Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako enää 38 v mies kellekkään

Vierailija
21.02.2023 |

Hiljaista on naisrintamalla naiset ei ota missään yhteyttä ja on montaki deittisovellusta. Käyn töissä eli en ole työtön. Ei ole kavereita ja oon masentunut ja velkaaki on, tuntuu vaan että kaikki hyvät seurustelee jo. En halua lapsiakaan.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niissä deittisovelluksissa montakin 20 v rollausta harjoittanutta odottelemassa onki kourassa? Tunnet varmaan monta rollia, mutta olisko ne nuorempia? Mitens ne on käyneet "kaupaksi", ja miksi ei?

Vierailija
22/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika erilainen kun muut, hyvin yksinäinen ei oo kavereita, vakituinen työ on ja paljon velkaa, vanha romu auto on ja rahaakaan ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on valtavasti miehiä, jotka varmaan olisivat ihan kelvollisia, mutta eivät osaa kirjoittaa mitään muuta kuin "moi. mitä sun iltaas?"

Minä en ainakaan jaksa alkaa onkia tietoja ja yksin ylläpitää keskustelua.

N42

Miksei naiset ota ite yhteyttä ja osota kiinnostusta esim melkein heti sanomalla olen kiinnostunut ja haluan tutustua, monet ei vastaa

Koska on menossa jo hyvät keskustelut jonkun verbaalisesti lahjakkaamman kanssa.

N42

Vierailija
24/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan niissä deittisovelluksissa montakin 20 v rollausta harjoittanutta odottelemassa onki kourassa? Tunnet varmaan monta rollia, mutta olisko ne nuorempia? Mitens ne on käyneet "kaupaksi", ja miksi ei?

En tiedä.. itekki olin nuorempi niin helpostikki aika helposti pääsin treffeille, nyt en kiinnosta naisia.

Vierailija
25/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on valtavasti miehiä, jotka varmaan olisivat ihan kelvollisia, mutta eivät osaa kirjoittaa mitään muuta kuin "moi. mitä sun iltaas?"

N42

Miksei naiset ota ite yhteyttä ja osota kiinnostusta esim melkein heti sanomalla olen kiinnostunut ja haluan tutustua, monet ei vastaa

Koska on menossa jo hyvät keskustelut jonkun verbaalisesti lahjakkaamman kanssa.

N42

No ylläri että se fiksu ja komea korkeasti koulutettu mies on niin ihana

Vierailija
26/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vois itekki ottaa yhteyttä ja esittää kiinnostuksen, sitten jos ottaa yhteyttä suurin osa ei vastaa.

Vierailija
27/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä sinkkuna olevat naiset ovat vapaana lähdettyään suhteissa, joissa joutuivat katselemaan kiviriippamiestä. Sun pitäisi nyt tarjota jotain parempaa. Onnistuuko?

Vierailija
28/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksinkertainen ja ärsyttävä jankkaaja, Allu. Siitä se johtuu, ettei naista löydy. Ei sun ulkonäöstä tai rahan puutteesta.

Vierailija
29/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on karu totuus että pysyn yksin ja en kiinnosta vain ketään.

Vierailija
30/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sun pituus ja paino?

Arvioitu rasvaprosentti?

T: personal trainer

Vierailija
31/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä sinkkuna olevat naiset ovat vapaana lähdettyään suhteissa, joissa joutuivat katselemaan kiviriippamiestä. Sun pitäisi nyt tarjota jotain parempaa. Onnistuuko?

Ja mitä parempaa.. mersu ja rahaa ja säästöjä.. joo ei kiitos.

Vierailija
32/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

N42

Ei välttämättä ole korkeasti koulutettu tai komein, vaan se jonka kanssa juttu luistaa. Kalsarimalli, joka ei saa sanaa suustaan, ei ole kiinnostava.

N42

Vierailija
33/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvioitu rasvaprosentti?

195. 107 kg.

Vierailija
34/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

N42

Ei välttämättä ole korkeasti koulutettu tai komein, vaan se jonka kanssa juttu luistaa. Kalsarimalli, joka ei saa sanaa suustaan, ei ole kiinnostava.

N42

Kyllä mä ainaski saan sanaa suusta mutta huomaan että nainen ghostaa mut tai ilmottaa sori en ole kiinnostunut.

Vierailija
35/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo halunnut pitkään seurustella tai löytää joku sopiva, mutta ei vain onnistu mikään.

Vierailija
36/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvioitu rasvaprosentti?

195. 107 kg.

Tiputa sellainen 10kg läskiä alkuun, ellei sitten ole himobodari

T: PT

Vierailija
37/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kerroit jo avauksessa syyn 😃 lähes nelikymppinen, velkaa, masentunut ja tulot varmaan alle 5000e/kk. Ketä kiinnostaisi?

Vierailija
38/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse kerroit jo avauksessa syyn 😃 lähes nelikymppinen, velkaa, masentunut ja tulot varmaan alle 5000e/kk. Ketä kiinnostaisi?

Olen tehnyt virheitä ja oppinut niistä ja käyn töissä ja olen ahkera, siis pitäisi tienata 5000 € just joo olet naurettava.

Vierailija
39/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai mä sitte vaan pysyn yksin kun on niin mahdottomat vaatimukset ja kriteerit nykyään, eipä se ennen ollut tälläistä.

Vierailija
40/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvioitu rasvaprosentti?

195. 107 kg.

Tiputa sellainen 10kg läskiä alkuun, ellei sitten ole himobodari