitte vaan itkee ja ravaa yhteiskunnan varoilla terapiassa ku riski seksistä tumman miehen kans eskaloitu?

Mitä ihmeen irtoseksiä, mistä sä tiedät mikä niiden naisten tarkoitus oli. Ja Axl oli ennen maineensa menetystä kaikkien rakastama ihannevävy ja joku yk:n lastenavun lähettiläs mikä olikaan. Oon tosi iloinen siitä,m ettet koskaan tuu saamaan seksiä maksamatta siitä. Juuri sinä ansaitset sen.

Jos joku luuli tosiaan tuollaisen satunnaisen julkkisseksin avulla saavansa ukon siitä itselleen niin ehkä sitä on syytä hakeutua terapiaan jossa säädetään vähän realismia isommalle. 

Axl oli komea, hauska ja fiksu. Kaikki muut letun levittämiset ja kuvitelmat naisten motiiveista jotka kirjoitatte tänne ei kerro mitään niistä naisista, sen sijaan ne kertoo kaiken siitä miksi te olette yksin ja miksi se on juuri niin kuin asioiden kuuluukin olla.

Vähän väsynyttä yrittää (taas kerran) yksinkertaistaa ongelmaa binääriseksi eli "vikaa" ja vastuuta vain miehen tai naisen niskaan muttei koskaan molempien. 

Toinen tekee selkeästi väärin ja saa siitä jopa rikostuomion. Sun mielestä = "molempien vika" Oikeesti? Et ilmeisesti osaa itsekään ottaa vastuuta omista virheistäsi, nekin aina myös toisen vikaa...

Ainahan tällä palstalla vika on naisten- oma vika, kun tulit raickatuksi. Tässäkin keskustelussa- miksi annoit pillya tuommoiselle, oma vika. Taustalla paistaa nsisviha, joka johtuu siitä, että ei itse kelpaa naisille. Itse haluaisi päästä pumppaamaan niitä naisia, mitä tuo pääsi, mutta kun ei.

Ei nuo naiset tullu raiskatuksi, vaan meni vapaaehtosesti sen eteen nelinkontin. Siinä on vissi ero.

Ja nyt se kosahti niiden omaan nilkkaan ku moni niistä on vieläki terapiassa sen asian tiimoilta.

Yrität siis sanoa että naiset eivät saisi harrastaa seksiä? Sen sijaan on ihan ok että mies häpäisee, salakuvaa ja tekee rikoksen?

Vian ei tarvi olla iso, jos se on päässä...

Mutta tää tapaus on verrattavissa siihen ku joku mies itkis ku se sai HI-viruksen pietarilaisesta bordellista. 

Ei oo ollu itsekuria ja sitte itketään ku pitää kantaa vastuu omasta itsekurin puutteesta.

Siis mistä naiset olisivat voineet tietää, että tämä unelmavävynä julkisuudessa esiintyvä mies onkin rikollinen pervo?

Vierailija
462/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs niiden vosujen jotka halus antaa irtoseksiä tuolle, ja sitte vaan itkee ja ravaa yhteiskunnan varoilla terapiassa ku riski seksistä tumman miehen kans eskaloitu?

Mitä ihmeen irtoseksiä, mistä sä tiedät mikä niiden naisten tarkoitus oli. Ja Axl oli ennen maineensa menetystä kaikkien rakastama ihannevävy ja joku yk:n lastenavun lähettiläs mikä olikaan. Oon tosi iloinen siitä,m ettet koskaan tuu saamaan seksiä maksamatta siitä. Juuri sinä ansaitset sen.

Jos joku luuli tosiaan tuollaisen satunnaisen julkkisseksin avulla saavansa ukon siitä itselleen niin ehkä sitä on syytä hakeutua terapiaan jossa säädetään vähän realismia isommalle. 

Axl oli komea, hauska ja fiksu. Kaikki muut letun levittämiset ja kuvitelmat naisten motiiveista jotka kirjoitatte tänne ei kerro mitään niistä naisista, sen sijaan ne kertoo kaiken siitä miksi te olette yksin ja miksi se on juuri niin kuin asioiden kuuluukin olla.

