Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintojen kasvaminen e-pillereillä?

Vierailija
21.02.2023 |

Mikä e-pilleri on kasvattanut teillä rintoja?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin kaksikymppisenä, että rinnat kasvoivat e-pillereiden takia. Sit vähän myöhemmin iski silmille totuus eli se, että rinnat kasvoivat vain salakavalan lihoamisen takia.

Toisilla rasva menee rintoihin ja vatsaan. Toisilla perseeseen ja reisiin.

Ehkä ensimmäinen vaihtoehto on kuitenkin parempi koska alavartaloa voi treenata.

Vierailija
22/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodan uhka päällä ja joku tyhjäpää taas kyselee palstalla.. voi vit tu miten tyhmiä ihmisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sodan uhka päällä ja joku tyhjäpää taas kyselee palstalla.. voi vit tu miten tyhmiä ihmisiä!

Joo, lopetetaan kaikki eläminen. Mennään piiloon tärisemään ja odotetaan vain sotaa.

Vierailija
24/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasvattanut imetyskään juurikaan rintoja niinkuin monilla tuntuu käyvän

Vierailija
25/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku tietty merkki joka lisää rintojen turvotusta?

Vierailija
26/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään oo tiedossa?

Vierailija
27/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikohan 70-luvulla monen naisen tissit niin isot vaikka vyötärö kapea, kun e-pillereissä oli moninkertaiset määrät estrogeenia 🤔

Vierailija
28/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne varsinaisesti kasva, sillälailla että rasvaa tulisi lisää ellei muutenkin liho, mutta monilla pillerit kyllä turvottaa rintoja ja ne voivat näyttää vähän isommilta. Mulla suureni ehkä yhden kuppikoon ja muoto vähän pyöristyi, oli positiivinen sivuvaikutus. Tämä siis useammalla eri pillerimerkillä.

Vierailija
29/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne varsinaisesti kasva, sillälailla että rasvaa tulisi lisää ellei muutenkin liho, mutta monilla pillerit kyllä turvottaa rintoja ja ne voivat näyttää vähän isommilta. Mulla suureni ehkä yhden kuppikoon ja muoto vähän pyöristyi, oli positiivinen sivuvaikutus. Tämä siis useammalla eri pillerimerkillä.

Näin myös itsellä. Myös kuukautiskierto vaikuttaa minulla rintojen kokoon, koska hormonit turvottaa niitä.

Jollain toki voi olla kyse vain pillerien hormonimuutosten myötä tulevasta lihomisesta (ruokahalu kasvaa, ehkä myös aineenvaihdunta voi hidastua, en tiedä?)

Vierailija
30/30 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin Yasmin ja Slinda on ollut sellaisia, tosin se rintojen turvotus lakkaa kun hormonimäärä alkukuukausien jälkeen tasaantuu. Tai sitten se turvotus jatkuu kokoajan, mutta se on sellaista mitä on koko kropassa.

Rinnoille ei kyllä kauhean hyvää ole tehnyt kun olen pillereitä aloitellut ja lopetellut.