Nyt on niin paha olla, että tekisi mieli hypätä parvekkeelta
Paha vaan, että asun toisessa kerroksessa.
Ryyppäsin eilen ja laittelin typeriä viestejä facessa. En edes uskalla katsoa, mitä laitoin.
Muistaakseni laitoin myös kaveripyyntöjä. 😞
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on, ja sitten yllättäen ei enää ole.
Itänaapurissa ihmiset eivät hyppää parvekkeelta vaan putoilevat avoimista ikkunoista enemmän tai vähemmän vapaaehtoisesti.
Niin, onhan noita ihmeellisiä onnettomuuksia siellä tapahtunut jo aika paljon. Niistähänei tietenkään uutisoida sen tarkemmin.
- ap -
Olen niin pikkutarkka, että pitäisiköhän oikeen kirjautua, jotta voisi muokata tekstejään.
Tuokin edellinen kommentti nostaa verenpainetta.
- ap -
No eipä kuulosta pahalta. Kaikki me mokaillaan
kännissä, mutta tuo kuulostaa jotenkin
säyseältä verrattuna esimerkiksi tappeluihin
ja putkareissuihin.
Vierailija kirjoitti:
ja putkareissuihin.
Putkareissunkin olen nuorena kokenut. Istuin putkassa turkki päällä. Talvipäivä valkeni ja minun olisi pitänyt olla toimistolla töissä. Voi sitä häpeän määrää, enkä pystynyt edes soittamaan ja selittelemään myöhästymistäni. Miten sen olisi edes tehnyt?
En muista, kuinka tuonkin tilanteen selvitin. Joka tapauksessa olin erään taiteilijakaverini kanssa meidän taidenäyttelyssä. Hän oli juonut jonkin verran ja minähän tietty (kortitittomana) olin ihan hyvä kuski. Hohhoijaa.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Ei tämäkään voi olla normaalia, että suren näin paljon alakerran jo kaksi vuotta sitten kuollutta mummoa. Kävin hänelle korona-aikaan kaupassa.
Sureminen on normaalia. Surutyö jostain rakkaasta saattaa kestää koko elämän.
Minulta on paljon rakkaita kuollut :(
Osaa suren varmaan loppuelämäni. Et ole yksin tämän asian kanssa. Älä tee itsellesi mitään.
Rukoilen puolestasi. Tosi paljon tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku teki joskus samantyyppisen aloituksen ja henkilöä kannustettiin itsariin. Seuraavana päivänä luettiin lehdistä junan alle hypänneestä. Olen aina toivonut että kyseisten henkilöiden omatuntoa edes soimaisi.
Voi ei!
Ihmisten pitäisi miettiä, mitä kirjoittelevat. Onko niillä edes omatuntoa?
- ap -
Ei.
Käännä heti selkäsi tuollaisille. Heitä olkasi taakse ja unohda.
Voivat olla p s y k o p a a t t e j a. Se ei ole muutettavissa.
Vierailija kirjoitti:
ja putkareissuihin.
Onhan tuo jollain tavalla säyseää. Verrattuna siihen, kun joskus otettiin kapakan pihassa tähtilamppucortinan takapaksista rautakanki esiin ja sillä alettiin selvittelemään välejä.
Olin sivustakatsoja.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku teki joskus samantyyppisen aloituksen ja henkilöä kannustettiin itsariin. Seuraavana päivänä luettiin lehdistä junan alle hypänneestä. Olen aina toivonut että kyseisten henkilöiden omatuntoa edes soimaisi.
Voi ei!
- ap -Ei.
En voi uskoa, että edesmennyt mieheni oli psykopaatti. Hän oli kuitenkin tosi mustasukkainen, mutta ei kai se tee kenenstäkään psykopaattia.
- ap -
No laita omalle sivulle pahoittelu ja anteeksipyyntö, että otit eilen ja huomasit laittaneesi vääriä viestejä, väärille henkilöille. Jatkossa ota vähemmän, laske annoskoot etukäteen. Jolloin ei mene yli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä odotat.
Pistän sulle tämän. 🤘
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä odotat.
Pistän sulle tämän. 🤘
Oletko koskaan hakenut apua alkoholismiisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei!
- ap -Ei.
En voi uskoa, että edesmennyt mieheni oli psykopaatti. Hän oli kuitenkin tosi mustasukkainen, mutta ei kai se tee kenenstäkään psykopaattia.
- ap -
Puhuin noista jotka kehottavat tekemään itsarin .
Vierailija kirjoitti:
No laita omalle sivulle pahoittelu ja anteeksipyyntö, että otit eilen ja huomasit laittaneesi vääriä viestejä, väärille henkilöille. Jatkossa ota vähemmän, laske annoskoot etukäteen. Jolloin ei mene yli.
Hyvä neuvo, mutta en taida uskaltaa.
En ryyppää usein, mutta kun ryyppään niin överiksi menee.
Ihan KAIKKI on mennyt piloille.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei!
- ap -Ei.
- ap -
Puhuin noista jotka kehottavat tekemään itsarin .
Ymmärrän.
- ap -
Tää on niin paha homma, kun mies on pelastaja ja tytär hoitaja.
- ap -
Nuo kännijutut ovat oikeasti ihan pikkujuttuja, jos laajemmasta näkökulmasta miettii. Nyt ne tietysti tuntuvat isoille, kun olet morkkiksessa ja ne kohdistuvat sinuun, mutta tuskin jaksaisit välittää kauheasti jonkun muun vastaavista toilailuista. Muutaman päivän päästä ne tuntuvat taas pienemmiltä, etkä ole kuitenkaan tehnyt mitään rikollista. Tuo kaikki on ihan korjattavissa.
Mene töihin ja hanki rutiineja. Miten joku voi edes keskellä viikkoa ryypätä itsensä lähes tajuttomaksi?
Itänaapurissa ihmiset eivät hyppää parvekkeelta vaan putoilevat avoimista ikkunoista enemmän tai vähemmän vapaaehtoisesti.