Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako yksinäisen hankkia lapsi yksin?

Vierailija
21.02.2023 |

Jos kuitenkin haluaisi perheen. Voiko sellainen elämä onnistua vai onko tuhoon tuomittu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos on vähänkään kiinnostunut lapsen edusta ja tulevaisuudesta. Itsekkäänä tekona tietysti voi hankkia lapsen omaksi lemmikiksi.

Vierailija
22/28 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsilla isä. Olen lähes yh parisuhteessa ja meitä on paaaaaljon. Voit hankkia lapsen yksin, jos sulla on ennen kaikkea riittävät henkiset resurssit. Niitä tarvitsee lasten kanssa eniten, enemmän kuin rahaa hienoimpiin harrastuksiin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kuitenkin aina tekee mitä haluaa ja sen jälkeen keksii siihen perustelut, joten tee lapsi jos haluat, kyllä siihen sitten hyvät syyt löytyy.

Vierailija
24/28 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka olisi aluksi äiti ja isä niin elämästä ei koskaan tiedä mitä tapahtuu. Jos olisin ollut yksin niin olisin tehnyt yhden lapsen ainakin koska halusin olla äiti ja elää lapsiperhe-elämää. Koska olin ja olen yhä onneksi hyvässä parisuhteessa niin teimme 2 lasta emmekä voisi kuvitella elämää ilman lapsia.

Vierailija
25/28 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli isä ja paska isä olikin. Lapsuus olisi ollut 100 kertaa parempi jos äitini olisi ollut yksinhuoltaja. Onneksi äitini pystyi ja uskalsi erota kun olin teini.

Vierailija
26/28 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mieluummin lemmikkieläin. Lapsen lailla sekin sitoo ja vaatii vastuuntuntoa mutta on huomattavasti helpompi antaa uuteen kotiin kun huomaat että olisi sittenkin mukavampaa ja vapaampaa olla yksin.

Vierailija
27/28 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kyllä katuvat, jos eivät ole yrittäneetkään toteuttaa unelmiaan. Katkeruus voi vanhana yllättää. Jos siis todella haluat olla lapselle äiti eli pitää hänestä rakkaudella huolta ja kasvattaa hänet aikuiseksi, niin kannattaa miettiä sitä vaihtoehtoa, että ryhtyy tuohon ilman puolisoa, jos sopivaa kumppania ei ole löytynyt ja parasta ennen päivä on jo lähellä. Tukiverkostoa kuitenkin tarvitset: isovanhempia, tätejä, enoja ja ystäviä. Sillä voit itse sairastua, lapsi voi sairastua, voi olla tärkeää menoa tai vain väsyt. Sitäpaitsi lapsi kasvaa paremmin, kun ympärillä on enemmän ihmisiä. Eikö kukaan tuttusi kävisi etäisäksi, joka ei asuisi lapsen kanssa, mutta olisi kuitenkin elämässä mukana?

Vierailija
28/28 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeläisen kannattaa olla tummavärinen niin saat paremmat edut. Isäehdokkaita tuskin kiinnostaa muu kuin paneminen, joten ei tarvitse miettiä isän mietteitä asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän