Jos mies ei pidä viehättävänä vaan pelkästään ihan ok näköisenä voiko suhteesta saada mitään?
Siis jos ei toinen ihastu ulkonäköön ollenkaan vaan haluaa olla yhdessä pelkästään luonteen takia.
Kommentit (37)
Eli mies toisinsanoen tyytyy sinuun, koska ei saa kauniimpaa?
Vierailija kirjoitti:
Joku voi olla ihan kivan näköinen, mutta jos ei tule sellaista "mä tykkään tosta ihan älyttömästi, se on niin ihana, en malta pitää sormiani irti siitä" tunnetta, niin ei se ole oikea ihminen sulle.
Ja näillä ohjeilla ne avioerotilastot juhlii...
Mikä siinä on, että jopa muuten älykkäät naiset tuppaavat näissä elämänpolkuvalinnoissaan pilaamaan kaikki...
Olen samaa mieltä kuin muut tässä eli rakastettunsa näkee kauniina ja haluttavana. Jos ei näe, ei ole kyse rakkaudesta.
Mutta tuli myös mieleen se, että onko kyseessä mies, joka tahallisesti pyrkii saamaan olosi huonoksi sanomalla jotakin sellaista, mistä pahoitat mielesi. Tai on yksinkertaisesti niin tyhmä, että sanoo tuollaisia asioita varsinaisesti tarkoittamatta.
Jos taas on niin lapsellinen, että seurailee jotain nettinaisia niistä tykkäillen, niin en oikein voisi kuvitella itseäni sellaisen miehen kanssa olemaan. Vai onko mies vielä hyvin nuori, parikymppinen tms.? Onhan niitä teini-ikäisen tasolle jääneitä ihmisiä paljonkin, miehiä ja naisia. Ikää voi olla 50 mutta jutut samanlaisia kuin teini-ikäisellä.
Oli kyseessä mikä tahansa, niin en näe sellaista suhdetta säilyttämisen arvoisena, missä toista kohtaan ei koe fyysistä mieltymystä. Silloin seksielämä ei tule toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää, jos hän ei ole tyytyväinen naisen ulkonäköön.
Ei petä jos mies on itse niin ruma ettei kukaan kiinnostu. Aloituksen mies todennäköisesti on, koska muuten hän olisi saanut kumppanin, jonka ulkonäkö miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei mies pidä sinua viehättävänä? Suomalainen mies ei kuljeksi kertomassa, että oletpa sinä viehättävä - paitsi jos yrittää kännissä päästä pukille. Suomimiehen tyyli on sanoa, että "näytät ihan ookoolta". Käytännössä se tarkoittaa, että olet viehättävä. Mitään sen kummempia krumeluureja ja ylistyspuheita ei kannata odotella. Tyyli on kuten vanhassa vitsissä "Moon kerran alttarilla sanonu notta rakastan sua. Kerron kyllä jos tilanne muuttuu."
Sen tietää siitä, että mies katselee muita, pahimmillaan fanittaa muita somessa. Jos muille liikenee huomiota, mutta sinulle ei, on tilanne aika selvä - eikö totta?
Mies katselee aina muita, enemmän tai vähemmän salaa. Se kuuluu miehen luontoon. Se ei tarkoita, etteikö pitäisi omaa naistaan viehättävänä. Se ei myöskään tarkoita, että pettäisi. Sometykkäykset ja -kommentit eivät rinnastu missään vaiheessa parisuhteessa huomion antamiseen. Tietenkin jos mies ei vietä lainkaan aikaa kumppaninsa kanssa, niin sitten voi olla aika miettiä kannattaako sellaisessa parisuhteessa jatkaa.
Aika alhaiset kriteerit suhteen säilyttämiselle. Riittääkö, että tuo kotiin likaiset vaatteet pestäviksi ja osallistuu sunnuntailounaalle?
Naisten katselu on normaalia, mutta se, ettei pidä omaa kumppania fyysisesti viehättävänä parisuhteessa ei ole normaalia. Sellaiseen suhteeseen ei kenenkään kannata jäädä, ei miehenkään.
Jos mies sokeutuisi, niin jatkaisiko hän sinun kanssasi yhteistä elämää?