Vähän väsynyttä yrittää (taas kerran) yksinkertaistaa ongelmaa binääriseksi eli "vikaa" ja vastuuta vain miehen tai naisen niskaan muttei koskaan molempien. 

Toinen tekee selkeästi väärin ja saa siitä jopa rikostuomion. Sun mielestä = "molempien vika" Oikeesti? Et ilmeisesti osaa itsekään ottaa vastuuta omista virheistäsi, nekin aina myös toisen vikaa...

Ainahan tällä palstalla vika on naisten- oma vika, kun tulit raickatuksi. Tässäkin keskustelussa- miksi annoit pillya tuommoiselle, oma vika. Taustalla paistaa nsisviha, joka johtuu siitä, että ei itse kelpaa naisille. Itse haluaisi päästä pumppaamaan niitä naisia, mitä tuo pääsi, mutta kun ei.

Ei nuo naiset tullu raiskatuksi, vaan meni vapaaehtosesti sen eteen nelinkontin. Siinä on vissi ero.

Ja nyt se kosahti niiden omaan nilkkaan ku moni niistä on vieläki terapiassa sen asian tiimoilta.

Yrität siis sanoa että naiset eivät saisi harrastaa seksiä? Sen sijaan on ihan ok että mies häpäisee, salakuvaa ja tekee rikoksen?

Vian ei tarvi olla iso, jos se on päässä...

Mutta tää tapaus on verrattavissa siihen ku joku mies itkis ku se sai HI-viruksen pietarilaisesta bordellista. 

Ei oo ollu itsekuria ja sitte itketään ku pitää kantaa vastuu omasta itsekurin puutteesta.

Niin, Axlilla ei ole itsekuria, moraalia eikä omaatuntoa. Miksi puolustat rikollista noin innokkaasti..?

En koskaan osaa olla vihanen ei-valkosille tyypeille ku ne tekee jotain, koska en odotakaan niiltään minkäänlaista muuta käytöstä.

Siinä pitää muista vanha kiinalainen tarina sammakosta ja skorpionista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkö hän psykopaatti/narsisti? Ei vaikuta tervepäisen toiminnalta.

Vierailija
464/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä kateellisia miehiä Axelille. Naiset jonossa vuoronumerolla. Eipä suomireiskojen ovella jonoa näy:D

Vierailija
465/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä kateellisia miehiä Axelille. Naiset jonossa vuoronumerolla. Eipä suomireiskojen ovella jonoa näy:D

Ne naiset jotka on siinä jonossahan ne kaikista naurettavimpia on. Missä niiden omanarvontunto?

Vierailija
466/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijän naama niin etoo etten ymmärrä naisia jotka tuohon lankesivat 🤢

Vierailija
467/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tää ketju on edelleen palstalla sekä muut julkkissolvausketjut jotka vaan pysyy ja pitenee todistaa että palstan ydintarkoitus on toimia alustana narskuakkojen loputtomalle solvausvuodatukselle. Kaikki järkevämpi keskusteluhan täältä poistuu hetkessä. Varsinaista yhteisöllisyyttä tääkin media ylläpitää.

Loppujenlopuksi kaikki palstat heijastaa ylläpitäjänsä ajatusmaailmaa. 

Vierailija
468/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketäs julkkisnaisia Axl pumppaili?

Maisa Torppaa ainakin. Mutta kuka hesassa ei olisi 😅

Vierailija
469/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon ystäviä ja tuttavia muusikkopiireistä. Hämmentävää nähdä, että niin moni tunnettu suomalaismuusikko ja julkkis seuraa myös tätä Axlin/Casin uutta instagram-tiliä. Eli hyvät välit säilyneet moneen ammattilaiseen.

Vierailija
470/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kiinnostaisin niiden seksinnälkäisten turhakkeiden uusi elämä.

Ai kato Aksu terve. Syö paskaa.

Joillekin se musta muna maistuu seuraamuksineen...

Sanoo alilautaincel joka ei koskaan tule tuntemaan naisen kosketusta...

Mä panen päivittäin.

