Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?
Kommentit (1230)
Olen käynyt titi-nallen konserteissa erään sukulaisnaperon kanssa. Ihan loppuun myytyjä aina ja sitten lopuksi ostetaan vähän merchandisea mukaan! Riitta on todennäköisesti miljonääri.
🇺🇦🇮🇱
Muistatteko pikkuväen pätkis -kimaran lauantai-aamuilta? Tämä on ollut jotain ihan 80-luvun alkua. Tuliko maikkarilta? Ylen lastenohjelmat skippasin suosiolla, ei kiinnostaneet tsekkiläiset paperisilppu-animaatiot. Sori siitä.
🇺🇦🇮🇱
Katti Matikainen. Todella ärsyttävä.
Pelle Hermanni. Jotenkin ällöttävä hahmo ja se ympäristö ja kaikki. En siis edes pelkää pellejä yleisesti tai mitään, mutta tuo hahmo on vaan jotenkin luotaantyöntävä.
Maailman vahvin nalle eli Bamse-nalle oli mielestäni valtavan ärsyttävä ja pöyhkeä. Jos joutuisin etelänmatkalla lähellekin sitä nallehahmoa, niin kohta olisi nalle altaassa.
Nukkumattia pelkäsin. Pimeyttä pelkäsin, no se ei ole hahmo.
En tiedä muistaako kukaan Tukaanidekkareita? Mä inhosin sitä etanaa.
Ja Matka Maailman Ympäri-piirretyistä inhosin Ticoa, koska hän oli jatkuvasti rääkymässä jostakin ja muutenkin ihan hyödytön.
Robotti Rops ja ruotsinkielisen lastenohjelman pöllö. Joku kysyy että mitä nämä ovat. 60-luvulla syntyneet tietää.
Mikki Hiiri. Turhan nokkava tapaus.
Hannu Hanhi, Roope, Milla Magia, Sepe susi,Kettu Repolainen , Nalle, Nakke nakuttaja, Repe sorsa , Väiski vemmelsääri , Maailman vahvin nallessa niitä rosmoja, Karhukopla, Mustakaapu, Klaara kotko Ym
Ei hahmo, mutta m a Numminen. Pelkäsin häntä lapsena. Kasetilta kelasin hänen kappaleensa yli koska hänen äänensä oli niin pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Hannu Hanhi, Roope, Milla Magia, Sepe susi,Kettu Repolainen , Nalle, Nakke nakuttaja, Repe sorsa , Väiski vemmelsääri , Maailman vahvin nallessa niitä rosmoja, Karhukopla, Mustakaapu, Klaara kotko Ym
Ja se mikki näsäviisas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se mikki näsäviisas
Tarkoitin kaikki ilkeät, oman edun tavoittelijat, inhosin ja inhoan vieläkin :) Laiskaa Hannuakin inhosin, Ois Mummo ankka lähettänyt lääkriin sen !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katto-Kassinen. Aina itsekkäästi pilaamassa kaiken ja aiheuttamassa Pikkuveljelle hankaluuksia. En voinut sietää koko ohjelmaa. :D
Tätä olin tulossa kirjoittamaan, mutta eipä enää tarvitse.
Katto-Kassinen oli niiiin ärsyttävä! Typerä läski.
Minä melkein pelkäsin Katto-Kassista, kun se oli jotenkin groteski hahmo ja leijui epäluonnollisesti jossain ikkunan takana. Siltä ei ollut turvassa edes ylimmässä kerroksessa. Jätti epävarman olon lapseen, vaikka kai hahmon piti olla kiva.
Mä en jotenkin jaksanut Ransua ja kavereitaan, joutavaa hölinää...
Pelkäsin pienenä muumeja. Enkä tykkää niistä möhköistä vieläkään. Ainoo poikkeus on Nuuskamuikkunen. Mäkin katoan välillä talvisin.
"Laaaatttapiste koleksiuuun!"
Oltiin aamuvirkkuja lapsina. Ensin odotettiin tuskastuneina, että formulat loppuu ja lastenohjelmat alkaa. Ei saanut nahistella, ettei vanhemmat nouse ja kiellä television katselua. Sitten ooteltiin, että tyhmät taaperoille tarkoitetut ohjelmat kuten Teletapit pyörivät läpi ja loppuvat (en muuten muista, mitä tuossa välissä tuli ennen kuin Teletapit keksittiin, se Hilariusko). Sitten tuli ne järkevät piirretyt, ehkä 1 - 2 kpl. Välissä tuli lelumainoksia. Kun piirretyt vaihtuivat johonkin umpitylsään aikuisten ohjelmaan kuten johonkin keskustelustudioon tai asunnonrukkausohjelmaan, vanhemmat olivatkin jo hereillä, piti pukea ja syödä aamupala. Sitten olisi tullut vielä joku oikeilla näyttelijöillä näytelty perhesarja (esim. Lassie tai Zorro), mutta siinä vaiheessa äiti patisti koko perheen ulkoilemaan. Se harmitti, koska olin hieman Lassie-fani.
Arki-iltapäivisin esitettiin myös joku piirretty. Nipa Normaali oli ainakin jossain vaiheessa.
Arkiaamun piirrettyjä en muista lapsena nähneeni, jos niitä edes oli. En hämmästyisi, jos saisin tietää, ettei niitä annettu katsoa, jotta aamutoimet sujuisivat eikä lapsia tarvitsisi olla jatkuvasti irrottamassa ruudusta ihan änkyröinä.
Katsoin piirrettyjä aika pitkälle kouluikään, pikkusiskoa oli hyvä pitää tekosyynä sille.