Vierailija kirjoitti:
Paljon tärkeämpää on, että itse pidät itseäsi viehättävänä. Itsevarmuus vetää puoleensa.
Juuri näin. Harvoin suhde kariutuu ulkonäköön. Jos ulkonäöllä on merkitystä, niin siinä tapauksessa tuskin suhde olisi alkanutkaan. Yleensä jokin muu asia suhteessa mättää. Yhden tai molempien osapuolten huono itsetunto johtaa helposti huonoon suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sokeutuisi, niin jatkaisiko hän sinun kanssasi yhteistä elämää?
Totta, silloin se puolison luonne on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon tärkeämpää on, että itse pidät itseäsi viehättävänä. Itsevarmuus vetää puoleensa.
Juuri näin. Harvoin suhde kariutuu ulkonäköön. Jos ulkonäöllä on merkitystä, niin siinä tapauksessa tuskin suhde olisi alkanutkaan. Yleensä jokin muu asia suhteessa mättää. Yhden tai molempien osapuolten huono itsetunto johtaa helposti huonoon suhteeseen.
Pakko kompata tätä, kun juuri lähti kumppani kyseisestä syystä (uskoakseni, varmaan muutakin, vituttaa miettiä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kompata tätä, kun juuri lähti kumppani kyseisestä syystä (uskoakseni, varmaan muutakin, vituttaa miettiä)
Siis mistä syystä lähti? Heikon itsetuntosi takiako? Luultavasti muutkin asiat mättivät ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voi olla ihan kivan näköinen, mutta jos ei tule sellaista "mä tykkään tosta ihan älyttömästi, se on niin ihana, en malta pitää sormiani irti siitä" tunnetta, niin ei se ole oikea ihminen sulle.
Ja näillä ohjeilla ne avioerotilastot juhlii...
Mikä siinä on, että jopa muuten älykkäät naiset tuppaavat näissä elämänpolkuvalinnoissaan pilaamaan kaikki...
Avioerotilastot juhlii juuri siksi, että otetaan puoliso joka ei alunperinkään paljoa kiinnosta tai houkuta. Sitten kymmenen vuoden päästä joko tulee joku, joka muistuttaa mistä parisuhteessa on kyse ja ero, tai ei tule ero vaan kaksi nihkeää ja kyynistä ihmistä, jotka vaivoin pystyvät elämään saman katon alla (kun vain toista voi vältellä niin paljon kuin mahdollista).
Ja julistavat muille miten parisuhteissa ei mistään tykkäämisestä ole kyse vaan sitoutumista ne avioliitot on ja työtä!
Vierailija kirjoitti:
Naisillehan on aina ollut luonne tärkeämpi, joten miksi taas tehdä tästäkin ongelmaa?
Ai nytkö se onkin näin päin? Outoa,kun suunnilleen joka toisessa ketjussa täällä lähes päivittäin te miehet väitätte että naisille kelpaa vain pitkä,tumma,täydellisellä hiusrajalla varustettu laatikkoleuka chad.
" Oi kuinka häilyvää, onkaan tuo mi-es, mieli ja kieli,vaihtelevainen!"🎹
Ei ne alaviistosta kuvatut kaksoisleuat ja pullava naama kyllä hyvältä näytä, mutta hittovie kun on mukava ja hyvän kuuloinen.
Siis "OK" on viehättävä. Se vain ei ole erityisen viehättävä. Se kuitenkin ylittää riman, se on riittävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne alaviistosta kuvatut kaksoisleuat ja pullava naama kyllä hyvältä näytä, mutta hittovie kun on mukava ja hyvän kuuloinen.
Minä kyllä huomautan aina ääneen, jos näkyy kuvakulmakikkailua, pullanaamaria tai kaksoisleukaa.
👴🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää, jos hän ei ole tyytyväinen naisen ulkonäköön.
Ei petä jos mies on itse niin ruma ettei kukaan kiinnostu. Aloituksen mies todennäköisesti on, koska muuten hän olisi saanut kumppanin, jonka ulkonäkö miellyttää.
Kuka haluaisi parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka ainoa syy olla pettämättä on se ettei hän onnistu saamaan ketään muuta?