Nukkea ei lasketa. Kukaan ei pane päivittäin, tietäisit sen jos oikeasti pääsisit panemaan. Teidän tietämättömyys paljastaa teidät joka kerta.

mieheni panee minua kahdesti päivässä - eri

Vierailija
471/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tämä pipipää Axlkin ollut puoliksi suomalainen.

Vierailija
472/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset jotka on siinä jonossahan ne kaikista naurettavimpia on. Missä niiden omanarvontunto?

Ei kai siinä jonossa enää ketään ole.

Vierailija
473/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketäs julkkisnaisia Axl pumppaili?

Maisa Torppaa ainakin. Mutta kuka hesassa ei olisi 😅

Se kertoo aika paljon niistä miehistä 😂

Vierailija
474/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paljon ystäviä ja tuttavia muusikkopiireistä. Hämmentävää nähdä, että niin moni tunnettu suomalaismuusikko ja julkkis seuraa myös tätä Axlin/Casin uutta instagram-tiliä. Eli hyvät välit säilyneet moneen ammattilaiseen.

Ja mitäs sitten? Kaikki näkee että kohu on paisuteltu mediassa täysin kohtuuttomaksi siihen nähden minkälainen virhe tehtiin. Lisäksi oikeusvaltioperiaatteen mukaan rikoksesta saadaan rangaistus ja kun se on kärsitty niin siitä rikoksesta ei anneta loputtomiin jatkorangaistuksia, varsinkaan ominpäin tai edes mediassa. Jos te vasemmistoa äänestävät aaavee ak - at uskotte oikeusvaltioon niin miksi te haluatte jatkuvasti itse rikkoa sen periaatetta silloin kun teille sattuu sopimaan?

Vierailija
475/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäs sitten? Kaikki näkee että kohu on paisuteltu mediassa täysin kohtuuttomaksi siihen nähden minkälainen virhe tehtiin. Lisäksi oikeusvaltioperiaatteen mukaan rikoksesta saadaan rangaistus ja kun se on kärsitty niin siitä rikoksesta ei anneta loputtomiin jatkorangaistuksia, varsinkaan ominpäin tai edes mediassa. Jos te vasemmistoa äänestävät aaavee ak - at uskotte oikeusvaltioon niin miksi te haluatte jatkuvasti itse rikkoa sen periaatetta silloin kun teille sattuu sopimaan?

No itse en ainakaan olisi tekemisissä tuollaisen sian kanssa, jonka uhrit ovat tarvinneet vuosien terapiaa.

Vierailija
476/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että virhe tehtiin 😂 Ihan harkittu, kylmäpäinen ja uhreista piittaamaton rikos se oli.

Vierailija
477/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko Axlille vihaset naiset nyt ihan oikeasti sitä mieltä että niillä sen "uhreilla" ei ollu mahdollisuutta toimia toisin ku antaa seksiä sille?

Vierailija
478/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikos on tehty, rangaistus kärsitty, eteenpäin. Sitä sanotaan demokraattiseksi oikeusvaltioksi.

Vierailija
479/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko Axlille vihaset naiset nyt ihan oikeasti sitä mieltä että niillä sen "uhreilla" ei ollu mahdollisuutta toimia toisin ku antaa seksiä sille?

Ootteko te pillunpuutteesta vihaset miehet nyt tuota mieltä? Kato kun tämä vahvistaa vaan sitä että minkälaiselle miehelle ei kannata antaa mitään ennenkuin olet täysin varma että mies on oikeasti ja aidosti sinusta kiinnostunut ja haluaa sinulle hyvää. Esim Tinderissä kannattaa tykätä vain vielä vähemmistä miehistä ja treffeille lähteä vielä harvempien miesten kanssa ja seksiä harrastaa vasta kun olet ollut miehen kanssa vähintään vuoden ja pappi on sanonut aamenen.

Vierailija
480/693 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin tämän ketjun kommenttien jälkeen olen sitä mieltä että miesten kanssa ei kannata panna ollenkaan. Irtoseksiä ei varsinkaan eikä koskaan. Lopettakaa lehtijuttujen kirjoittaminen siitä, miten miehet ovat onnettomia ja syrjäytyneitä kun eivät saa pillua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä