Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen kasvaminen e-pillereillä?

Vierailija
21.02.2023 |

Mikä e-pilleri on kasvattanut teillä rintoja?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tietää? Ei niitä ainakaan sen mukaan kannata ottaa, ehkä välttää mieluummin.. Itsellä kasvoi kyllä useammallakin e-pillerillä. 

Vierailija
2/30 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Naaman ne kyllä räjäytti, kun lopetti käytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt merkittävästi mutta on ne varmaan hieman kasvaneet/turpeammat.

Merkki Slinda.

Vierailija
4/30 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan niin rumat ja pienet rinnat niin ajattelin jos pillerit saisi jotain eloa niihin

Vierailija
5/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa hyviä e pillerit merkkejä?

Vierailija
6/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat tietää? Ei niitä ainakaan sen mukaan kannata ottaa, ehkä välttää mieluummin.. Itsellä kasvoi kyllä useammallakin e-pillerillä. 

Et sitten halua muille antaa samaa mitä itse olet saanut? Melkein ilmaiseksi isommat lähes luomut.

Vierailija
7/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten halua muille antaa samaa mitä itse olet saanut? Melkein ilmaiseksi isommat lähes luomut.

Ei ne rinnat kasva kaikilla automaattisesti. 🤦🏼

Vierailija
8/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan niin rumat ja pienet rinnat niin ajattelin jos pillerit saisi jotain eloa niihin

Ei välttämättä lainkaan ole tarpeen. Laitapas kuva niistä, niin katsotaan.

Vierailija
9/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä tiesit että pillerit lisää rintakudoksen veltostumista?

Vierailija
10/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs pillu? Millanen pillu sulla on? Jos alat syömään pillereitä niin siinä on sekin etu, että voit antaa paljaalla.

Vierailija
11/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään, jolla pillerit olisi kasvattaneet rintoja.

Vierailija
12/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tietysti kokeilla niin sitten tietää miten kävi 🤦 jotkut ei vaan halua muille samaa etua kuin itse ovat saaneet.

Vierailija
13/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään, jolla pillerit olisi kasvattaneet rintoja.

Ei sitä kerrota kaikille tai ajatellaan että ne olisi kasvaneet muutenkin.

Vierailija
14/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä tiesit että pillerit lisää rintakudoksen veltostumista?

Niin että älä missään nimessä edes kokeile 😂

Vierailija
15/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tietysti kokeilla niin sitten tietää miten kävi 🤦 jotkut ei vaan halua muille samaa etua kuin itse ovat saaneet.

En koe, että hormonien syönnissä endometrioosin hoitoon on mitään etuja, inhoan sitä.

Aiemmin ennen menkkoja rinnat turposi kuppikoolla.

Vierailija
16/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe, että hormonien syönnissä endometrioosin hoitoon on mitään etuja, inhoan sitä.

Aiemmin ennen menkkoja rinnat turposi kuppikoolla.

Vai niin.

Vierailija
17/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne rinnat kasva vaan se on lihomista. Koko kasvaa mahassa, pepussa ja joka paikassa. Ja kun kerran lihot, niin kroppa haluaa sitkeästi pysyä sen painoisena, eli tulet olemaan pullea loppu elämäsi. Ja miksi? Vain jotta rintasi kasvaisivat? Luulet, että kelpaisit paremmin miehille, mutta todellisuudessa et kelpaakaan, kun oletkin läskiplösö. Minulla oli kaikista eniten vientiä silloin kun olin hoikka liru. Nyt kun olen pullea, niin enpä kelpaa vaikka olen vielä nuorikin ja naamasta ihan söpö.

Vierailija
18/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin joskus kuurina macaa ja msmmää ja tuntui, että rinnat oli isommat ja piukeammat. Poikaystäväkin noteerasi sen.

Itse en uskonut tommosiin ja söin muiden vaikutusten takia, mutta voi siinä jotain perääkin olla.

E-pillereitä en alkaisi ihan tissien kasvun takia syömään. En tosin mitään muutakaan, pienet riittää.

Vierailija
19/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujen sisällä alkoi kebabbi kasvamaan kauheesti!

Vierailija
20/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule raskaaksi, viimeistään maidon noustessa rintojesi koko ainakin tuplaantuu. Sitten vain ylläpidät suurta maidontuotantoa vaikka pumppaamalla yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi