Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rajuin/voimakkain orgasmisi

Vierailija
22.02.2023 |

Kerro ja kuvaile millä tavalla, kenen kanssa tulit normaalia voimakkaammin? Saitko monta orgasmia tai vain yhden todella voimakkaan? Liittyikö siihen jotain erityistä, esimerkiksi jopa kipeää paikkojen supistelua tms.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä ensin.

Vierailija
2/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä viikonloppuna vietimme kahdenkeskistä aikaa hotellissa. Oli selinmakuulla. Vaimoni pani minua sträppärillä peppuun ja runkkasi samalla liukkarin kanssa. Laukesin niin rajusti että oikeasti alkoi pyörryttää, ja vaimo vaan jatkoi vaikka lähinnä kiemurtelin tuskasta. Laukeamisen tunne oli tosiaan sellainen että haarovälissä räjähti. En ollut koskaan aiemmin kokenut vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä ensin.

Joskus orgasmini ovat fyysisesti voimakkaita sillä tavalla, että kivesten "takana" oleva eturauhanen tai sen lihakset supistelevat lähes kipeän kouristuksen omaisesti. Silloin tulee hyvä miehinen olo kun tuntee kuinka kroppa toimii kuten kuuluu, lihakset kouristavat siemenet ulos kehosta. Orgasmi tuntuu tuolloin enemmän eturauhasessa, persiissä ja selkärangassa, ei niinkään peniksessä ja terskassa.

Vierailija
4/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä ensin.

Joskus orgasmini ovat fyysisesti voimakkaita sillä tavalla, että kivesten "takana" oleva eturauhanen tai sen lihakset supistelevat lähes kipeän kouristuksen omaisesti. Silloin tulee hyvä miehinen olo kun tuntee kuinka kroppa toimii kuten kuuluu, lihakset kouristavat siemenet ulos kehosta. Orgasmi tuntuu tuolloin enemmän eturauhasessa, persiissä ja selkärangassa, ei niinkään peniksessä ja terskassa.

Hyvin kuvailtu, juuri tältä voimakas iso-O tuntuu myös minusta.

Vierailija
5/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, kertokaa kokemuksia erilaisista orgasmeistanne.

Vierailija
6/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eka kerran kahta..

Iso kulli pillussa ja mun peppu oli neitsyt.

Mieheni piti mua niin ,rimpuilin ja yritin pakoon.

Pylly liukastettiin ja nuori mies alkoi työntymään kivikovalla anukseen.

Alla oleva sai orkun ja tunsin kuinka sain satsin pilluun.eikä siitin pienentynyt yhtään.

Sain orkun ja toinen takoi pyllyyn.

Sain toisen orkun ja mieheni runkkas mua.kusin alleni.miehet sai orkun samaan aikaan. Olin tajuttomana kun miehet lopetti.

Pillu sykki ja poltteli

Vierailija
7/9 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on ollut sellainen laukeaminen itselläni, että meinannut taju mennä tai ainakin aika lähell'ä jotain nirvanaa.Sen verran harvinasia että ovat jääneet hyvin mieleen. Mitään erikoistemppuja ei ole ollut, enemmänkin niillä kerroin se kihotuksen tunne on jotenkin ollut niin ylitsevuotavaa, että tuntunut ihan joka solussa. Tosin nämä kaikki ovat tulleet aikuisiällä 40v jälkeen.

N47

Vierailija
8/9 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan nykyään aika usein ratsastamalla ja miehen kädet nännejä hyväilemässä ihania sarjaorkkuja. Joskus noin kymmenkin putkeen. Hetken rauhoittelen välillä ja sitten taas uuteen nousuun. Tuntuu ihan älyttömän hyvältä. Ja kuulemma mieskin saa osansa ilosta, kun pillu puristelee tiukasti.

Lopuksi mies tulee päälle ja ottaa omansa. Joskus saan siinäkin vähän vahingossa vielä yhden lisää, vaikka silloin onkin tarkoitus keskittyä miehen nautintoon.

Jälkikäteen on täydellisen tyytyväinen ja onnellinen olo.

N49

Vierailija
9/9 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina nauttinut halukkuudestani ja itsetyydytyksestä