Lihapullat on junttiruoka
Lihapyörykät on huono ja epäterveellistä vaihtoehtoa.. vain juntti syö niitä
Kommentit (96)
Aivan. Moderni someinfluesseri-wannabe tai terveysintoilijahullu syö pelkkää avokado-kvinoa-kurkkutomaatti-salaattia jonka postaa someen. Ja sen jälkeen syö salaa niitä lihapullia. Tai ei syö lihapullia, mutta jostain kumman syystä sipsit yms maistuu iltanaposteluna. Mistäköhän johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Moderni someinfluesseri-wannabe tai terveysintoilijahullu syö pelkkää avokado-kvinoa-kurkkutomaatti-salaattia jonka postaa someen. Ja sen jälkeen syö salaa niitä lihapullia. Tai ei syö lihapullia, mutta jostain kumman syystä sipsit yms maistuu iltanaposteluna. Mistäköhän johtuen.
Avokadon kasvattaminen on ympäristölle haitallista.
Lihapullat on parasta lohturuokaa, kun elämä potkii päähän.
Lihapullat rasiassa, haisee kuin mummon huusissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin epäterveellinen? Tee kunnon lihasta, eikä mistää rasvapossusta.
Rasvaisesta lihasta ne kuuluukin tehdä.
Aihetta sivuten: ensimmäinen jauhelihapihvi valmisruohyllyltä josta olen koskaan pitänyt on Kivikylän uutuus gluteeniton Palvarin jauhelihapihvi. Myös ensimmäiset sipsit joista koskaan olen pitänyt ovat gluteenittomia.
Lihapullat ovat muisto Ruotsin vallan ajasta
Ei se silloin ollut kun naudan paistijauheliha maksoi. 138 markkaa kilo. Possua 78 markkaa kilo.
Kaupan lihapullia tulee harvoin ostettua. Niihin omiin voi laittaa lisäksi ihan mitä haluaa. Vaikka kanttarelleja.
Aika monessa maassa niitä kuitenkin tehdään ja syödään, omalla reseptillä
Vierailija kirjoitti:
Aihetta sivuten: ensimmäinen jauhelihapihvi valmisruohyllyltä josta olen koskaan pitänyt on Kivikylän uutuus gluteeniton Palvarin jauhelihapihvi. Myös ensimmäiset sipsit joista koskaan olen pitänyt ovat gluteenittomia.
Lihapullat ja jauhelihapihvithän on gluteenittomia, ei niihin mitään jauhoja tule.
Vierailija kirjoitti:
aivan ja ravitsevaa kananmunaa,sipulia joka puhistaa kehoa,kermaviiliä.. hyviä ainesosio. siellä joku vaan nälissään meuhkaa,,ai että kun eteen tulisi kunnon muusia ja lihapullia,noinko sanois, hyi en syö kun kurnii.
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa maassa niitä kuitenkin tehdään ja syödään, omalla reseptillä
Ja jopa joissain vähän paremmissa ravintoloissakin on lihapullia listalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihapullat ja jauhelihapihvithän on gluteenittomia, ei niihin mitään jauhoja tule.
Korppujauhoja jotkut käyttävät. Niitä on tavallisena ja gluteenittomana.
Mikä mahtaa olla sun seuraava junttiruoka josta teet aloituksen, olet keksinyt niitä jo aika monta.
Vierailija kirjoitti:
Punainen liha on epäterveellistä. Etkö tiennyt? No, nyt tiedät. Paljon suolaa, tyydyttynyttä rasvaa, karsinogeenistä lihaa.
Vierailija kirjoitti:
HK:n lihapullat kylmänä. Ou jee.
Kivikylän palvarin lihapullat on parhaita omatekemien jälkeen (makuasia).