Kelpaako enää 38 v mies kellekkään
Hiljaista on naisrintamalla naiset ei ota missään yhteyttä ja on montaki deittisovellusta. Käyn töissä eli en ole työtön. Ei ole kavereita ja oon masentunut ja velkaaki on, tuntuu vaan että kaikki hyvät seurustelee jo. En halua lapsiakaan.
Kommentit (52)
No joo on se vain parempi olla yksin.
30-40 väli on miehen kulta-aikaa naismarkkinoilla
No ei näytä olevan kun ei ole mitään vientiä.. pitäs kai olla nuori ja menestynyt adonis, juurikin semmoinen bachelor
Olen tehnyt elämässäni virheitä ja ottanut velkaa ja nyt maksan siitä niin ei voi mitään, huomaan vain miten hiljaista on naismarkkinoilla, olen jo tarpeeksi moniin naisiin ottanu yhteyttä enkä saa vastakaikua niin ei jaksa enää lopetan yrittämästä.
Toiset vaa löytää sen kumppanin niin helposti ja nopeesti, en ole täydellinen mies ja mussa on vikoja, enpäs vaan voi sille mitään, en omista hienoa autoa, rahaa ei ole, palkka ei ole 4000 € kk. säästöjä ei ole.
Johan sivusto hiljeni, mitä tässä voisi tehdä, en tiedä.
Kirjoitatko jossain vaiheessa että kelpaako 40 vuotias kenellekkään?
Kohtele naisia kuin kuningattaria, pystyt siihen vaikket olisi rikas ja hyvännäköinen. Johan on ihme jos kukaan ei jää elämääsi pidemmäksi aikaa. Niin se vain on, että jos ei ole mitään annettavaa kukaan ei kiinnostu.
Vaikea sanoa ihmisestä, jota ei tunne eikä ole edes tavannut, miksi ei ole vientiä.. Tiedät varmaan itse paremmin. Kyllä varmasti ikäluokkasi naisiakin etsii ukkoa itselleen, että tuskin se ikä nyt on ongelma. Masennnukseen yrittäisin ensimmäisenä saada apua.
Ehkä yli neljäkymmppistä naisista voisi löytyä joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on valtavasti miehiä, jotka varmaan olisivat ihan kelvollisia, mutta eivät osaa kirjoittaa mitään muuta kuin "moi. mitä sun iltaas?"
Minä en ainakaan jaksa alkaa onkia tietoja ja yksin ylläpitää keskustelua.
N42
Miksei naiset ota ite yhteyttä ja osota kiinnostusta esim melkein heti sanomalla olen kiinnostunut ja haluan tutustua, monet ei vastaa
Kukaan ei osoita kiinnostusta juuri sinua kohtaan = kukaan ei siis ole kiinnostunut juuri sinusta = simppeliä.
Itseasiassa tuo on aika yleinen ikä erota ja pariutua uudelleen. Kun huomataan, että ne pahimmat pikkulapsivuodet on takana, ja silti ei sytytä.
Kunhan ei haittaa, että sillä toisella on lapsia, niin ihan paras ikä!